2011年7月13日 星期三

IBond 可有可無

因為銀行度有綜合戶口, 一定要擺咁多資金在內唔係須俾月費, 所以諗住用個戶口來買iBond, 就算是一萬蚊都無所謂啦, 而以前都買過銀行出的存款証, 但原來一定要你開個証券戶口, 勁麻煩, 因為唔想再多個無用的戶口 !

剛才打去證券行問, 不過一早已諗到, 證券行除咗佣金之外須收100蚊的認購費, 而將來說不定會收你代收利息費, 所以放棄了申請, 而拿個一萬蚊去買實銀好過啦 !

IBond 本來的用意是幫補市民抗通脹, 不過出來的較果是幫銀行拉股票客 ! 睇怕銀行家的影響力真係好大 !

4 則留言:

嘉芙蓮 提到...

幾百蚊一年嘅利息背後又是幫金融機構搵財路,政府眞的是用心良苦!

Lisa 提到...

真係唔明, 低風險的港元債券為何須要開證券戶口; 以前人債都唔須要 ! 而用孖展去申請更加使人非解 ? 又唔係炒IPO @_@

黃泰利 提到...

債券如果唔係大手買,根本冇意思,但政府都擺咗相當資源落散戶度...

Lisa 提到...

回黃泰利,
D人債券當股票炒, 無言......