2011年8月18日 星期四

金價沒法擋

美股就慘啦 !

12 則留言:

匿名 提到...

係呀,Lisa,又創新高啦! 你張雙幣卡出得即時啦,買完金吊嘴就創新高XDD.

nlpsonia

匿名 提到...

好多人係討論區度哎救命~

提到...

咁快就叫救命? 香港人應該身經百災喎 XD

Lisa 提到...

回nlpsonia,
原來我擺烏籠用咗附屬卡簽, 而要用主卡簽才有個三百蚊免費簽賬額 >.<
我俾咗主卡我老公, 因為主卡有醫保, 而老公去大陸多過我 ! 本來諗住金價低 D 拉老公再去簽金飾, 不過依家可能要放棄個三百蚊啦, 哈哈哈 !

Lisa 提到...

個圖表死亡交叉真係準 !
Turk 個預計又係幾準 !

匿名 提到...

回Lisa,叫你個H去簽卡買其他野啦!
我都係睇你講簽卡買金飾,所以今早拿拿聲填好申請表格寄出(我昨日提早下班走去取表格)
XDDD!

nlpsonia

街坊 提到...

佳:

弊就弊在香港人普遍淨係知道炒股炒樓,最多係買o下基金ETF之類,但係就唔知道可以買實金實銀O黎做投資(特別係長線投資)呢!

Lisa 提到...

金價升到唔識停, 而股市也跌到唔識停 !
我一早提出警告, 但有人唔想聽之外還block 我回應, 無言.........

嘉芙蓮 提到...

忠言逆耳嘛!有緣人就一定多謝你的!

satan_wong 提到...

係~~
嘉芙蓮講得岩~~
睇住d金係甘升..真係為自己優柔寡斷而懊惱...

Gordon 提到...

satan,
算啦,你再谷的話,因住留鼻血喇。
我就得閒諗下自己係有d運氣,可以上年睇到joe&lisa的網誌學到野,又醒覺到。
哈哈,對比上年d金銀的買入價,現在已升好多了,諗諗下又偷笑左添

Lisa 提到...

回satan_wong,
在投資市場是要交學費的, 而我97年時已交咗, 所以可以避過2008股災和現時股災 ! 人終會學精的 !
見到好多人在拜錯老師, 個個在交緊學費 !