2011年8月21日 星期日

統治世界貨幣


睇來金銀升勢都在計劃之中 !
推出毒債券搞亂世界財政, 推高金銀價格, 推高通脹, 到時用金銀當貨幣來救世界, 但普通民眾的資產就蒸發咗 !

6 則留言:

honson 提到...

比對NWO的進程....現在是第幾階段?

Lisa 提到...

北非已大亂, 中東沒開戰, 歐美已財困, 但中國沒內亂, 所以還要幾年時間, 而大家可以做到的事是儲實金實銀和糧食 !

匿名 提到...

Lisa,你都信NWO這套嗎? 因為有些人係唔信既,有些人甚至未聽過.

你post出來的這四款還是第一次見.

nlpsonia

Lisa 提到...

早排在168見過有人提NWO, 不過不為意 ! 昨晚見到 Joe 貼出來的金幣銀幣才去google search 見到 D 文章, 似乎可信度幾高 !
希望成世都唔好見到真幣, 因為會代表人類玩完 !

匿名 提到...

Lisa,我E+睇到Joe果邊既post啦. 有金又有銀,所以Pastor Lindsey Williams講過(2010年?) the currency of the Elites is gold and silver.
你地認為班elites只有金而沒有銀,但實情係唔係咁簡單呢? 會唔會所有野已經系班elites掌握之中?

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
唔知呀, 我地只可以行一步, 睇下一步 !