2011年8月25日 星期四

金銀大回吐

金價一度趺穿 1810 和 1780 兩個支持位 !
睇來期金期銀發生大殺倉 !

黃冠一前晚在NOW財經台說過 1750 可以買黃金, 依家睇下企唔企到, 而下一個支持位是 1720 !

52 則留言:

匿名 提到...

請問你知唔知富媽's blog 去了那? 謝"!

Lisa 提到...

富媽好似無再寫blog啦 !
我都覺可惜 !

honson 提到...

1720...有機會

匿名 提到...

我同事今早話想買金粒(去年1200時,佢話貴唔買,E+可能睇到唔對路,XDDD). 我上午10:30幫佢打去周大福問,周大福話無,叫我下午2點多再打去問.
笑死!去年1200時我話幫佢順便搭單買埋(唔洗佢郁),佢都話貴(1100時佢已經話貴),E+死死氣話要買但無貨.
好似我同事這種香港人會越來越多.

註:我地公司離利昌太遠啦,唔方便去利昌.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
好多人會等到最後階段才衝剌 !

匿名 提到...

noted with thanks.

匿名 提到...

跌得好急, 好快..... LISA, 請問下個支持位是多少?

匿名 提到...

again..

芝加哥商業交易所控股公司(CME Group Inc., 簡稱CME)周三(8月24日)再次上調黃金期貨合約的保證金要求,為8月第二次上調。

CME通知,將把黃金期貨保證金上調27%,對于新建Comex 100黃金期貨頭寸的投機性保證金要求將上調至每份合約9450美元,隔夜持有頭寸的保證金要求為每份合約7000美元。該舉措將于周四(8月25日)收盤時開始生效。

CME已于8月22日將黃金期貨保證金由4500美元提高至5500美元。

紐約商交所Comex分部,交投最活躍的十二月黃金期貨合約結算價跌104.00美元,至1757.30美元/盎司,跌幅5.6%。

如需引用本網站內容,請註明“文章來源:Kitco金拓中文網(www.kitco.cn)”

匿名 提到...

真正原因係德國要收黃金做抵押先肯放貸俾歐豬。咁金價當然係有咁低壓到咁低, 收多D嘛!

閒人

匿名 提到...

咁幾時收(壓)完?

Lisa 提到...

講過啦, 1720 唔知去唔去到, 今早見過 1729 !
問得咁急, 是否炒期 !
長氣說多次: 遠離炒賣 !
金銀價長線向上, 不過間中殺下期子和期權倉咁解姐, 所以長賭必輸 !
買下實金實銀, 還要是個D又特別又靚的金銀品, 可以送俾下一代人保值 :)
還有實物無咁大風險, 因為你唔會買得多 !

匿名 提到...

多謝 Lisa
啱啱去完上商入多粒1兩 ~

匿名 提到...

睇黎金粒真係好渴市(之前睇新聞覺得有D誇張),我同事由今早10:30一直打電話至下午4:00,周大福都話未有貨返,這次真係有錢都買唔到.XDDD! 尤其是好似我同事這種有錢人,有樓,有股票,又基金,有人民幣,但無黃金,似乎有點不安.

nlpsonia

Mirrorman 提到...

小弟一直係cdrom....
平時都係買實金實銀....

而家想買d 紀念幣當投資當儲蓄
請問一下有沒有一些紀念幣既網頁

Lisa 提到...

回nlpsonia,
叫妳朋友去上海商業銀行買啦, 金舖好似無貨 !

Lisa 提到...

回Mirrorman,
請睇本網頁[投資金銀手冊] !

嘉芙蓮 提到...

今日趕吾切買啊!想喊

小C9 提到...

Katherine,
今日買唔到未必一定係壞事. 你睇吓而家australia 一開市殺得幾勁. 可能明天仲低d呢. 我今日臨尾買咗反而有d想喊 :-( 不過算la, 我次次都係咁, 買完就跌>.<

Mirrorman 提到...

其實大家買得實金實銀, 都係預中長線投資, 唔好一時跌就喊, 睇長線些少啦

謝謝lisa, 你個blog講個幾個網非常好, 送禮自用都可以

Lisa 提到...

回Mirrorman,
有好野當然要分享啦, 一個人又買唔曬, 而我又多時間左search右search,
也要多謝Joe和其他朋友的介紹 :)

小C9 提到...

Mirrorman,
我都係想安慰吓Katherin je, 買果時都有小小預咗會再跌ga la.

waterstone 提到...

今天先用某銀行的紙黃金鎖定價格,再等有空時出街同步買入實金賣出紙金

Charen 提到...

快D跌落USD1600畀我入返la
好多金甲都知我高位出左好多貨 :)

Charen 提到...

嚇吓你地先 :)
如果睇月線圖, 金價要回到USD1350
話唔定今晚就見ga la, haha

小C9 提到...

Charen Wan,
唔好氹我開心. 哈哈!

Lisa 提到...

回Charen Wan,
你慢慢等啦 XD !

Charen 提到...

減持實金後令持有成本降至USD750的高防守狀態, 佔總資產不足10%(有時會問自己:好似太少實金了, 好冇安全感, 幾晚訓唔著, 掛住我已賣出的金幣呢)

Lisa 提到...

一早同你講咗, 賣咗可能買唔返呢 !

匿名 提到...

回調,又就來出糧,
我可以買入生平第一個金幣了
象徵意議好大. 有少少興奮:)

請問恆生總行食晏時間使唔使排隊, 我得一個鐘食晏仔時間, 好驚去到大排長籠返唔切公司.

初來報到,見到有Lisa,小c9,katherine等, 其實多唔多女金甲呢, 俾我想像中多男金甲呀.
旺旺

匿名 提到...

回旺旺,Joe果邊已經有人話今日恆生總行所有ANA sold out,但中銀(我估應該是指永安集團大廈)就有大量長城銀及楓葉金.
我今日下午都電話問過九龍恆生,回覆只有一個ANA,相信都應該sold out啦.
我估你明日可以到BOC試下,下午我唔知,但早上8時門口已經有人排隊,但當中有人買金或買銀,不會清一色都是買金的.

nlpsonia

Lisa 提到...

回旺旺,
女金甲應該有不少, 不過上網討論的會是男性多 D :)

匿名 提到...

nlpsonia,
謝謝資料, 我仲諗住聽日去九龍恆生買ana,差點白行, 不過我唔近中銀, 咁等我叫屋企人幫我買先.

LISA:原來是這樣的.

嘉芙蓮 提到...

mirrorman,
喊係因爲買吾到咋,上落反而吾會理,我地吾係成日得閒去買㗎。

提到...

唔好因為咁小事就唔開心, 因為來緊呢幾年.....有好多挑戰 :)

小C9 提到...

旺旺,
歡迎你加入金甲行列:-)

nlpsonia 應該都係女金甲. Lisa 姐係資深投資者. Katherine 係金融才女 (我估Katherine 好後生吓,所以一路唔敢用"姐" 稱呼). 我只係D跟人MUM衫尾既C9仔:-)

有時間睇哂JOE 兄, LISA 姐同168 D 舊文, 你會獲益不少. HONSON 兄 果BLOD D 料都好UPDATED 架.

Charen 提到...

等我沽返十個八個畀恆生, 幫佢補返D貨先 :)

匿名 提到...

買實金其實好難買.
銀行開門時間係一至五仲要係9至5.
呢樣野已經玩死好多有份正常工既人.
之後仲要吾係間間有.有得賣都可能冇貨.
問你死未!?
次次買金都要放平日先買到.
銀行其實係吾係吾想賣者!? XD

小C9 提到...

匿名,
恒生星期六都會賣金GA. 當然要睇吓佢地有冇貨LA. 如果唔一定要買金幣, 利昌都係一個CHOICE. 如果一定要買金幣而銀行冇貨, 可以去KITCO 買既.

Charen 提到...

樓上: 其實你可以搵D信得過的人幫你在平日買, 但通常信得過的人會叫你唔好買, 原因->好多金甲講到口臭, 唔想重覆

Lisa 提到...

只要有心而唔怕辛苦, 好多人都食住麵包lunch time 去買實金實銀 ! 再唔係就去金舖買金粒金條或俾多 D 錢買金飾 !

Charen 提到...

p.s.如果一定要買楓葉和長城, 就只能夠在一至五, 不過而家咁高位, 唔入貨住LA, 沽埋最後一批, 等1600先入 :)

Lisa 提到...

而銀行想你去買衍生工具多 D, 因為佢地會收多 D 佣金, 所以依家唔似舊時間間銀行分行都有實金賣 !

Lisa 提到...

睇來我地要快D去買野, 因為Charen Wan 一沽貨, D金銀就升 XDDD !

匿名 提到...

金行的肚臍餅食水太深了~XD

Charen 提到...

Lisa提到...
睇來我地要快D去買野, 因為Charen Wan 一沽貨, D金銀就升 XDDD !

2011年8月25日下午11:09
----------------
你地班蟲仔每次見我出POST就恐慌性買入實金...無奈+ing XDDD

Charen 提到...

之前bosco成日話自己買親都摸頂
我就每次沽新都摸底(沽完之後就爆升幾百美元)
XDDD

Lisa 提到...

回Charen Wan,
都好呀, 俾D指示我地 :)
金銀好似跌唔落啦 !

匿名 提到...

請問何時買股?

Lisa 提到...

世界經濟大亂, 印太多的紙幣, 所以亞洲須收緊銀根, 遲下加息, 樣樣都對股市不利, 所以暫時忘記股市吧 !

Charen 提到...

金價未跌夠我的目標水平, 我決定取消沽金行動, 等大家可以買平貨 :)

嘉芙蓮 提到...

小c9
連joe都叫我蓮姐啦,都係一句,當然蓮妹我會更開心,哈哈

小C9 提到...

Katherine,
咁下次我叫你蓮妹la ;-)