2011年8月24日 星期三

Kitco 有新幣

不過佢地應該一早問我地想要那一種金銀幣, 因為唔係隻隻都抵買 !

隻福字楓葉hologram 和火車銀幣我都買咗俾仔女 !
金幣之中個六千幾的金龍幣最抵買 !

Wish list :
$25 Fine Silver Coin - Toronto City Map (2011)
$20 Fine Silver Coin - Great Canadian Locomotives: D-10 Locomotive (2011)
$20 Fine Silver Coin - Great Canadian Locomotives: Jubilee (2009)
$20 Fine Silver Coin - Great Canadian Locomotives: Selkirk (2010)

Kitco 2011 Silver Round 1 oz
Olympic Silver Maple 1 oz 2009
Perth Mint 2012 silver dragon 5oz, 2oz, 1oz, 1/2oz

謝謝

12 則留言:

honson 提到...

Lisa 姐
金幣之中個六千幾的金龍幣最抵買 !
------------------------------
這個幣純度 是 75% 黃金, 25% 白銀 ,

我都有興趣架..

旺旺 提到...

Lisa,
請指教.
我最近才看到Joe跟你的博, 我在7月開始了買賣實金實銀, 之前我一直有買賣期貨, 在今次股市大趺, 我輸了很多錢, 計及以往, 我在期貨市場輸了近1百萬, 好後悔, 但後悔又有何用, 要從新開始.
金銀雖然剛開始買, 但金銀實貨俾我的滿足感是期貨永遠都俾唔到, 亦明白係期貨市場上走的是絕路.
現在可以做的, 係從新上路, 踏實的學習投資, 儲金儲銀.
現在金銀仍可買嗎, 可能這是一條蠢問題. 但在高位, 我才開始真是遲得過份. 我有一個想法, 想Lisa給我一點意見. 先行謝謝.
我的想法是分注買入, 一部份以實貨形式, 另一部份以基金形式.


我想定額買賣金銀, 但現在可用的資金不多了, 可幸的是有一份穩定工作, 我每月都可以有12000元的儲蓄. 每月留7000蚊供基金, 5000元就留下用來買賣銀幣, 我的想法是想再集中火力, 將現有基金轉換為黃金基金與白銀基金.
我現在月供5000的基金, 是5隻基金,
由今年3月開始, 供25年. 分別是俄羅斯基金, 拉丁美洲基金, 印度基金, 大中華基金, 與貴金屬資源基金. 另外, 我還有一份03年開始供的大中華基金, 月供2k.

我的初部想法是, 03年那份大中華基金照繼續供.
而另外的5個基金, 分3份, 保留金屬資源基金, 另兩份一份轉做黃金基金, 一份為白銀基金.
我對基金的睇法係長線投資, 這份係用來供25年作退休打算.現在是剛開始, 要轉基金不算遲, 但如果咁轉, 過份集中與貴金屬, 亦好像風險不低, 但經過今次股市下趺, 我亦發現我的基金全是股票基金, 只是分佈唔同地區, 若是股市下趺, 其實也不算分散風險. 亦有另一個想法, 保留貴金屬基金, 一份黃金或白銀基金, 另一份改為債券基金, 減低側用貴金屬的風險.

剛輸完大錢, 我在投資上的決定更要謹慎, 要細心思考, 不會輕舉妄動
知道Lisa你在基金上也在行, 故望能賜教, 也多一個意見參與.

旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
期貨是賭錢之一種, 因為你要估到大市走勢才可以賺到錢, 而我都輸過兩萬蚊學費後無再玩 ! 估短線走勢是我弱點, 睇都睇唔透 ! 輸咗錢就一定要收手從新做人 ! 基金我都唔多鍾意, 因為你控制唔到基金經理的投資決定, 而又要俾管理費佢, 不如自己做自己的基金經理 !
你可以買實金實銀之外, 放人民幣在大陸銀行收息, 實行分散投資 !

Lisa 提到...

回旺旺,
還要乘回調買多D實金實銀, 因為如果升破位, 到時想追又要買貴貨 !

匿名 提到...

Lisa,我想問藍色水晶雪花銀抵唔抵,其實我想買粉紅水晶,不過KITCO無,去年RCM網上售光.
另外你wish list中的Olymic silver maple 2009是不是指加國的冬季奧運呢?

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
如果妳鍾意水晶 OK 啦, 好過 D 生日石只得1/4oz銀 !

>Olymic silver maple 2009是不是指加國的冬季奧運呢?

係 :)

旺旺 提到...

Lisa, 謝謝你的意見. 做自已的基金經理, 還望向你跟各位學習呢.
投資實金實銀,現在正是學行起步,有心, 係遲, 都好過唔做.
幸好我之前我也有把部份資金, 作了人民幣及澳幣定存, 否則真是一次便沒頂了.
期貨, 真係唔敢再玩.

旺旺

匿名 提到...

回Lisa,你說的Olympic silver maple 2009, 我在本年3月在好旺角'國際錢幣'見過,2008,2009,2010各一個,每個480元. 我買的那個好像是2008年那個,當時覺得480元太貴了,唔捨得買,最後肉疼買了,到現在480元就唔覺得貴了:)

老闆自己去加國收集回來架,仲話係limited edition.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
480蚊依家是好平啦 XDDD !
依家唔過一千都是平, 可能再升一倍, 就連一千都會覺平 !

Lisa 提到...

是銀價再升一倍 ;)
衡量平定貴, 是睇最終個銀價可以去到幾多 ? 500美元 ? 1000美元 ?

Jason 提到...

Macau Year of dragon


http://portal.gov.mo/web/guest/info_detail?infoid=124644





http://www.singaporemint.com/product_info.php?product_id=701
>

Lisa 提到...

謝 Jason,
不過唔係好靚啊 !