2011年9月28日 星期三

48元滙控 ELN有玄機

雖然大鱷在迫資金流去美債, 但本人還是認為, 分散投資是可以抗震的, 美元遲早都要跌 !

蘋果日報

不知是否已跌得太多,當股票市場由兩年多低位絕地大反彈之同時,不少市場中人紛紛搖旗吶喊,明顯正要為一支陽 燭而過度興奮, 2008年 9月 18日恒指不是因為雷曼爆煲而插水低見過 16283點嗎? 9月 22日都可以反彈重上 19869點, 10月 27日卻再低見 10676點,其間也不是沒有出現過任何反彈,只係彈上彈落之間,成條下降軌更越來越明顯。總之在年底之前,每次反彈都係大戶玩放生。
股、 滙、債、商品市場極度波動,明顯係美國聯儲局、評級機構、投行齊齊舞高弄低的結果,目標係要掉頭大玩低利率、強美元夢幻組合,要債主長期心甘命抵以低息貸 款支持美國赤字經濟,然而美元一下子轉強力量有如殺他死,把過去兩年多以來靠 QE量化寬鬆餵養至肆無忌憚狂飆、且居高不下的對冲美元產品和工具,殺個措手不及。

大市遲早「冚包散」

美國人的目標,當然不是中國人手上的人民幣,皆因人仔未國際化,財金官員亦看得很緊。還記得大鱷索羅斯曾經講過,黃金是終極泡沫,中國人近年喪買黃金,已經被美國人看在眼裏,是唯一可以令中國損手爛腳的終極武器。
前 日當金價跌穿 1600美元、銀價急挫至 26美元水平之時,有本地大型投行高薪金融才俊,竟然把已持有幾年的白銀,通通拿去交易商變現,大大話話有幾十公斤( 1公斤約相當於 35盎斯),最關鍵係他們沽實貨之原因,講到明係抓緊美元要轉強,銀價將隨金價進一步插水,今天看好像昨天是賤價拋售行為,怎知明天看不會反而被視為早着 先鞭!
強美元之下,拆倉又豈只商品,股票拆倉潮反而令港股絕地反彈,平淡倉也!只是為何外面已在兜售 48元接貨的滙控( 005) ELN,看來大市都係遲早「冚包散」!

胡孟青
作者為獨立股評人

11 則留言:

honson 提到...

Lisa姐 請問45 ELN ,真係會大插水?

mblzzy 提到...

The Chinese Mean To Control The Global Gold Market Sep. 27 2011
http://blogs.forbes.com/robertlenzner/
…… No wonder George Soros has bought back some or all of the gold position he sold around $1600 an ounce.

Lisa 提到...

回honson,
青姐說是, 所以要遠離股市 !

Lisa 提到...

回mblzzy,
索羅斯都只是炒上又炒落, 所以不須理佢, 只要長線手持實金就是啦 !

gogoldjoe 提到...

謝Lisa關心,

小弟仍未有時間看清楚對方的文章,當綜合了各篇文章後,若有不同意之處,小弟定會撰文回應!

不過從你的回應中,已略知一二!你說得對!中國人買金不是不信任政府,阿爺開放黃金市場只是六七年前之事,若黃金可以令人民選擇不信任政府,大可以不開放黃金買賣。

林肯政府也一樣開放黃金買賣,只要政府能取得人民信心(或控制),根本不怕黃金可自由買賣。只有不能取得人民信心的政府才要限制黃金買賣,開放得黃金市場,就一定有十足的把握,而且令黃金可自由買賣,人民就會意識到,紙幣隨時可兌換黃金,對支持紙幣及政府反有幫助。

這亦是1970年後,美國開放黃金市場的原因,不過為怕人民以實金沖擊政府,所以才推出期金,推出前更在加拿大實驗,看看是否可行!

Lisa 提到...

謝 Joe :)
希望你唔好俾人歪曲事實, 使人以為全部金甲是反中央政府的, 而中央政府唔俾人買金銀的 !

gogoldjoe 提到...

我已寫了一點回應!他有部份見解,我認為不夠細心去想,例如認為中國的外匯貶值是壞事,我卻認為是好事!

Lisa 提到...

回Joe,
全部人都以為個網誌是你的, 依家就好似你在自言自語咁自己同自己講野 @_@
最好你自己寫返啦, 個網誌無咗你, 就無咗靈魂 !

mblzzy 提到...

Lisa回mblzzy,
索羅斯都只是炒上又炒落, 所以不須理佢, 只要長線手持實金就是啦 !
-----
Lisa, 谢谢您的看法。

小初哥 提到...

其實一真都有個疑問, 馬田大師一直都話返金本位唔係解決問題的方法, 佢都似傾向唔返的, 點解JOE兄果度有人人都似想金本位咁GE?

而JOE 兄好似又唔係好raise 呢個point 出黎...(所以依家見到金本位的文章都唔係好睇,因為好似狗仔追住自己條尾巴咁轉...搵唔到出口.)

Lisa 提到...

回小初哥,
有睇宋鴻兵的三本[貨幣戰爭]都會睇到, 在第一本書中宋鴻兵都睇好金本位, 而在第三本書中佢已改變意見為, 貨幣唔一定要有實金的支持, 也可以用糧物去backup ! 可見宋鴻兵自己都在學習中 !
168的理念是世界會回去金本位, 而好多金甲都等緊金價大升, 可以用少少實金去買物業; 可見金甲最終的目的都是持有物業, 所以個位大大聲說金好過物業是在誤導 !
為何金本位都有缺點 ?
因為歷史顯示實金做貨幣都可以發生通脹的, 而最多實金持有的又是美國, 所以把自己的貨幣同實金掛鉤, 是俾機會人攻摯你, 就如當年國民政府把白銀掛在法幣後俾美國KO(貨幣戰爭3) !