2011年9月27日 星期二

趺完嗎 ?


金價最低 1532, 而銀價最低 26 !
好多人的問題是: 跌完了嗎 ?
只可以說, 分段買入啦 !

41 則留言:

Tat 提到...

Lisa,

Now kitco provides online order gold/silver purchase service, it seems will be more convenient for us to lock the purchase price and take the real gold, no need rush to office and queue up for the products:)

旺旺 提到...

Tat,
If kitco allows target price set up would even better.
Lisa,
200 sma in gold has support last night. Hope that I can buy my october coin aroound 1550 at day time!
旺旺

honson 提到...

旺旺...我都等緊1500呢個位

Lisa 提到...

回Tat,
好消息 :)

Lisa 提到...

太多人等的位, 多數做唔到 XD !

Ken 提到...

終於頭先係恒生入左個1oz, 係09年袋鼠 ^^
之後去埋kitco 入少少銀塊銀幣,
見到有位壯士買兩個1kg 銀龍! @0@

第一次朝早去kitco, 原來都好旺!

不過佢地話仲未會回收自家10oz銀塊,
請問各位知唔知,
若果我拎去利昌放,佢係唔照重量計價扣火號架?

Ken

Lisa 提到...

回Ken,
下次你去利昌問下啦, 得到的答案會直接 D :)
我只去過利昌一次咁多 !

honson 提到...

Lisa姐,
妳好似唔係咁幫襯利昌,銀幣始終係妳最愛,

旺旺 提到...

Ken點解去恆生買袋鼠唔去中銀買楓葉XD
旺旺

旺旺 提到...

Hinson, Lisa 中銀長城銀條都唔幫襯
旺旺

Lisa 提到...

回honson,
一早已解釋過點解唔買 raw material !
我都係為可以送禮和欣賞 :)

Chan Siu Ming 提到...

TO KEN,

我之前問過利昌
佢話回收價要牌價減$60 @兩
重話遲下銀升得高有可能唔收kitco野

Ming

Master NLP 提到...

Lisa,為甚麼我有google a/c也不能在Joe那邊留言?是否要跟Joe登記?

Ken 提到...

Lisa 姐:

我都同妳一樣去過利昌一次咁大把!
我自己覺得kitco既product國際認受性方面應該強一d.

回旺旺:

小弟係恒生有戶口, 係恒生買就唔需要拎住現金周街走嘛! ^^
不過若果恒生無貨, 我都諗住走過中銀買.

回Ming:

感謝資料提供!
反正係長期持有, 都係慢慢等kitco 開始回收自己既出產啦! XD

Ken

NCY 提到...

請問Lisa姐及各位,你們在Kitco買野會唔會好指細去驗貨呢?我是指普通金銀幣而非收藏幣。

因每次買貨,佢地都好快手幫你入好晒盒或袋才給我,全無意識叫你去驗貨。

有次去買楓葉銀,我聽見個sales姐姐話25個1筒,心想要1筒全新長hold也好,所以要了1筒,而她拿出來只打開蓋給我看一看放在最面的一個及量一量重量給我看。當我回家倒晒出來看才發覺有很多個都有碰撞過的傷痕,令我打萛長hold的意慾大減。

另一次去買嘢,我在3號房,見到後面有個哥哥仔好不小心撞跌D銀幣,在數銀時又無帶手套...。

我們對D金銀幣係寶,佢地可能日對夜對所以唔同。你們有否這些經驗呢?

Vinona The Great 提到...

to be fair, you can't complain, if you expect them to be Proof coin standard, you won't be paying the price you are paying. kitco is really the cheapest in town already. where can you go for cheap stock if there is no kitco?

bought some gold yesterday, kinda happy they have dropped, we can buy more with our doomed paper money.:)

嘉芙蓮 提到...

yes, time to collect!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我都唔知點解妳會post唔到野 ?

Lisa 提到...

回NCY,
Kitco 已見到你的complain, 所以剛才我去買野, 職員好小心咁一個個轉俾我睇, 哈哈 !
大家下次買野一定要睇清楚才收貨啦 !

Lisa 提到...

回NCY,
你可以做的是帶住張單和幾個花咗的幣去問下可否換好的 !

honson 提到...

TO KEN,

我之前問過利昌
佢話回收價要牌價減$60 @兩
重話遲下銀升得高有可能唔收kitco野

Ming

----------------------------------
Ming 兄,

利昌回收價要牌價是,每兩減 HK $16蚊

唔係 $60

facebook有網友講,利昌無貨啦,下星期先有貨返

NCY 提到...

回Lisa姐,

你的Blog真有影響力啊!
換我就無這個打萛了,
因這些已打萛價好時賣掉(不過是在高位買入),只想她們收回時無留難便好了。

將來見到新爭靚的才留下長hold。

Master NLP 提到...

美發現1艘載240噸白銀沉船 二戰中遭潛艇攻擊


http://dailynews.sina.com/bg/chn/chnmilitary/chinanews/20110927/00162800357.html

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我上次都見到新聞, 唔知是否同一隻船 !
金銀有價, 好多打勞公司在搵舊時的沉船 !

Master NLP 提到...

應該是.可以幫補一下英國政府(有2成)
XDD.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
就係啦, D政府窮到要偷市民保管箱內的財 !

Yan 提到...

To NCY
You should buy BOC silver maple coins as the spread is narrower than Kitco and all the coins are brand new sealed in plastic. Seems that they have lots of supply but better to phone them first before you go.

a tube of silver coins - the staff said that there is no guarantee for new coins, i.e. mixed old coins with different years. Of course you have the right to take or not to take if you find flaws with it. This is the main problem of buying coins unsealed. I had bad experience in 利昌 before too. Only coins with sealed plastic have "Proof" quality. However, you need to make sure the plastic will not burst after many years, otherwise the coins will be treated as raw.

Today, I bought a RCM 100 as for "分段買入". A few dents on it but they said that it is the best apparent one already. Initially I refused it but they said that this is the last batch as Canadian no longer produces this product. 絶版? but with dents and Kitco will not buy it back.

Lisa : when you say you like coins for 欣賞, I am sure you have held hundred of coins with same appearance. e.g. maple. A few coins will be enough for 送禮和欣賞 but the rest will be for stockpiling. Why don't you choose raw material as they have less premium and spread.

Lisa 提到...

回Yan,
我上次已解釋過點解唔買raw material, 可能妳見唔到 !
例如買利昌銀條或中銀長城銀條, 如果想賣, 就一定要賣返俾利昌或中銀, 而如果佢地唔收, 你就企係度 !
但銀幣又唔同, 你可以溶咗佢, 當然取返最少錢, 但你也可以賣返俾幣店或去ebay/yahoo bid !
而我的銀幣也預咗, 過時過節當紅包送俾仔女和孫, 依家加起上來十一個人, 所以唔在平時買要等到升了才買 ? 2010年時用162蚊一隻的價錢, 只買咗三隻愛樂銀幣送俾三個仔女一人一個, 而因為自己手上無貨, 所以今日要用279蚊的價錢買返 XD !
但2011年的愛樂是好靚的 !
Kitco銀塊我都有買10盎司和1盎司的, 因為我覺在外國認受性會高D !
太大塊的銀我就唔會買啦; 以前說過, 到要用來去換糧食時, 可能無得找返碎銀俾你 XD !

旺旺 提到...

Yan,
RCM 100, 3.11kg好重手好有份量呀.
又9999. 真係好吸引. 不過對我太大件啦:)

你地今日個個都去shopping, 希望金價等埋我啦.
旺旺

Yan 提到...

"到要用來去換糧食時", I think bullet and knife is more powerful and useful. At that time, I won't bring any gold and silver with me when I go out.

I prefer 長城銀條 to 利昌銀條 as I think BOC is more reliable. Also the former is much more beautiful. Similarly, that's why I bought RCM 100 which should be more renowned than Kitco.

"銀...唔收, 你就企係度" - then I would not buy SILVER. Why don't we just put the money on gold. No one will worry about gold ma.

Finally, I can see that Lisa treats silver as gift whereas I treat it as my own stock. In fact, the silver bars really gorgeous and I just place it on my desk as 紙鎮 without worrying of dent or scratch. Smile whenever I look at it.

旺旺 提到...

Why don't we just put the money on gold. No one will worry about gold ma.

我諗對金同銀每人有唔同睇法, 像168forum的金甲大大,只會儲金而唔儲銀, Joe同Lisa同大家就兩樣都儲.
Yes I worry about Silver more than gold if the price drop.因為銀既波幅大過金,單看這兩天銀的趺幅與反彈都俾金大%. 有人認為金合適投資, 銀合適投機, 我同意. 若用同一個銀碼, 例如一個金幣的價錢, 可以買一個金幣又或者係去買40個銀幣, 我覺得一個金幣 is more valuable,而銀就係一袋”散銀” 渣住一個定40個多滿足感? 因人而異吧:)
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
可以咁講, 想趒跑時一定要帶金幣走, 因為銀太重了(非解個教主叫人帶實銀跑 ?), 而銀是用來將來銀短缺時賺大錢的 ;)

小初哥 提到...

我都想買金...但冇錢, 要儲成半年先買到一個(我GE個人開支已經係好好好低), 到時都唔知金係咪價...
所以係難呀, 唯有買窮人黃金LOR

旺旺 提到...

銀是用來將來銀短缺時賺大錢的

Yeah同意,所以又儲金又儲銀,比例就睇個人喜歡啦

小初哥: 前幾日,Joe貼左一條link,一個後生仔post一個楓葉銀,佢既買價每個係9十幾蚊.依家趺左都要300啦.好叻. 
你既銀可能是你將來的大財富:)
旺旺

Lisa 提到...

回小初哥,
中銀有小金幣賣 :
http://www.bochk.com/web/market/trading_rates/precious_metal_trading_prices.xml?section=market&level_2=trading_rates&fldr_id=279
1/2 安士楓葉金幣(原廠膠套密封版) 1/2 安士 6,786.00 6,836.00
1/4 安士楓葉金幣(原廠膠套密封版) 1/4 安士 3,458.00 3,508.00
1/10 安士楓葉金幣(原廠膠套密封版) 1/10 安士 1,419.00 1,469.00
1/20 安士楓葉金幣(原廠膠套密封版) 1/20 安士 792.00 842.00

Master NLP 提到...

回Lisa,教主當初叫人帶白銀走是因為英國政府搶市民保險箱財物的新聞.@_@

Lisa 提到...

回nlpsonia,
勁搞笑啊 XD !

NCY 提到...

To Yan,

謝謝你的建議,請問什麼是RCM100?
Thanks!

Lisa 提到...

回NCY,
係呢個 :
https://online.kitco.com.hk/silver/index.html

加拿大皇家鑄幣廠壓印銀塊100盎司

Yan 提到...
作者已經移除這則留言。
Yan 提到...
作者已經移除這則留言。