2011年9月2日 星期五

平金銀時代已過


金銀向上走 !
股市繼續向下行 !

24 則留言:

tony seal 提到...

好在之前金價回到1750時買多兩個案10OZ MAPLE + 銀條銀幣。

Lisa 提到...

回tony seal,
恭喜你 :)
太多人唔信金銀會繼續升, 就升俾你睇, 無須同佢地一般見識 !

tony seal 提到...

我現時係估USA會在最後用一種方法去令美元從新被重視或清晒所有國債。可能等D金升到一個位,然後行金本位,再過一輪先不再行金本位

Lisa 提到...

回tony seal,
個班人跟本有野心統一世界貨幣, 所以會推金價上天, 而在適當時刻用黃金當貨幣 ! 唔好忘記國民黨時代的金圓券, 擺明就明混你們 !
參加呢個遊戲有好大的風險, 不過唔参加會輸得更慘 !

水滴石穿 提到...

Lisa姐,突然發現白金平過黃金,儲白金龍可以麽?謝謝!

水滴石穿 提到...

"參加呢個遊戲有好大的風險"

聼lisa姐說過很多儲金銀的好處了,有哪些風險呢?在金銀流通性喪失的時候現金流斷裂破產,還是宣佈民間儲金銀非法?

Lisa 提到...

回水滴石,
回收白金的地方更加少, 而差價大過黃金 ! 所以自己衡量啦 !

水滴石穿 提到...

其實想問,白金平過黃金,算不算市場錯价?我的人生閲歷短,一路看到的都是白金比黃金貴很多。

Lisa 提到...

回水滴石,
我地平凡人可以睇得通嗎 ?
遊戲規側係佢地訂, 佢地在暗, 我地在明, 所以唯有見步行步啦 !

Lisa 提到...

白金會用在汽車工業上, 所以經濟向下走對白金不利 ! 睇來銀的用途更廣 !

匿名 提到...

lisa姐,今日銀價升得好快...但而家就係42.x位唔上唔落...有人話要睇埋今日既非農先知...咁LISA認為銀價會繼續升定跌返呢???

CK

匿名 提到...

白金只係貴金屬 冇貨幣性
所以就算白金藏量少過黃金
都會出現所謂"錯價"情況

E

Lisa 提到...

回CK,
我唔係專家 XDDD !
請睇我之前貼出James Turk 的預測 :
銀價好快可以升穿 50美元 !

Lisa 提到...

E說得岩, 以前白金升是因為汽車業 !
歐美依家窮成咁, 睇怕汽車業和大空業都難發展 !

匿名 提到...

LISA... 你真係好叻, 好有研究....

RUBY

Lisa 提到...

回Ruby,
唔係我叻, 但成為一個投資者, 一定要知道世界發生乜事, 而也要知道, 自己手上的投資有無前景 ! 知將來才可以贏 !

匿名 提到...

Lisa:
先借個地方俾我同老朋友打個招呼.
水滴石穿 (水), 我係旺旺, 即係頭條既亞k. 好開心係呢樹見到你, 我都係剛剛才加入金銀行列.

你說白金俾黃金平, 你用甚麼來衡價,我估你既印象係來自白金結婚介子:)
論買金,論買銀,定係白銀好, 我覺得最重要是看那一種是貨幣, 我想買的是貨幣性, 而唔係少有性, 要買少有的,鑽石也夠少啦, 但點解國庫唔儲鑽石?
我自己原本只想集中儲金, 因為銀只係平民黃金, 歷史上貨幣操控權, 係來自人民定政府? 我諗唔明銀在貨幣戰上, 軍事策略咁遙遠,
也儲埋銀, 我是看銀為投機工具, 怕錯過銀的升幅爆炸力, 因為更受人為操縱, 但銀的貨幣性是不能跟銀相提並論,
,睇到既係, 世界轉變, 咁多個國家, 由其係發展中國家, 都開始增加金作儲備, 我地只可以盡量做少少野, 保障財產, . 想法即係儲人民幣咁, 國家定意人仔持續穩定上升, 做小市民, 就順著大勢, 阿爺點做我地就跟大隊.
旺旺

匿名 提到...

tony,
我又唔覺得會行金本位, 因為美國唔需要行呢套, 金本位只係阻礙美國印銀紙
點解美國咁窮, 有咁多金都唔賣咁d金,而只係印銀紙,就係明白控制金融的最終話事權, 就係看邊個國家多金,
其實美國留有一著, 好關鍵, 就係唔少國家既黃金, 都係儲係美國,到時有乜風吹草動,美國大可限制黃金出國, 即使呢d黃金係第二d國家既外匯儲備!
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
有無讀宋鴻兵的三本貨貨戰爭 ? 而有無睇FED歷史 ?
關鍵在呢度 !

匿名 提到...

Lisa,
依家每晚都係屋企睇關於金銀文章,但睇得好慢,太多野想知. 貨幣戰爭仲未開始睇, 又未睇Fed, 所以仲未明銀的戰略性,一定要看了:)
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
提議妳看貨幣戰爭先, 咁妳就會知FED唔代表美國, 也唔會為美國利益行事, 只會為一班超級富豪的利益辦事 ! 本書也有寫金和銀的關鍵 ! 明白貨幣戰爭, 也就會明白世界的金融變動 !

匿名 提到...

a fast way to know a bit about US currency history or Fed Reserve, you can watch this documentary by Bill Still, "Money Masters", it is more than 3 hours , but very worthwhile and faster than reading books.

it is happy to see them rise, but also sad, because i know my coming salary will be buying less silver/gold. :(

matisse

Lisa 提到...

回matisse,
大家的港元收入都在貶值 >.<

匿名 提到...

yes, i want to strangle the Rothchild family!!!