2011年9月3日 星期六

黃金何去何從 ?

金價飆升, 你興奮嗎 ?
雖然本人黃金資產增值升上100%之上, 但我又驚又喜 !

好多人以為, 金價走勢可能同80年一樣, 升到某個位就會跌落來, 所以一定要在大眾沽之前, 自己沽貨走人先 ! 但睇來呢場遊戲唔會咁簡單 !

眼見全世界俾人迫去黃金道路上, 就好似一群羊走向同一個方向, 因為面對來緊惡性通脹又有乜野投資好過黃金 ? 最怕呢個就是預設的陷阱, 而到時美國出來說, 黃金升夠了, 我地可以用黃金清債了 ! 呢個是最好的假設 !

更可怕的結果是, 美國出來說, 大家不如用金銀幣當貨幣吧, 咁樣個統治世界金銀幣就可以出場啦, 全世界用一個貨幣, 而已達到統治全球的第一步 !

劇本會邊一個 ?

又有誰會知和點樣可以阻止 ?

5 則留言:

honson 提到...

行邊個方案都好......沒有準備或未能準備的大眾,都是受傷的一群,到時最痛心的,莫過於身邊的人,亦受到影響,

wahd 提到...

金銀原本就是貸幣, 全世界用它有什麼不好? 若全世界黃金均分, 我們每人也拿不一到1oz, 你有10oz 可能已經是個小富戶了. 所以除了害怕實施暴政收金/用金要判罪, 我還是覺得現在買金等end game冇得輸.

Lisa 提到...

他們的目的是統一世界, 一個政府一個貨幣 ! 希望佢地唔會成功, 世界就有得救啦 !

匿名 提到...

其實大家都是摸著石頭過河,但是甚麼都不做就由頭到尾都一定輸.

nlpsonia

Larry Milano's Den 提到...

我反而怕美國佬吾用黃金去清債,而係由得現時既美元同美債跌到變成真正的廢紙,然後先用黃金發行新貨幣。至於舊債嗎 ......... 當年同其他國家借既既然後舊美元,還既就當然係果時既美元啦。要吾要隨便你。

馬蘭奴