2011年9月25日 星期日

南韓債務違約風險急升 CDS 溢價超法國

rthk.hk

2011-09-25 HKT 15:17

受 歐 美 債 務 危 機 影 響 , 南 韓 的 債 務 違 約 風 險 大 增 , 當 地 銀 行 的 信 用 違 約 掉 期 (CDS) 溢 價 持 續 上 升 , 甚 至 超 過 銀 行 信 用 評 級 被 下 調 的 法 國 。

南 韓 聯 合 通 訊 社 引 述 銀 行 業 消 息 表 示 , 南 韓 的 CDS 溢 價 達 到 202 基 點 , 比 法 國 高 5 個 基 點 。 CDS 的 溢 價 越 高 , 反 映 國 家 主 權 違 約 的 機 會 越 大 。

分 析 認 為 , 南 韓 的 CDS 溢 價 急 升 , 是 因 為 當 地 金 融 市 場 波 動 較 大 。 南 韓 股 市 在 星 期 五 的 跌 幅 , 比 08 年 雷 曼 兄 弟 倒 閉 時 跌 得 更 急 。

44 則留言:

singwin 提到...

just bought 1 more 1 oz maple today. Still thinking what to buy next month, another gold maple or the silver dragon. Start to worry my job. My employer is a US listed company.
I think what's happening now if the preparation of next round QE. Just my guess

Lisa 提到...

大家要預備過寒冬的啦 !

Master NLP 提到...

Lisa,D 金銀仲食緊瀉藥.
要等佢地止瀉.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
係, 呢樣就係班銀行家的殺手段 !

等金銀企穩可以再買貨, 不過記住唔好用成個身家去博 !

小初哥 提到...

我喺佢價高果陣買左幾多, 而家冇咩現金LU.
希望佢維持多幾個月, 出糧就可以定期入貨

Lisa 提到...

回小初哥,
呢個係大多數實物持有者的願望 XD !

Ken 提到...

Hello Lisa 姐,

小弟由Joe 度走到過黎勒~ ^^

之前已經將妳呢個blog 由頭睇晒,
係度真係學到好多投資既概念同知識,
買銀既資訊亦係呢度update 番黎.

最近幾日金銀價大滯,
小弟已打算明日請半日假出去入貨,
希望中銀/恒生既金幣有貨啦!

btw, 最近係呢個網: www.1oz.si 買左幾個銀幣, 雖然並不便宜,
但有香港已經斷貨既幣, shipping 亦可接受.
收到後我再報告!

Ken

Lisa 提到...

歡迎 Ken :)
本來我地以前都是在Joe網通訊的, 不過近來有人貼煽動政治文章, 所以大家先走過來 ! 本來開心買金買銀網, 變咗吵架政治網, 太難受了 !

Charen 提到...

Ken: 如你所願吧, 今天我沽左四十個金幣, 有澳洲鴻運和加拿大楓葉 : )

Lisa 提到...

Charen Wan 大手筆 @_@

keith 提到...

中環中國銀行, 有長城銀條

Lisa 提到...

謝keith :)
價格跌, 震曬 D 貨出來 XD !

Charen 提到...

回lisa: 所以今天係真正的恐慌性抛售實金, 我在阿祖個網誌唔小心按了幾次"發表按鈕" 搞到我好似洗板咁, 但實乃無心之失(好驚驚呀) XDD

小C9 提到...

Charen,
你係咪講反話呀? 今日大跌先黎沽?(仲要一次沽咁多,之前高位你都好似冇沽咁多喎) 你諗住幾錢買返? @_@

Charen 提到...

因為賣的金幣有些是倉底貨, 所以大家今日可能會買到很舊年份的金幣喔 : )

Charen 提到...

回小C9: 我唸住等USD1000以下先買返

Charen 提到...
作者已經移除這則留言。
Charen 提到...

p.s. 我的所有金幣平均買入成本是USD1300

基本因素已變, 今次真係要大撤退先得la

小C9 提到...

Charen,
一路睇你買賣d金, 你同一般金甲好唔同. 其實之前d金係咪唔係你自己儲落 (可能係屋企人留比你). 如果唔係你話買賣金幣, 我以為你炒paper tim @_@

Lisa 提到...

Charen Wan 應該買咗好多 @_@

Master NLP 提到...

Charen話等1000樓下再買返@_@
咁之前在1000以上買金的央行咪....

Lisa,我估Charen真係買左好多.

Charen 提到...

Lisa 提到...
Charen Wan 應該買咗好多 @_@

2011年9月26日下午4:29

-----------------
回Lisa: 你講得無錯, 我係訓身買左金幣(無借貸零負債), 不過係呢幾年買落的, 平均成本價是USD1300左右, 所以真係好驚驚架, 有得賺好賺的心態, 有食唔食, 罪大惡極嘛


回小C9: 2009-2011的ANA和GMA都是呢幾年用0708年投資股票賺到的錢買的, 而198X年的十幾個都是屋企人留比我的 :)

Lisa 提到...

Charen Wan 好勁, 識用賺股票錢買金幣, 好過個D死揸得個吉的人 !

小C9 提到...

Charen,
我想問乜野基本因數改咗? 各國唔再印銀紙? 經濟好轉咗? 不過, 你既然驚, 放咗都好ge, 起碼你自己安心d.

Charen 提到...

今次大跌市(跌足USD400美元)應該會震左好多好多古董金幣流入市面

Charen 提到...

回小C9:
2011年9月19日星期一
奧 巴 馬 將 建 議 向 富 豪 加 稅   10 年 減 赤 3 萬 億 (詳情已貼在我的網誌內)
http://collector-road.blogspot.com/

Master NLP 提到...

Charen,我都想請教你乜野基本因素已變?

我無你咁幸福有屋企人留比我.

Charen 提到...

還記得很久以前168師兄說過美國削減債務是金價下跌的起點

Charen 提到...

或許大家應該多看相反意見, 以保持頭腦清醒 : )
http://e-big.blogspot.com/2009/01/e-evacarry.html#comments

Ken 提到...

Lisa 姐:
生活但求都係開心愉快問心無愧,
吵吵閙閙真係幾辛苦,
莊子係齊物論都話辯無勝啦!

Charen:
Nice to meet you!
40個 @@"
請問係唔係中環中銀?
等我聽日去幫你請救佢地(其中一個)!! ^^"
不過閣下真係睇得好淡.

Ken

Charen 提到...

Ken: Nice to meet you!
你真是個勇敢的中國人、男子漢!
Add oil :)

小C9 提到...

Charen,
雖然你係買實貨(金), 但計埋你屋企人個1x個金幣你av. price 先係usd1300, 咁你自己果2x個av. price 都要usd18xx 先拉到 40個av. price 係usd1300. 一見usd15xx 你又驚成咁, 咁你既心態都係炒賣為主. 如果你當初唔買果2x個, 留返屋企人果1x個(suppose 0成本),咁你而家咪仲開心.

旺旺 提到...

Ken,如果你的目摽係買一個,不用咁快出手,未跌定呀!
旺旺

Charen 提到...

Lisa 提到...
Charen Wan 好勁, 識用賺股票錢買金幣, 好過個D死揸得個吉的人 !

2011年9月26日下午4:52

-----------------
回LISA: 我只是一根不會和錢作對、不和市場對著幹的牆頭草 :)

Charen 提到...

小C9 提到...
Charen,
雖然你係買實貨(金), 但計埋你屋企人個1x個金幣你av. price 先係usd1300, 咁你自己果2x個av. price 都要usd18xx 先拉到 40個av. price 係usd1300. 一見usd15xx 你又驚成咁, 咁你既心態都係炒賣為主. 如果你當初唔買果2x個, 留返屋企人果1x個(suppose 0成本),咁你而家咪仲開心.

2011年9月26日下午5:15
-------------------------
我買得貴果個都只係USD1560, 最平果個係周XX的金粒, 當年在幾年前以HKD6250買的, 後來發現周XX差價大食水深, 便開始沽金粒, 只買金幣了(以後都唔會幫襯金舖) :)

Charen 提到...

和大家分享一下買金心得: 開始時是向屋企人購買的(現金流:港元資金只是在家庭內流動 並沒有外流)

小C9 提到...

Charen,
哦, 咁你即係唔係當你屋企人果d 0 成本咁計. anyway, 人各有志, 既然你睇淡, 沽咗先你就安心好多.

Ken 提到...

Ah K 提到...
Ken,如果你的目摽係買一個,不用咁快出手,未跌定呀!
旺旺

2011年9月26日下午5:18
-------------------------
旺旺:

感謝提醒! ^^

不過小弟份工好難請到假,
聽日都係趁老闆開會先拎到半日假,
所以唯有先買一個, 到再有機會請假又買一個, 分段買入.
我知咁做未必能夠係低成本時買入較多既實金,
不過....這就是生活 >.<

Ken

旺旺 提到...

用買金儲錢供首期,係咪在金趺市行唔通?
我原本想每月一出糧就儲3萬,15000 cash,加一個金幣。開始左兩個月就見金價大調整,信心動搖中 !我想儲5年,之前擔心金價升,$15000唔夠買1oz,依家就怕愈買愈趺,但我又唔想單儲現金,除左怕現金唔見使,怕自己儲到一定數量現金就身痕,買左金就唔會沽
旺旺

Yan 提到...

Great to see so many brothers and sisters here! It's really excited and encouraged as we are all riding on the same boat.

Ken: I support your 分段買入 idea especially for those including me, don't always have time to buy physical. We never know the bottom price but it really has dropped a lot and appealing.

singwin 提到...

旺旺, take a look at the long term gold chart for the last 10 years and maybe you will find some comfort there

旺旺 提到...

其實大家係 咪唔係好擔心?好似剩係得我同charen驚!
無鬼用既旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
我手上實金銀唔多, 而實金買入價平均都係9千蚊一両, 所以都諗緊加碼 !

Master NLP 提到...

旺旺,唔好話自己無鬼用啦!因為你今年才買(這兩年波幅大左),才會有驚的感覺.