2011年9月21日 星期三

Kitco 買銀幣記 (4)


今早收到Kitco的電郵說有銀龍幣賣, 而又見到Jay留言, 所以在食完早餐和拾好間屋後走咗出去上環買銀幣 !

以上相中是一盎司999銀龍幣(698蚊)和Kitco本身出的一盎司9999銀章(329.44蚊) ! (純度較高的銀幣或銀章, 體質都會細過加咗其他金屬的999銀幣或銀章)
之前已解釋過幣和章的分別, 而本人是非收藏家又非真正的銀甲, 所以兩樣都買咗 !

澳洲Perth Mint 出產的生肖銀幣通行全球, 外國好多人都收藏, 所以升值能力好高 ! 一盎司銀龍幣如在英國去德國網上幣店買, 都要八百幾蚊, 因為英國須加20%的消售稅, 所以無打算叫個女幫我買, 又要匯錢過去又要等佢地返來香港先可以帶返來 ! 今日能用698蚊買到, 己平咗一百幾蚊 ! 2000年的一盎司銀龍幣在好旺角中心買都要800/850蚊一個 !

我已向網友解釋過, 玩銀幣/銀章/銀條就好似玩期權咁, 有兩樣玩法, 一係炒差價, 一係等到期結算 !
靚銀幣可以在升值之後賣俾收藏家, 而低溢價的銀章, 可以自己欣賞又可以等銀價升值先當原材料賣出去或在亂世時換糧都得 !
所以要買邊一種實銀, 大家自己決定啦 !

註:Kitco職員說, 銀龍幣來貨都有幾多下, 所以唔設限購如年頭時的銀兔幣 !

53 則留言:

Osker 提到...

eBay sellers are asking for PROOF coin for AUD$600, such a crazy price, what you think about that?

Lisa 提到...

回Osker,
D銀幣已開始瘋癲, 但我只會買一千蚊樓下的一盎司銀幣 ! 一千蚊樓上是真係太太太高啦, 不過在銀價升去100美元後, 可能我又會改變觀點 XD !

旺旺 提到...

Kitco的伙記唔多識做生意!
一早預備了今早放假去Kitco入貨,9:30去到, 一個人都無, 入到房, sales姐姐問我要那種產品, 於是我就告之我想買既邊種銀幣同數量. 買完我就走左啦.
到下午睇Lisa博, 先知Kitco有銀龍賣,但我已經唔得閒再去,如果sales姐姐醒目少少,講一聲今日來左澳洲龍幣, 咁我咪買到囉, 依家又要等唔知幾時放假先去買, 激死人啦.
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
我都係9:25先收到電郵, 不過十點先起身 :)
通常去到Kitco佢地唔會俾list你的, 須要自己去問, 而如果唔問, 佢地只會問你想要D乜野, 而suppose你已知自己要買乜 !

ket 提到...

如有a/c和a/c有錢,可以買左先!

電話落單都得!

ket 提到...

但如果 a/c 無錢和行唔開個頭!

真的唔知點好!

旺旺 提到...

哈哈,只怪我太早出門口XD
落左order都攞唔到貨,平日我得一個鐘頭lunch, 坐得車去都返唔到公司,到放工,kitco都關鋪了,諗緊想搵屋企人代買,但佢地無户口,唔可以買超過5千蚊,咁即係買到1oz買唔到1kg:(
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
打去Kitco問,
睇下有無解決方法 ?

Lisa 提到...

唔通Kitco是掃去銀龍幣傳說中的中國買家 ? @_@

Yan 提到...

Kitco's staff won't sell you anything!

Last time, when I asked for silver coins for ALL type e.g. SML, eagle, vienna. He didn't remind me of Koala and Canadian bear! Finally i suddenly remember the name of all 5 coins then he gave me these.

"銀龍幣來貨都有幾多下" that would be great. My friend in Australia seems got no stock. Yet, I am not too interest in it.

Personally, I think Canadian one is more attractive than the Aussie one. Although the price I paid was ~800, cheaper than those sell in Kitco but still much higher than Aussie one.

旺旺 提到...

Lisa, is it possible to test the 3rd time of 1762!
Yan, may reach 1600-1700 as said by wong sir?
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
金價走勢點走我地無得預測, 但外國專家們都好有信心金價年尾會見2000美元 ! 大家可以做的是每跌30美元買一次貨, 分段買入 !
好可惜我無金價圖有平行線睇 !
可以睇到是吉是兇 !
不過金銀市已算好過股市啦, 跌緊-735 !

Vinona The Great 提到...

luckily sold all the stock in early March to convert to gold and silver. now so much peace of mind!

回旺旺,
i think you can put money into your account by PPS then make order, then make authorisation to a 3rd party (your family) to collect the good.

i think they have delivery service now as well, but i think taking by a family is much more safe.

Mirrorman 提到...

等我都入下d 龍幣先

水滴石穿 提到...

昨天中午都入了幾個澳洲龍1oz作紀念

K, 問一下中銀的貴金屬存摺開戶需要填表做投資傾向測試,等很久麽?另外中銀paper silver差價多少?交易時間是多少?謝謝!

在考慮開個賬戶鎖定銀价。跑港島太累了,昨天中午來回2個半鈡,還只去了上環,沒時間去灣仔大洋看熊貓。

水滴石穿 提到...

昨天Kitco位姐姐很面善,把產品目錄的電腦屏轉給我挑選。可惜早上問過的有人賣灰熊回Kitco已經又被買走了。Kitco加多了個秤,上次去還沒有。

水滴石穿 提到...

K, 唔明“但佢地無户口,唔可以買超過5千蚊”,Kitco的戶口不是人人都可以隨時開麽?

旺旺 提到...

水,我既貴金屬戶口開左好幾年了,當時無投資取向這玩意,現在就唔知了。
Paper sold and silver sell to 3:00am in weekday. Close at public holiday.
Kitco無錯係人人都可以開戶,不過我阿爸阿媽唔會同我顛,我叫佢地替我去中銀買長城銀條,佢地認為買實銀同我之前炒期貨一樣咁高風險!
Vinona,我都慶幸在8月第一個星期,叫老公清股票倉,當時要微蝕,但我地渣住好重貨,依家睇落輸幾萬真係瞓得安樂執番身彩,睇今曰市價我地持有的大籃籌都蝕多20%!可惜避到股票避唔到期貨的一劫,都係自己貪:(
旺旺

旺旺 提到...

Lisa?你指的平行線,是指移動平均線?
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
正是 :)

旺旺 提到...

Lisa,
Back home and hope can find a link to u
旺旺

Vinona The Great 提到...

today i saw HSI breaks lower than 18000, i don't care at all!

just the peace of mind is worth a million!

NCY 提到...

剛去了Kitco

2012龍年生肖蓮花銀幣已賣晒,
2012加拿大龍年生肖銀幣已我所見,還有十個以上。

報告完畢!

Lisa 提到...

謝NCY :)

Lisa 提到...

回vinona the Great,
去完街返來以為自己眼花 !
跌 -912 !
謝天謝地自己做岩咗投資決定 !
唔知會否去返10600上次個低位 ?
呢次情況好似壞過2008年 !

CK 提到...

唔知會否去返10600上次個低位 ? 係就大鍋啦, 好多人走唔到(這次陰乾式下跌)

Lisa 提到...

回CK,
大鱷真是太蠱惑啦 !

CK 提到...

Lisa
今日恆指大跌(-912)又大成交(829.81億)是否個市會好差?

Lisa 提到...

回CK,
睇圖就還會跌, 因為裂口跌, 唔會只跌一日的 !

旺旺 提到...

俾我事後恐明一下,在八月,留意到大戶開了5000張期權18000 put,當時唔知係short定long,但好驚係long.,所以叫老公走股票。
睇來今次跌浪,大戶8月已經部署好!
如是這樣,
18000點目標在10月前巳經提早完成,期指通常升會升凸,趺會趺凸,即係未趺夠!
旺旺

鬍鬚仔 提到...

鬼咩,今次 kitco 咁賣澳洲銀龍,實在有點趁機叫價,同佢當初賣兔幣時,手法不同,咁亦好難怪,人家係向錢看.

鬍鬚仔 提到...

lisa:比個 10 oz妳睇吓.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
佢地學得好快, 如吉祥老伯 ! XDDDD !
呢個先係用盡商機 !

Lisa 提到...

買到10oz啦 ?
勁 !

鬍鬚仔 提到...

上唔到圖,lisa,點上?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
有無facebook 之類才link 上來 ?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
你都可以利用你開的blogspot 貽圖 !

鬍鬚仔 提到...

講起商機,我今次托人搭單訂左 10 多個 1 oz 及 1 個 10 oz,昨日收到,不知幾開心.

Lisa 提到...

恭喜鬍鬚仔 :)

鬍鬚仔 提到...

lisa:我唔玩 fb ,感覺上一 d 私隱都冇.
我又懶,冇寫卜,

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
唔寫blog都可以用來貼相呀, 俾我地睇下你的珍藏嘛 :)

鬍鬚仔 提到...

謝 lisa,返 10 幾隻 1 oz,諗住賣幾隻,睇吓賺唔賺到錢, wa kakaka.

鬍鬚仔 提到...

lisa:係咪咁?
http://silvercoinsboy.blogspot.com/
請欣賞.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
恭喜新相簿開張 :)

水滴石穿 提到...

Thanks K!

Lisa姐,那么Kitco卖的澳洲龙算不算proof coin呢?看工艺比其他的亮很多,但是没有证书。恕我孤陋寡闻了。谢谢!

Lisa 提到...

回水滴石穿,
呢個是bullion coin, proof coin 有証書和禮盒跟隨的 ! 因為呢次實在太多人想買, 所以全世界吊起來賣 ! 其實買1/2oz, 2oz 和5oz的會平好多 !

Master NLP 提到...

Lisa,
why not try 東洋? The price is much cheaper. Only $500/pc. I bought some this evening.

nlpsonia

Lisa 提到...

謝nlpsonia,
遲下去睇下 :)

水滴石穿 提到...

谢lisa姐解释!

Master NLP 提到...

Lisa, Kitco 的1安士龍幣是放在收藏幣那邊的, 而1kg的龍幣是放在白銀那邊的,1kg的價是隨銀價浮動的.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我知呀, 有乜問題呢 ?
在東洋還見到乜幣呢 ?

Master NLP 提到...

沒有見到.因為唔係我親身去買.我只是打電話去問有沒有貨和問價,再搵人代買.
我覺得Kitco賣得貴,唔忿氣,打個電話去東洋碰運氣,結果原來東洋都有.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
妳真聰明 :)
我本來一起身想出去旺角的, 因為想幫我媽咪去旺角間銀飾店買銀鉤, 而都可以順路去東洋行一轉, 點知Kitco電郵把我引去了上環 XDDD !
是天意 @_@