2011年10月20日 星期四

金銀價又試支持位

金價睇 1600, 而銀價睇 30 !

股市再試低位 !
都唔明點解咁多人鍾情於股市 ?
如果世界已變, 金融要返去沒出咁多衍生工具之前, 而恒指有機會跌去10000點之後橫行十年都升唔去一萬二, 試問依家買股票有何用 ?
係唔係都叫人全資買股票長揸的人害己害人 !

15 則留言:

Charen 提到...

係唔係都叫人全資買股票長揸的人害己害人 !

講得好! 但我開始覺得買金銀都會, 因為金銀價目前處於史無前例的高位(貨幣屬性價)

Lisa 提到...

回Charen Wan,
一路無叫人全資買實金實銀, 一路都說用資產的10%-15%買 !
我本人依家實金加實銀是流動資金的 29%, 而人民幣存款是流動資金的30% !
實金實銀是買保險, 有機會全留俾仔女, 所以我鍾意買金銀幣多過買金銀條 !
而好多幣是絕版, 可以保價值 !

honson 提到...

我又分享下先

我本人依家實金加實銀是流動資金的37%

而佔總資產9%(句括一層供滿約700呎自住樓)

ket 提到...

May I ask some question about "http://www.perthmint.com.au"

If I bought some coins, how to make the payment? any limit for shipping and package? any service charge on it?

thanks alot

ket 提到...

btw,

Can I use paypal if not using TT?

thanks to all

Lisa 提到...

回honson,
大多數金銀甲都知自己在做緊乜, 因為多數人一早已研究咗點解要買實金實銀, 只有少數是跟風者, 而跟風是想炒賣金銀賺廢紙 !

Lisa 提到...

回ket,
你可以用paypal, TT 和信用卡 !

Lisa 提到...

回ket,
買夠300澳元可以免寄費 !

ket 提到...

to Lisa,

thanks

May I ask. using paypal and Credit card, any additional charges?

thanks

honson 提到...

回Lisa
絕對同意....
或者大家情況唔同.好多都係玩開抄賣,見邊樣有得抄.就去抄.今日金銀.明天股市,後天就外匯,因為佢地要係短時間賺取差價.

旺旺 提到...

玩開炒賣又未必要搵實金實銀來炒,都唔知有乜好炒,只可買上唔可買落,又唔可以拍個鍵就落到單,又無得用槓杆,又唔似牛熊證窩輪搵散戶鬥傻,基本上無得分莊同閒,正股都郁8-10巴仙啦,金銀郁5巳經好跨張,炒賣提供的節奏速度,實金提供唔到,想曰曰買賣都唔得。
省返唔少佣金:)

旺旺 提到...

Ket
Use credit card, no additional charge. The charge is exchange rate from bank

小初哥 提到...

Hi Ket,
如果要買普通bullion coins, 係要你有去開戶先GA, 有地址果D證明 同打電話過去茖order.

如果係紀念幣就可以直接以credit card 果D 在網上落單.

TAXI-DRIVER 提到...

希望 ~~ 我希望咋 ~~
d 金用泥壓住個倉, 唔係死人冧樓都唔好用 d 銀就如果我50歲都未死,到時就可以用泥亂 fing ~~ 哈哈哈 ~~~ : )

ket 提到...

thanks all to reply my questions...