2011年10月10日 星期一

回應[黃金喪鐘已經敲響]

本人一早說過, 世上無 sure win 的投資, 乜投資都有風險的, 所以才提議一定要分散投資唔好一鑊熟 !

黃金是否會玩完或是陷阱無人知, 不過大家須保持冷靜頭腦去分析 !

  • 大家都知美國不想見到資金流去黃金而唔去買美債, 所以使出種種手段去打壓黃金的升勢 !

  • 世上資源也愈來愈少, 所以實物只會愈來愈貴, 而唔係愈來愈便宜 !

  • 各國政府在亂印銀紙只會加大通脹的壓力, 所以惡性通脹遲早會來 !


所以本人以為, 手持一些實金實銀為長線策略是無壞的, 而本人實金加實銀都只是流勳資金的29%, 所以還可以承受到下跌的風險 ! 但想短炒的人就要小心啦, 唔好炒ETF, 唔好買紙金紙銀 !

作者:海嘯後的希望全文

最近在中國無數的經濟學家的唱多黃金,有人近乎瘋狂說黃金到10000美元也不奇怪,有人更是畢恭畢敬的叫 黃金 先生站起來。輿論一邊倒的唱多黃金,曾經預言黃金下跌的人,就成為恥笑的對象,當然包括本人。但是,我今天依然要唱空黃金,打醒那些被黃金征服和為黃金瘋狂的人。

11 則留言:

Gordon 提到...

5. 如果黃金真的最後大漲了,意思是華爾街的智商反而不如中國的老百姓了。大家覺得這可能嗎?世界上最懂金融的美國拋售黃金,而還處於原始金融階段的中國老百姓在瘋狂購買。勝負實際早已經不言而喻了
--------------------------------
只係第五點已知作者未睇過鍚安長老議程d野.

成個genda內, 黃金只係其中之一環. 不過對散戶來說, 擁有實體黃金卻分分鐘是經濟崩塌時的救命必須品.

Lisa 提到...

回Gordon,
正是 !

gogoldjoe 提到...

這種評論三字記之曰:不嚴謹!甚麼叫華爾街智商?全個華爾街個個都不買金嗎?那去年JP重開金庫給誰用?唔通中國人買完運去美國存放?

Lisa 提到...

回Joe,
作者跟本唔知世界金融的全面, 唔知有人在背後操控 !

honson 提到...

間唔中睇睇這類文章,可以比自己重溫下之前睇過的資料,溫故知新...幾好架

Vinona The Great 提到...

I do not know how the gold will go, I only know they will have to print more money.
it is not so difficult to place the bet.

嘉芙蓮 提到...

華爾街咪一方面唱衰金一方面密密買囉。

Ivan 提到...
作者已經移除這則留言。
Kim 提到...

Lisa姐, 你提出分散投資依點我真係好BUY你. 希望其他金甲蟲明白分散的重要性.

Lisa 提到...

回Unknown,
賭單邊要有好大的勇氣和風險好大, 一係贏大錢, 一係乜都輸曬, 所以一係變大富豪, 一係破產或走去自殺 !
所以想平平安安過生活, 還是分散投資好 !
記住貪可以變貧 !

Lisa 提到...

要補充:
以上說的是炒紙資產, 如借錢炒樓, 借錢炒股, 炒衍生工具, 就係所有有槓桿野 !
手上持實物, 用自己閒錢買, 最多縮價點都有野凈, 除非實金實銀俾人偷走, 如果是自己成個身家咁就無得退休啦 !
再說點解實物股票又唔信得過呢 ?
就係驚D公司破產習囉 ! 或減派息或唔再派息 !