2011年10月5日 星期三

股災燃起新火頭 歐洲銀行股全線急挫

銀行唔掂, 股市又點會好呢 ?

蘋果日報全文

【本報綜合報道】希臘再被指無力還債,令一眾持有希臘債券的歐洲銀行不論規模大小都風聲鶴唳。昨有指 Dexia、法巴及法興等銀行需為希臘債多撇賬兩倍,歐洲銀行股價全線勁挫;有消息人士更指,不排除 Dexia銀行最終或要進行分拆,將有毒資產剝離。

比利時一哥 Dexia 美債市大戶

Dexia SA於 1996年由法資銀行 Credit Local de France及比利時銀行 Credit Communal de Belgique SA合併組成,為目前比利時按資產計最大的銀行,多年來一直向法國及比利時提供最多借貸的機構。於 08年雷曼風暴中,法國及比利時政府曾聯手以 30億歐元入股 Dexia,另再加上其股東提供的額外 30億歐元才能避過倒閉一劫。雖然 Dexia於 2010年 6月已開始停止發行政府支持的債券,不過,截至上月底銀行的總負債額仍高達 290億歐元,而且 Dexia同時於美國政府債券市場亦佔有很大比重,一旦 Dexia破產,將會令其發行的債券頓變廢紙,對美國銀行業將會造成嚴重打擊。

42 則留言:

honson 提到...

Lisa姐
那位大風暴智障兄,又來我那邊搞事,真係煩...

gogoldjoe 提到...

人多雜亂,我相信過多一兩年,愈來愈多人投入金銀市場,情況更嚴重!我建議大家要有兩手準備,看看如何應付這些人?可能不久將來要設會員制,否則長此下去不是辨法!不可能一直停留在解答那些含糊不清的概念,N年前問過又問的問題。

Master NLP 提到...

Honson,我昨日留意到你專登(當然你有這個權利)唔答佢問題,我估到佢會咁. 不過答又唔係,唔答又唔係,你答過他一次,佢會以後都來,傷腦筋...

honson 提到...

@NLP
你都睇到啦,佢呢個人係joe兄那邊已經係咁,
佢facebook叫人借錢買金銀,又話開班教人抄賣金銀,我都費事跟佢嘈,
現今的年青人,唔識專重人,重想別人教你野,發夢

Charen 提到...

Joe兄: 因為小弟自感不才, 已將自己可以在貴blog(金甲蟲之路)發表文章的權限移除, 感謝你多年來的指教, 令我大開眼界,獲益良多 :)

Lisa: 唔好意思要借你個版一用, 因為我沒有權限在JOE和honson BLOG留言(same as Nlpsona) 哈哈 XD , 估唔到而家金價仲未企穩USD1650, 昨晚還跌至1600

Charen 提到...

我的聖靈話我知, 金價仲未企穩USD1650 及未升穿1710的話, 後市表現難寄厚望, 這段期間美元應該對購買力不會有太大的影響, 美元兌黃金的購買力正穩步上升中...

Master NLP 提到...

Charen,我在honson的blog流過言呀!honson並沒有限制我留言.
XD

honson 提到...

我都沒有限制各位留言.....
想限制個煩人都唔得

gogoldjoe 提到...

Charen是決定離場,另覓投資新路向?
以一個局外人去看金市,未嘗是一種樂趣!

Yan 提到...

Honson, Lisa and Joe
Just ignore him. He behaviors as young kids.

Gold fall and below 1600 again

honson 提到...

@Yan
睇睇呢次見唔見1550

Lisa 提到...

剛去樂富拜完山返來, 還去UNY買食物 !

Honson, 唔喜歡的文可以冊咗佢, 是網主的勸利 !

Master NLP 提到...

honson,1550好啊! I am waiting for it. XD

Charen 提到...

Joe提到...
Charen是決定離場,另覓投資新路向?
以一個局外人去看金市,未嘗是一種樂趣!

----------------------------
JOE: 放下自在, 我不入地獄誰入地獄(我越賣D金價越升), 能夠以局外人去看金市, 樂事也 XD

Charen 提到...

Joe:另覓投資新路向?
答: 最近翻看東尼大師的書, 開始對商品和藝術品的前景感到樂觀, 盛世藏古董 亂世藏黃金, "個人認為" 現在正是商品及藝術品價值低賤的時間, 是買入後長期持有的機會, 大家唔好信我, 因為買入後可能要等十幾二十年才等到/輪到商品及藝術品的"高潮"出現 XD
可以做的只有buy and hold->靜候時間先生講答案了 :)

Charen 提到...

新路向的想法是 自從上次去過國際錢幣鐘錶展 後得到啟法的, 心想:如果有一個交易所/平台(如:好旺角/拍賣行)可以集結很多對 商品及藝術品 有興趣的買家和賣家, 又如果將來這個商品及藝術品市場可以像現在的股市一樣多頭熱鬧, 便可以令商品及藝術品得到一個比較成熟而浮動的價格, 就像今日的股市一樣, 唔知大家睇唔睇得明...以上只是小弟的夢想而已

honson 提到...

投資近代時計,我會揀Philippe Dufour ,

http://dufourwatches.free.fr/

旺旺 提到...

唔知各位係計算金銀投資盈虧時, 會唔會另開一個帳項為收藏部,純作為欣賞, 唔計入金銀項資類別?

因為溢價高,一隻proof coin要7百幾元,楓葉銀先280蚊一個!

今日跟朋友踏單車去迪欣糊,差點出事!要經過迥旋處,朋友行先,我包尾,佢地行晒過去,我唔知過唔過好,照跟啦,結果要兩架迎面來既車急停,好彩停得切
都唔係想行出馬路,但條路一節節.驚驚 
旺旺

TAXI-DRIVER 提到...

I am also waiting for US$1,550. Let's keep stacking ~~~ :)

Lisa 提到...

回旺旺,
金和銀我都會留返少少唔計落balance 度預留俾自己欣賞或送禮, 而銀唔會只計純銀價啦, 俾多少少value, 因為手上加多咗收藏幣 ;)
踩單車要小心呀, 一定要睇掂條路點行, 如果睇唔清, 落地行路啦 !
命仔要緊 !

Lisa 提到...

回honson,
又加多種玩具 ?

Charen 提到...

回honson: 感謝你寶貴的資料, 做吓功課先 :)

Charen 提到...

行過珠寶店見到Cartier有隻金介子由萬幾蚊10,XXX減到幾千蚊3,XXX, 真令人心動, 但金甲病發作, 所以冇買到

honson 提到...

@Lisa
關於時計,小的大約在2000年開始留意,和買入
當期時的錶係好低買,折扣又多,部份品牌70%開始,
今時今日,的手錶訂價來算,己經增加了100%,多得老美開動印刷機....
加上很多鐘錶品牌,比的國際大財團收購晒,折扣亦有限制...唔再低買囉

小的現在已經沒有再去買啦...

PS
相信無人會用5萬蚊去買一隻 精工錶
Grand Seiko 卡卡

Lisa 提到...

回honson,
我只帶隻400蚊的Swatch 錶吧啦 XD !

Yan 提到...

回旺旺

Take care ah.
Lots of serious accident related to bicycle recently.

I stayed in Japan for quite a while and riding bicycle everyday but HK, no la. The road is not designed for cycling.

Like stock market, be aware when to cut lost --> cycling: be aware when to stop.

"命仔要緊 !"

honson 提到...

@Lisa姐,
年青時我亦都為Swatch 瘋狂過....也許當時年紀小 :)


http://i.pbase.com/o6/26/737326/1/109305231.I2I9DiIJ.swatch.jpg

Lisa 提到...

回honson,
我唔玩錶的, 帶壞一個才會買別外一個的, 而買膠Swatch因為我對金屬敏感 :)

honson 提到...

@Lisa姐
簡單是最好....^-^
跟金銀一樣....

Gordon 提到...

Honson,
grand seiko should be better than 海鷗,but the offer price of 海鷗 is often over 50k! I strange who would buy it.

honson 提到...

Gordon兄
海鷗的做工和工序及打磨,遠遠不及GS,
日本仔做野個種堅持,真係唔到你唔服,

Ruby 提到...

To Charen,

邊間珠寶店見到Cartier有隻金介子由萬幾蚊10,XXX減到幾千蚊3,XXX???

我朋友要買隻結婚用.... 請指教..

嘉芙蓮 提到...

honson,
我都收藏“收埋”幾十隻swatch!
而家只戴seiko
以前係好鐘意表,都話我係男人來。

水滴石穿 提到...

有無網友去過上環中遠大廈的長城硬幣?那裏的銀熊貓是否平過大洋金幣。中國造幣厰的官方代理中有長城硬幣無大洋金幣,有小小疑慮。另外熊貓貴楓葉$60,是否值得買?

另外各位經常去好旺角中心的網友,有沒有見過加拿大2011幸福之楓和之前幾個版本?Kitco當收藏幣賣成900多一個,不知道好旺角會不會平少少。

先多謝各位!

Lisa 提到...

回水滴石穿,
長城硬幣和大洋有合作關係, 現長城賣銀熊貓440蛟一個, http://www.chinacoin.com.hk/product.php 而大洋網示視的價格也是440蚊一個 http://www.goldcoins.hk/

加拿大2011幸福之楓在好旺角中心無見過, 有都會好貴 ! 見到國際錢幣有賣一公斤加拿大銀龍要23,000蚊 !

水滴石穿 提到...

多謝Lisa姐!

大洋的熊貓是就市調整價格,網站上那個是很久不改的。我周二問到大洋$380,30枚以上是$340,和國内淘寳價格差不多。大洋的金卡銀卡的幾個%優惠不適用於熊貓幣。

長城就跟國内休7日假。下周一再問吧。

幸福之楓好靚又好意頭,打算買來做禮物的。等挑個中午得閒我再自己去好旺角逛逛。

水滴石穿 提到...

銅 -〉中國 -〉商品貨幣

我贊同作者的看法

Copper Is Signaling A Very Serious Slowdown In China
The price of copper is signaling a very serious slowdown (if not complete collapse) in China. This is what is really behind the move down in all commodities. A hard landing in China would be devastating for the global economy. The Shanghai composite is making new lows along with copper, which is very bearish. Also stay away from the Australian and Canadian currencies. If China crashes, these markets will get massacred. - in Seeking Alpha, from the Gloom, Boom & Doom Newsletter

Charen 提到...

ruby: I saw the golden ring in a japanese shop and it is special discount on that day only :)

唔知大家點睇 鈀金 呢? 同是四大貴金屬, 鈀金近日回升了不少:)

Lisa 提到...

回Charen Wan,
鈀金無乜地方回收 !

Charen 提到...

To ruby:今日行過果間日本店, 拿左張傳單, 有個網址可以參考
www.brandoff.com.hk

p.s.設計都幾有特色:鉑金+黃金+玫瑰金三合一, 我問過店長, 佢話卡地亞果隻介子無原裝盒和證書, 但佢地會有佢地公司的盒畀你, 所以不適合投資增值 :p

Charen 提到...

Lisa提到...
回Charen Wan,
鈀金無乜地方回收 !

-----------------
re Lisa: kitco "may" recyle only ;p

Ruby 提到...

To charen,

多謝你的幫忙, 我朋友想買來結婚用的, 多謝哂..