2011年11月8日 星期二

Alabama Couple Requiring Tenants to Pay in Silver Coins Arrested

如果在香港用銀幣交收會唔會俾人告呢 ?

silverdoctors.blogspot.com

An Alabama couple who considered themselves sovereign citizens — who required their tenants to pay rent in silver coins and buried $350,000 worth of gold coins in their backyard — were convicted of conspiracy to defraud the U.S. and three counts of tax evasion on Friday.

Monty Ervin and Patricia Ervin, owners and managers of Southern Realty, amassed “hundreds of investment properties over the last decade, receiving more than $9 million in rental income,” but paid nothing in federal income taxes, according to the Justice Department.
Patricia Ervin is facing a maximum of 25 years in prison and a fine of $1.25 million and Monty Ervin is is facing 20 years and a $1 million fine. Both are set to be sentenced on Jan. 23.

12 則留言:

Master NLP 提到...

Lisa,你去收租試下先囉 XDDD
不過你個H就會話無現金流.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我依家差不多用咗三分之一每月租金收入去買銀 XDDD !

小初哥 提到...

三分之一 XDDD

我都用左三分之一人工 >.< 黎買

旺旺 提到...

三分一人工來買銀. 你地都好博呀
不過我都用左1/4人工來買金 :)

l: 有曰去開地產鋪. 同老闆娘傾計. 佢見我地有細價樓收租.佢話見我地仲後生.就問下會唔會打算行佢個套.咁我就即時請教啦。老闆娘話佢主攻2百萬樓.一儲夠3成首期就供一間.做15年樓按.收租剛夠供樓.跟住佢數數下.數左自己有好多間.仲問我明唔明甚麼是唔使做但每月都有既收入。
我同老公都聽到好羨慕。主闆娘亦話俾我地知.原來收租係收入.只好每月都有租收.其實要變有幾間細價樓唔係好難.最重要係唔好貪.睇住盤數當做生意.量力而為。我地真係大開眼界。之後老公仲話同老闆娘呢次傾計.俾到佢理財有目標

Lisa 提到...

回旺旺,
妳同妳老公一定會成功, 不過小心來緊利率火山, 所以唔好玩過度借貸 !

旺旺 提到...

我就話.聽就唔難.做係咁易就個個都發左啦。
老公就話點都易過以為炒期貨會發達。諗落又係:)

旺旺 提到...

老公叫我唔好儲金.專心儲首期.快d供多一間。
我就唔採佢.買金銀係買保險。
多謝lisa提醒.利息升上來真係好利害。我記得03年供樓時我地月供1萬8. 2010年係供萬一。差唔多少4地。
我都覺得未來都有呢曰

Lisa 提到...

回旺旺,
買物業收租, 點都安全過炒衍生工具, 只要盡守自己可以應付的債務 !
買物業收租, 要預有足夠的資金供銀行, 就算有短暫的空租期或利率上升都可以供到 !

Lisa 提到...

回旺旺,
想為儲首期而又有升值機會, 買金好過買銀, 因為金易套現過銀 ! 買銀是為十年八年後的收穫 !

Gordon 提到...

旺旺,
果老板娘有冇教埋你十年前开始供的樓,現在升值了,可以按埋做二按套现,以作为首期買多間收租呢?
呢條formula是建基於樓市一定要持续上升架。

旺旺 提到...

按埋二按.咁咪隨時由一間變三間。咁如果第曰層樓跌左.借二按既係咪要補差價即還?
佢話有幾多間樓都好.一定要報足稅.這樣係方便上會。雖然佢都知佢好多客人無如實報

Lisa 提到...

回旺旺,
唔實報有風險, 第日如果咁唔好彩須同租客打起官司來, 妳就有排煩啦 !