2011年11月15日 星期二

投資不是賭博 ?

見到有人大大聲說 : 投資不是賭博, 炒輪炒期才是賭博 !
佢認為,長揸股票是投資, 短炒股票是賭博, 所以買咗股票唔好賣 !

其實人生已是一個賭場, 當你投胎時, 選父母已是一個賭注, 在學校選攻讀邊課又是一個賭注, 到結婚選對象又要落賭注對方會一生一世對你好 ! 生仔又要賭是仔是女, 出來做野又要落好多賭注 !

而股市是一個大大的賭場, 除非你有水晶球, 說你知邊隻股票十幾廿年後, 股價還保高價格而又可以派息夠你養老 !

就算我地買物業和實金實銀的, 又有誰可以保障, 世界唔會發生第三次世界大戰 ? 到時大家會唔會餓死 ?

一路叫人全身家買股票有乜預謀 ? 還是因為自己成手都係股票, 所以要搵人陪 ?
股市一路跌, 一路倒錢落大海 !

買乜都好, 賭乜都好, 要留後路俾自己, 唔好成個身家買股票 !

4 則留言:

細芬女 提到...

有品...

honson 提到...

Lisa姐....
唔洗勞氣.......
大家都明白你心意....
當然唔明個的..都無計架啦

Bill Hong 提到...

madam lisa,

we hear you. i always believe only 10% of investors/traders making it. that's it. the other sheeples will always make excuses being forever bulls in stocks, real estates, bonds. too much mainstream poison. they cannot get out.

let the beat goes on. peace.

Lisa 提到...

都唔明點解D人唔可以離開股市 ?
股市前景轉差一定要避一避, 長揸短炒都不適合 !
講到價值投資, 好多人都唔多明, 只以為買股票長揸就是價值投資 !
其實買實銀才是依家的價值投資, 就係股民口中的十倍股, 因為銀是 under value !
還有D限量版銀幣, 好多藏有價值, 只要用耐心去研究, 一定買到寶藏, 將來有好大的升值能力 !
不過一定唔好買古董幣, 因為價格已 over value !