2011年12月5日 星期一

半盎司銀龍和半盎司銀樹熊

今早收到, 而大半天後才收到貨運電郵, Perth Mint 一定忙到暈 !
通常你會在收貨前兩天收到貨運電郵的 !

85 則留言:

chihou 提到...

hi lisa, 有冇買過perth mint bullion website o既金錢?

Lisa 提到...

回chichou,
無呀, 而在網上無得註冊和訂貨, 好似要寄D資料俾佢連同身份証明, 之後要經電話訂貨, 超麻煩 !

Master NLP 提到...

Lisa,我都收到啦!不過點解找不到證書or編號?無編號點知佢最多2888套?

Master NLP 提到...

隻樹熊造得唔夠立體(輪郭唔明顯) :(

Lisa 提到...

回nlpsonia,
呢D係特別版bullion coins, 所以無証書和編號的, 不過盒內有寫發行資料 :)

Master NLP 提到...

Thx Lisa!

Samuel 提到...

Lisa姐,NLP,

我估半oz樹熊和銀龍的數量都是遠大於2888。限量的只是這個包裝盒?所以我當半oz裸幣估價,但個盒仔當然要收藏好。

Lisa 提到...

回Samuel,
正確 :)
第一批半盎司銀龍一出就已俾人掃清光, 我地想見都沒見過, 所以有貨就掃啦, 何況好旺角半盎司銀幣都賣緊 320/330/400 蚊 !
今年三月時買的半盅司銀兔賣 180蚊, 上兩個星期見到好旺角賣 320蚊, 升值77% XDDD !

honson 提到...

上星期六已收到,通知就今天,
睇來PM 員工要去放假先得,咁多野做,不是他們的
生話方式

Lisa 提到...

XDDDD !

Yan 提到...

對! 今天打開email, 見有件貨送緊嚟
開心咗一陣
硬就記唔起買咗乜?
Gilded dragon - 到咗
考拉 又到咗
空歡喜一場

原來貨先到
Tracking 先至到
速第 要讚!

isvzaen 提到...

你們是團購這個銀龍嗎?

另lisa 在英國買的 britannia 係咪盒裝? 即同royalmint 網站的一樣?

Lisa 提到...

回isvzaen,
不是, 是剛好網上有得訂, 所以大家買了 ! 妳多多留意Perth Mint 的網頁啦 :)

本人買的Brittania 是用膠片夾住的 !
妳都可以去呢度買 :
http://www.1oz.si/index.php?route=product/category&path=39_74

鬍鬚仔 提到...

Lisa
妳係咪係英國買Brittania,為起平唔平過 1oz網?
我有意買,攞 d 資料先.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
http://www.1oz.si/index.php?route=product/category&path=39_74
2011和2012都係美元 46.22

http://www.coininvestdirect.com/en/silver_coins/
2011 美元 52.44 (已加20%消售稅)
2012 美元 45.58 (已加20%消售稅)
運費 15 歐羅送去英國地址, 無得運來亞洲 !

鬍鬚仔 提到...

咁係英國唔係網上買,有冇銀幣商號現買?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
英國地大, 而大多數錢幣交易都在網上 :)

chihou 提到...

Hi there, besides 1oz.si, do you know any other websites that we can buy coins and ship to hk?

Lisa 提到...

回chihou,
No la, 如有一早已說啦 !

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
Apmex 有貨, 不過好似要送去美加 !
訂得來香港請通知 !

http://www.apmex.com/Category/167/Silver_Britannias_2012__Prior.aspx

chihou 提到...

回Lisa,
我都有係1oz訂,但唔收credit card,要比paypal食多2%charges.

Lisa 提到...

回chihou,
針無兩頭利, 俾多D錢都無計啦, 最緊要買到貨 :)

chihou 提到...

回Lisa,
不過如果係perth mint比credit card,可以用大眾,免其他bank收o既1.95%外滙手續費

Lisa 提到...

回chichou,
謝提點 :)

鬍鬚仔 提到...

chihou
去 d 外國網購,比信用卡,外匯手續費係咪因該網而訂,或是 visa 去訂,正如你話大眾係 pm 唔使比 1.95%外滙手續費,係 pm 對大眾卡既優惠或是 大眾 visa 本身既優惠,因從未用過信用卡去網購比錢,怕有問題.

chihou 提到...

回鬍鬚仔,

我打錯o左一点,應該係免1.95%中o既0.95%(bank foreign transaction fee),1%係visa charge(一定要收)

例子:
買AUD100貨 @ visa exchange rate 8.0

大眾收你:
AUD100 * 101% * 8.0 = HKD808

其他bank(e.g. 滙豐)
AUD100 * 101.95% * 8.0 = HKD815.6

visa exchange rate:
http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consumer_ex_rates.jsp

Yan 提到...

請問, 二期 5 oz 個別生肖 是否很難找到?
謝謝!

Lisa 提到...

回Yan,
二期5oz 我沒見過, 只見過 10oz 的 !

Yan 提到...

可往那裏找呢, 10 oz也看看.

Lisa 提到...

回Yan,
三月個時在東洋見到隻二期10oz虎, 俾人買咗, 之後見到隻二期10oz兔, 俾我買咗, 之後就無再見到啦 :)

鬍鬚仔 提到...

謝 chihou 提供資料,咁要搵間平d既,另外 visa 既匯率係咪貴d?

Lisa 提到...

東洋都有二期10 oz龍, 唔知賣曬沒 ?

旺旺 提到...

Britannia 2012 &2011 在1oz已經沽清了。
係咪俾Lisa 掃晒?
我上星期仲見到有呀,未得閒買><

鬍鬚仔 提到...

yan
二期生肖 5oz ,香港小返貨,所以好小係市面見到,香港多以 1oz 及 1kg為主流.

鬍鬚仔 提到...

東洋 龍 10oz都有,好似是$4400,我仲賣我多過佢.

鬍鬚仔 提到...

剛睇過 apmex,佢有賣亞洲,日本,馬來西亞,新加坡及台灣,唔知香港到唔到?

Lisa 提到...

回旺旺,
我無在1oz 買野 :)

旺旺 提到...

哈哈,無計啦。  
鬼叫自已奶奶閒,手腳慢。

旺旺 提到...

剛問完APMEX, 寄唔寄去香港,結果係要再send email 問

Brandi: How can I help you today?
旺旺: Hi, may I know the silver coin ship to Hong Kong?
Brandi: We are currently conducting trial orders to many countries around the world. Please contact our international department at info@APMEXGlobal.com for more information.

Lisa 提到...

謝旺旺,
如果可以, 團購Brittania 2012 XD !

Yan 提到...

謝各位情佈
1kg 龍, K記還有.
據胡須哥所說, 5安士在香港味好經貴?
但我又查過, 5安士只是長2安士1cm, 好似唔底.
10安士有空要去好MK尋寶.

令外, Britannia 為何忽然大熱呢?

鬍鬚仔 提到...

旺旺
咁有冇 send email ?有消息既講黎聽.

Lisa 提到...

回Yan,
因為香港買唔到 XDDD !

鬍鬚仔 提到...

Britannia 係呢度大熱呀?出面都冇乜人識?

鬍鬚仔 提到...

香港唔係買唔到,在商言商,女神之所以香港冇人賣,係因為佢貴,我年頭買時,鷹揚,楓葉做緊 300元,佢要賣 450元,加上已經小人買,變成泠門貨,叫d商販點入貨?分分鐘壓死資金.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
Apmex 依家好平, 團購更平 !
2oz龍我都有興趣 :)
寄international 一定要訂最少1500美元 + 49.95美元運費 !
只可以匯錢過去, 唔可以用信用卡 !

鬍鬚仔 提到...

咁由你統籌好冇?我參與,我英文唔得,妳同果邊溝通.
順便返d女神及其他.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
我英文都麻麻, 希望旺旺可以幫我地訂貨, 大家匯錢俾佢 !

Lisa 提到...

先報名加訂單, deadline 後計須幾多錢, 貨+運費分灘, 收足錢後才訂貨 !

鬍鬚仔 提到...

其實我睇唔明佢個 apmex buy price,呢個價點先做到?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
睇 [check or wire]個邊 !

鬍鬚仔 提到...

運費點分擔?人頭計定以貨量計?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
人頭啦, 易計 D !

鬍鬚仔 提到...

lisa
[check or wire]同(apmex buy price)係唔同.後者更平.

鬍鬚仔 提到...

人頭計公平 d

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
apmex buy price 是你賣返俾佢 !

鬍鬚仔 提到...

哦,咁我最少食一半,仲有,要問果邊,咩銀碼貨價,對方負擔自己銀行果份?我地祗負擔自己銀行果份.

Lisa 提到...

係我漏咗匯錢費用, 等旺旺計下啦 :)

旺旺 提到...

我英文好水。 
不過我會send email問既。 

寄international 一定要訂最少1500美元 + 49.95美元運費 !
我剛係網睇到呢句,即時諗,買幾個銀幣點夠數呀。攪到團購當然好,不過我都驚唔夠數。但係Ampex咁多選擇, 只要選幾款, 然後每人買5,6個,幾個人就夠數了.  
  
依家send email. 睇下幾時有回音.

isvzaen 提到...

Britannia 我有興趣。
我剛send email 去問可否寄香港。

Lisa 提到...

謝旺旺和isvzaen,
希望可以運來香港, 咁就可以買到平幣啦 XD !

還有好似寄亞洲, 有幾毫子安重量的費用 ! 請妳地睇清楚 :)

旺旺 提到...

Keep you post the progress:)
旺旺

收件人: info@APMEXGlobal.com

The purpose of this mail is to inquire international shipping from your company.

I live in Hong Kong. May I know AMPEX provides international purchase and shipping service of silver coins to Hong Kong? If so, does it post through registered mail or express such as Fed? What is the charge of shipping and how long will it takes from ordering normally?

Also, may I confirm if there is a minimal amount requirement for international purchase? As a minimum requirement of US$1500 is shown in the web site for international shipping.

I see in the website that credit card is only accepted for local purchase. If international shipping to Hong Kong is allowed, please inform the paying method. I wonder if bank wire or pay pal is accepted.

Thank your for your information.

Lisa 提到...

謝旺旺 :)
辛苦曬 !

ket 提到...

正呀!謝 旺旺和Lisa,

如可成,又有group buy 啦 :P

嘉芙蓮 提到...

咁熱鬧,打個詔呼先!快些入貨先

isvzaen 提到...

Hello Ivan,



Thank you for your recent inquiry. We are not yet officially shipping internationally beyond the countries on our website; however, we have been conducting some trial shipments to familiarize ourselves with the customs process of various countries; including Hong Kong.

At this time, our minimum order for these trial shipments is $1,500 USD and our maximum order is $50,000 USD. All payments must be made via bank wire transfer in USD.

We will need to know the rough number of ounces that you would like to order, your full name, and the physical address it will be sent to in order to provide an accurate quote for the cost of shipping. If any VAT/GST, duty, or other import related charges apply when the package clears customs, then they would be your responsibility. We would recommend you contact your local Fed Ex broker or customs authority (tax agency) for information on any possible customs fees, taxes/duties or importer permit/license that may apply.

If your order meets the above requirements, please email me back at jessica.pickle@apmex.com and I will walk you through the order placing process for our international customers.

Thank you again for your interest in American Precious Metals Exchange!

isvzaen 提到...

香港入口應該無特別稅項吧!?

$1500, 集大家之力, 應該沒什麼難度吧?

旺旺 提到...

Customer service 仲未覆我。不過我估回覆係範文 . 應該一樣。
咁下一步係點? 係咪去馬?
有幾多人有興趣呢?
先定左想訂邊幾款銀幣?
isvzaen.你有無興趣跟進ampex ordering. 係就最好.可以交 俾你啦。otherwise. 我試下跟:)

isvzaen 提到...

我可以協助大家, 但我未試過同幣商傾野, 未知有咩地方要留意。

我地又用Lisa個blog黎集大家既單吧! Lisa, 應該不介意吧?! =D

關稅方面, 還要再問。

isvzaen 提到...

我自己都起碼十幾個要訂。應該可以成行的!

isvzaen 提到...

我地可以今晚集齊所有名單嗎?

Johnny 提到...

各位師兄師姐,我亦有興趣,可以比我加入嗎?和入什麼銀幣,價錢是多少? Thanks!

isvzaen 提到...

歡迎。我有有多個item都想入, 每個入兩個左右。
你想要咩list 出黎先啦。

2012 1 oz Silver Britannia (Dec 6th) $40.66 $81.32
2011 1 oz Silver Britannia $42.16 $84.32
2010 1 oz Silver Britannia $46.17 $92.34
2011 1 oz Silver Canadian Grizzly (Wildlife Series) $44.16 $88.32
2011 1 oz Silver Australian Year of the Rabbit Coin $56.67 $113.34
2011 1 oz Silver Somalian African Elephant $37.66 $75.32
2012 Australian Kookaburra - 1 oz Silver Coin $43.67 $87.34

ViVi 提到...

各位師兄師姐,我也有興趣,請預我一份。謝謝!

Samuel 提到...

I say goodbye to china 2012 lunar dragon silver coins.

Info from 大洋金幣:

2012龍年生肖1oz圓彩銀市場價為$1,590,1oz本色銀為$1,470,本公司暫時未到貨。

Samuel 提到...

isvzaen

如果多人訂,不知道開一個google excel document會不會方便地。Lisa姐應該是專家了。

Lisa 提到...

回大家,
謝isvzaen, 但如果你唔介意, 我都係想呢次維持旺旺幫我地搞團購 :)
我諗開個新thread 會好 D !

旺旺 提到...

Lisa.

可否另開一個專文作今次團group buy
之用。然後請各網友集中在那個版面留言。
唔使週圍開msg. Item與人數一定漏!

isvazen: 今晚? 你太急啦 : )
要預番時間俾大家搵心水呀。
暫定今個星期六晚12:00 pm前選定銀幣項目。
in the mean time. 可以一邊將收集的數量做一個List
即係好似鬍鬚兄訂銀貓的情況。不能今次個list
會比較複雜。因為個List會幾長。

不過。請放心。我會一邊俾意見同協助你。然後再慢慢諗收錢等安排。成件事唔係想像咁易的。因為銀碼大人數多。因為唔係各自deal with 銀商。一涉及錢做野就要 小心做。做得好睇就少誤會啦。 今次團
買我會視為一個試行。如果做得好係可以定期攪。買到平銀靠大家合作 :)

旺旺 提到...

lisa。 你講左我心裡面想法。
始終涉及錢銀。搵個多d亮相既好d卦。
兄弟.請不要戒意 :)

isvzaen 提到...

不介意呀!

Samuel 提到...

旺旺,

APMEX無提到運來海外有無insurance,要問清楚,否則團購組織者責任太重。

Vera 提到...

我想請教大家點解royal mint 同 Apmex買britannia 1oz個價錢咁唔同?royal mint 賣£57.5 (~HKD$ 700) Apmex賣$40.63 (HKD ~$320).

Lisa 提到...

回Vera,
英國royal mint 同http://www.coins.com.hk/chi/index.htm 一樣是賺錢公司, 貴到離普 !
而apmex, Kitco 呢類大公司, 因為由廠訂大批貨, 所以可以賣平 D, 高spot 無咁高 :)

Vera 提到...

Thanks Lisa

Johnny 提到...

旺旺 & Lisa 我信你們!!!