2011年12月28日 星期三

團購銀幣完滿結束


今日下午順利收到貨和今晚飯局分曬貨啦 !

最多人買的銀幣是 :

1. 2012 1oz Somalian Elephant
2. 2012 1oz Britannia
3. 2011 1oz Fiji Taku
4. 2011 1oz Somalian Elephant

15 則留言:

小初哥 提到...

個人好鐘意隻象同鏡面~

NCY 提到...

恭喜晒!
希望下次可以參與!

ket 提到...

thanks Lisa

Lisa 提到...

大笨象質素出怪地好, 成個 proof coin 咁 :)

Toki 提到...

真是圓滿的一夜,一切安排都很妥當。
不過辛苦晒 Lisa, 旺旺, NLP 企咗個幾鐘 分貨。
(Samuel 的Spreadsheet 也很有用。)
席間聽各位團友的交流及意見也得益良多。
希望好快又有下一次團聚。
P.S. 今晚 2011,2012 大象均沽清,唔知遲D有冇新貨。

honson 提到...

辛苦晒Lisa, 旺旺,NLP,Samuel
無私付出,感謝

Tat 提到...

多謝哂旺旺,NLP, Samuel an Lisa
多謝你地既幫手,大家先可以買到又平又靚既好野
Thank you very much!!!

Tat

keith 提到...

辛苦晒 Lisa, 旺旺, NLP

Master NLP 提到...

大家唔好客氣! 我覺得自己都沒什麼可以幫到手.要多謝就多謝Lisa,旺旺&Samuel. 下次我會帶齊工具,會做得再好些.

kidthief 提到...

恭喜恭喜!

Master NLP 提到...

Lisa,你會出去買海龜的膠盒嗎?
另Kitco的膠盒用來放大象,我覺得都係唔fit,想買lighthouse的39mm.

Lisa 提到...

回nlpsonia,

海龜一個嗎 ?
39mm要多少個 ? 我還有幾個多 !

Master NLP 提到...

Lisa, Yes. 海龜(41mm?) & 39mm各一個,都要lighthouse牌的. 可以下次....(你明我的意思啦!)

Master NLP 提到...

先謝過!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
好的 :)