2012年1月30日 星期一

2012: Earth's Equator after 40 degree Axis Shift



www.youtube.com

南北極走位, 亞洲和澳洲走咗上去, 而北美走咗落來, 第日香港落雪就奇景囉 ! 慘, 我好怕凍的 !

23 則留言:

Gordon 提到...

Lisa,

讚!你真係潮爆外婆,極移咁冷門你都知同有興趣既。
我係168講左幾次呢個topic都無人理我。

小初哥 提到...

點解會有咁GE 想法GEH?

Lisa 提到...

回Gordon,
關於生命財產野, 做人一定要知 !
何況我是讀理科的, 高中須考14科, 科學、天文、地理、歷史、化學都要讀, 雖然只識皮毛 !

Master NLP 提到...

Lisa,pole shift我去年聽得太多了(xx教).此片沒有講pole shift的原因.請賜教!

Lisa 提到...

回小初哥,
話說太陽風暴飛向地球, 就好似把一個大鐵鎚掉在地球茲(唔識寫)場中, 把南北極拉動移位 !

Master NLP 提到...

去年xx係講,今年各大地震搞到pole shift.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
搞笑, 地震邊有咁大的威力 ?

Lisa 提到...

所以因為太陽風暴是兇手, 所以好多youtube 片都寫[2012後的地球] !

Lisa 提到...

想知多D南北極移位的後果, 可以睇部西片[The Day after Tomorrow] !

在英國我女說, 唔鍾意個廳中的火爐, 想掉咗佢 ! 我說, 妳一定要留佢, 因為如果停電, 還有野可以為妳地保暖 !

Samuel 提到...

Lisa姐

龍年快樂!

從内地度假返來,你個blog内容多到追不切。太陽風暴不僅影響地球磁極,而且可能對電子設備構成極大破壞,最危及日常生活的就是電網,尤其是提供核電站冷卻用的電網。

Lisa 提到...

回Samuel,
恭喜發財, 身壯力健, 金銀滿屋 :)

所以近來地球上會有好多交通意外, 而遲下可能會停電和電訊干擾等等 ! 而人腦都會受影響, 會多打架自殺事件出現 !
所以忍得才是人上人 !

Lisa 提到...

大連附近海面現冰凍景觀
http://photo.wenweipo.com/photo.php

Lisa 提到...

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120131&sec_id=15335&subsec_id=2756&art_id=16027673

歐洲持續受寒流襲擊,寒風夾雜暴雪,令氣溫普遍降至-20℃以下,周末期間共有逾 40人凍死。氣象部門預計,一股更冰冷的寒流未來幾日抵達東歐,令該區「雪上加霜」。

Unknown 提到...

Must agree with Gordon, mummy does know quite a lot ;)

Last weekend our Virgin Media Broadband went down which affected most of the PR areas. I'm guessing its because of the level 3 (out of 5) 太陽風暴. I hope it won't go higher!

Gordon 提到...

Re:AngelaC,

Hi, I found that you call Lisa mummy. May I ask are you a daughter of Lisa living in England?

Lisa's recommended(order?^~^) to reserve the grate that this is very smart decision.

Lisa 提到...

回Gordon,
她正是本人女兒 :)

Gordon 提到...

Lisa,
由于气候变化,英国冬天會愈来愈凍。
另外,太阳風暴主要破坏是撕开地球磁场保护,讓宇宙有害射线直射地球,及破坏电子產品和电網。
南北磁極是一胃直都輕微移动緊的。传聞中的極移則是,因太阳系內的一個極大質量的星球,其公轉太阳一次的年期要数千年,而會於2012年尾運行到與地球極接近,因它比地球大很多,當其接近地球時,其強大引力會吸住地球,令地球的自轉停頓3天,及之后會改变地球自轉角度,令現有南北極轉向,改变赤道線。
雖然聽上去很荒谬,但传聞的第一證據確實又令我無法解释,就是全球多个地区發现天空上有兩個太阳。

Lisa 提到...

回Gordon,
對於天災, 人類能做到的是好少, 所以聽天由命啦 !
做生意的, 多賣寒衣啦 XD !

Samuel 提到...

Lisa

香港最驚海平面上升,如發生都無辦法了,唯自求多福。

Lisa 提到...

回Samuel,
請問海水可以升去幾高 ? 唔計世界未日個升法, 就連喜馬來亞山都頂唔到 !
要沉都係日本沉先啦 !

Kim 提到...

兩個太陽 = sun dog
上網查下, 其實係一個普通自然現象

迷信, 不如多看科普讀物

Gordon 提到...

Lisa,
啱啱買了一本新書,是由超级猛人林中斌教授寫的,書名是大災变 你必須面对的全球失序真相。

呢本書絕对啱你。三联有售。如你睇左,我想聽你的見解呢

Lisa 提到...

回Gordon,
等我有時間先去買 :)