2012年1月18日 星期三

思考力

現代人多數在溫室長大, 所以已唔知實金實銀的價值, 唔知乜叫惡性通脹, 所以也思考唔到在惡性通脹下, 實金實銀有乜作用 ?
在惡性通脹下, 紙幣會大貶值, 而物價會大升, 所以實金實銀會跟物價升值 !

在兵荒馬亂時期實金實銀買唔到糧食 ?
當然在兵荒馬亂時期, 實金實銀唔一定買到糧食, 但無實金實銀在手, 你肯定買唔到糧食, 因為你手上的紙幣會每分鐘在貶值 ! 呢分鐘你可能買到麵包食, 但下一分鐘你可能要加多10%先可以買到同一塊的麵包, 所以到時用實金實銀換糧是可以保到價值, 而商家也不是蠢人, 佢地也會樂意收實金實銀多過收分分鐘在貶值的紙幣 !

紀念幣是有溢價,商品屬性較大, 超通時不能發輝作用,想套現買其他資產都幾難,除非低過溢價出售 ? (我老公都有同樣的思維)
在超通時你手上的實金實銀都升咗值, 用一盎司現值300蚊的銀幣和用一盎司現值900蚊的銀幣, 你一樣可以換到同一包米, 有乜問題呢 ?
當然依家用900蚊可以買到三枚300蚊的銀幣, 但如果戰爭唔來, 個枚300蚊銀幣, 只會跟純銀價上落, 但個枚900蚊紀念幣可以因為它限量的收藏價值在短時間內升上去1500蚊, 而呢樣就是紀念幣的吸引力 ! 而一早說過, 乜投資都有風險, 所以也說過, 放倉底的會是個些300蚊的銀幣, 而紀念幣只會是最上層的一小部份 !

28 則留言:

kidthief 提到...

Hello Lisa,

I've been thinking does the greater fool theory apply to buying numismatic/collector coin, with the thought of reselling it at a later time as in the example you gave above?

Lisa 提到...

回kidthief,
發掘有升值能力的收藏幣當然好考眼光和財力, 因為唔係全部收藏幣都會大升值, 所以有時買返來也要守, 少點財力都難 !
想在短時間經買賣賺錢, 建議買現時最流行的新幣啦 !

honson 提到...

Lisa姐

金銀條有它的用途

記念式金銀幣亦有它的存在價值,

其實點解要買一些記念幣..就是因為人有慾念,

這慾念就是當你踏進收藏幣的領域時,
就會對一些停產或未能在預繼將來,可從正常價格買到的心頭好或想擁有的銀幣時,
就會願意附出更高的價錢去補購回來..

正如點解咁多人去買勞記的錶,
因為佢地覺得,今年唔買,過幾個月錶廠又自動加價,
其實手錶都不是必雖品,又為何這麼多人去購買...

講到尾..未又係面子作怪....

Lisa 提到...

回honson,
我本人的出發點是資產投資升值 :)

honson 提到...

Lisa
這點當然明白

但我地亦都要了解...
(因)..有收藏者尋找舊幣的需求

(果)..如你手上擁有市場需求的收藏幣,那自然有 出路

=投資升值

kidthief 提到...

明白明白
thank you lisa and honson

旺旺 提到...

其實儲收儲幣與金銀條.係兩個唔同Area.
有多餘錢分兩個部分.當然可以兩個部份一齊行。
但如果真係只可以選一樣來儲。成功與否決定好多因素。
收藏幣係高階。要有眼光選會升值能力的幣唔容易。財力亦要較充裕。還要搵到肯接你貨的買家。這個是非常難的。看看yahoo拍賣的。好多都無人bid

投資幣係入門。要兼顧的較少。只要在低價買入。又或者係均價買入。肯坐貨而又如預期金銀價大升就成功。

Lisa係老練的投資人.佢絕對有實力行高階投資者的選擇。但如果好似一般人。包括我自己。如果想照版煮碗。收藏幣付出的未必有回報。

呢兩曰我係度諗。我攪團購會唔會有反效果。因為有羊群反應。團購時大家一窩風去買的銀幣類別。隨時係無人肯用高價買的。因為我呢幾曰就親身做左一次實驗。將幾個外國銀幣放上網拍賣。我絕對唔係為賺一百幾十。而係想睇下街外人的反應。結果。放左幾隻只有一隻十安士龍有幾個人加了在監察表。其他係無人bid. 而那些其他卻係如英國Britannia.索馬里大象。海龜銀幣。係網團好熱門但出到去係無人要

今次呢個經驗。俾我睇到選到人家會買的貨式。要大眾化要炒得起絕對唔易。俾你入到平貨。唔代表有人肯接。

作為個人收藏及興趣。我覺得儲收儲幣係可以。這亦是攪團購的一個主因。但作為想投資增值。就要先問問自己有實力進入高階投資人未。

選最合自己的。投資事半功倍

honson 提到...

旺旺

講得岩..

自已玩和市場需求係兩樣野...

要分開處理

Lisa 提到...

回旺旺,
HK yahoo bid 太少人參於, 也因為太多的假幣, 係人都好小心啦 !
反而美國個邊的 yahoo bid 多人參於, 所以價絡都可以拉高 D !

我地搞團購是為網友有機會可以買到平幣, 而apmex 大把低溢價幣如大家買的 silver rounds, 只是高純銀價少少 !
不過呢, 花多眼亂, 大家更緊買靘幣啦 XDDD !

講到炒賣, 大家好錯, 以為一買一賣就可以賺大錢, 賺小錢就可以 :)
貨一定要識坐, 還要等銀價升, 所以無三、五年都唔得 !

Master NLP 提到...

我同意Lisa所講的貨一定要坐,如果真係自己好鍾意既幣,即使幾年後升了價,假如我唔等錢洗,都唔會賣啦!

honson 提到...

@nlpsonia
坐貨就一定預左,
但時下好多人買金銀都唔係咁諗..最好三幾年就翻10倍利潤,
呢個世界邊有咁著數呀!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
呢個stage, 是儲貨的時刻, 而唔係出貨的時刻, 而最靚個D當然留俾下一代 :)

Lisa 提到...

回honson,
James Turk 都說, 將來銀價可以升三十倍, 所以買實銀絕對是價值投資 !

Yan 提到...

都係嗰句--
"買咗唔預放, 心理上會好過點. 要賣就買金."

始終收藏幣就係收藏用
同Bullion 係兩個唔同market.

我會買20個eagle, 買完再買
但收藏幣大多只會一個
要卜中升值潛力高嘅, 同買股票無異 -- 要做工課.

Gordon 提到...

讚!你的仔女和孫仔真幸福,有个咁精明思考力的長輩指导,又幫佢地準備左咁多真金白銀。

gogoldjoe 提到...

大家在我blog留言有沒有問題?
我click不到入去留言!不知如何是好?

Gordon 提到...

Jo兄,
我ok喎。你不如试下首先登入左先,之后才留言啦。我有時入唔到,都用呢招。

Lisa 提到...

回Joe,
你的blog 好怪, 一入到去見到個[新增留言], 之後閃一閃就唔見咗, 想留言都唔得 !
試下好似我和 honson 的 setting, 用彈出來的留言窗口 !

Lisa 提到...

回Gordon,
為咗儲夠銀幣應付來緊變數, 和老公吵過好多次架, 好彩依家大多數幣我已有, 所以來緊會買少 D XDDD !

Macy 提到...

多謝Lisa姐和各位收藏家(投資達人)對儲金銀幣的見解,本身是隨心隨意見到喜歡的金銀幣就會買一兩個回家和家中長輩欣賞,欣賞過後會放到抽濕櫃中存放,有時間又會拿出來欣賞一下(如銀熊貓出新年份,就會取所有已有的銀熊貓銀幣欣賞一下),真的從未想到金銀幣有一日可以救回小女子或家人一命的用處(換糧食)更不會想到升值後賣出金銀幣.

其實家中長輩十幾廿年前已經有定時定量買入金粒/條,聽完各位意見加上家中長輩思維,小女子由現在開始除買入自己喜歡的金銀幣作收藏,還要買入一些金銀條作儲備,抵抗將來或會出現的超級通漲.

拜讀Lisa姐呢個BLOG實在令小女子獲益不少,謝謝各位達人!! :D

Macy 提到...

我都去唔到次前Jo達人個blog,只可去到頁面入唔到留言區.

Tat 提到...

Lisa and everyone

恆生依家自家出9999 100 gram and 10 oz金牌,溢價好似都幾合理,幾吸引

Tat

Lisa 提到...

回Tat,
金條金幣, 不嬲是在香港的銀行賣的平過外國網啦 :)

Lisa 提到...

回Macy,
睇來妳都是位好幸福的年輕人, 有家長的愛護 :)

旺旺 提到...

tat。
如果有錢買恆生100g 同10安士。我就寧願買五兩99金條。金銀貿易場認可。唔係自家制可比。不過一條金條要75000.對我來講實在太大件。唔知幾時先可以好似168既師兄掃金條 : )

Lisa 提到...

回旺旺,
當年一両金賣5000/6000蚊, 依家一両金賣15000/16000蚊, 問妳點掃 ? :)

honson 提到...

以前真係一條5兩咁買架, 現在只能1兩或半兩咁買....:(

Macy 提到...

回Lisa姐,
其實小女子有幸不需要負擔家中各樣洗費,現在亦是打自己屋企人工,所有收入自給自足才可以這樣隨心買金銀幣,明白幸福要好好珍惜,更要為未來作打算,所以更要好好向各位達人學習學習 !! :D