2012年2月13日 星期一

投行一哥 中金裁員 30人

蘋果日報

這邊廂港股衝上雲霄,那邊廂特首做大淡友,各間金融機構繼續裁員瘦身,最矚目當然係搞到滿城風雨嘅滙豐「攞你命三千」,華華以為內地經濟蓬勃,人工係咁加,應該可以避過今次裁員潮,點知噚日聽到消息話裁員潮殺到內地,主角仲係投資銀行一哥中金!

不嬲睇淡後市

華華喺彭博資訊度睇到,話中金因為盈利下跌,所以喺投行部門郁咗 30人。單嘢嘅可信性有幾高就唔知,但係中金發表嘅報告,一路都對後市睇得幾淡吓,舊年 9月已經將今年中國經濟增長預測下調,跟住 12月份報告仲嚇死人,話中央大規模投資刺激嘅可能性唔大,所以預期今年滬綜指會跌到 1680點,即係要跌兩成幾三成。

(李華華)

1 則留言:

嘉芙蓮 提到...

聽講各大投行已進行及進行中的裁員潮已如火如荼,不過大多數是表面功夫,炒完後會用不同型式再請人。可能是合約制,可能是外判。他們説人一定要,不同合作方法可省錢亦可做下戲。