2012年2月22日 星期三

取消以後團購銀幣

本人再三考慮, 因為旺旺須全心顧及工作唔可以分心, 所以唔可以幫大家經佢公司再買銀幣, 決定唔再搞銀幣團購 !
銀幣團購其實須承擔好大的責任, 因為如果個箱銀幣(十幾萬貨)唔見咗, 都唔知邊個要負責 ?
好彩我地上次成功咗, 而給參於者留下美麗的回憶 !

其實如果唔係要買特別的收藏幣, 在香港可以去 www.lpm.hkonline.kitco.com.hk 都可以買到平銀幣的 !

而特別銀幣, 如你有多閒錢的, 可以自行去
www.gainesvillecoins.com (最少須買二千美元的貨) 或
www.apmex.com (最少須買一千五百美元的貨)買的 ! 當然由美國個邊運來香港須俾一定的運費, 而買愈多附有禮盒的金銀幣, 運費會愈貴 ! 呢兩間公司是美國金銀幣的 top 公司, 所以可以信的 !

所以只買幾個特別幣都可以去好旺角中心買, 雖然價格是貴些, 不過可以當面驗幣是好處 !

23 則留言:

honson 提到...

讚成,
團購始終都是有風險,
旺旺,Lisa,NLP..各位無私的付出,
我個人覺得非常感謝

chihou 提到...

可惜,以后只能回味...

btw,旺旺可好嗎?

Lisa 提到...

回honson,
你謝漏咗一個人, 就係 Samuel !
也要多謝各位參於者的信任 :)

旺旺 提到...

lisa。
謝謝你的體諒。團購成功。我真係好開心。覺得做左一年難得的事情。近二十個網友。其中一個唔合作。又或者在運送時有甚麼差池。筆數又咁大真係唔知點計。其實好大風險。
那段攪團購既時間。我確係在工作上分心。唔見樣本發生在28-29曰。我地分貨係30號。不過自己唔集中.都係自己衰。依家出左事.就唯有面對結果啦。Report被寫到花晒。要守行為就一定的了。關系到很多client department .希望之後能同各部門傾得掂數.就算係順利渡過啦。 : )

honson 提到...

係,還有Samuel 兄,thx

Lisa 提到...

回旺旺,
希望妳大步攬過, 可以過到關 :)
我地大家都好多謝妳, 可以買到又平又靚的心頭好 !

日間返工唔好掛念 D 銀幣啦, weekend 有時間才好上網睇銀幣 :)

旺旺 提到...

weekend 有時間先好睇銀幣。
知道啦。
大步攬過。承你貴言

小C9 提到...

好多謝旺旺, LISA 姐, SAMUEL, NLP, HONSON, 鬍鬚仔, ....各位團友!!

好唔捨得.....但都明白既.....

希望各位之後繼續買到心頭好:-)

旺旺,
希望你單野盡快冇事,之後一帆風順!

isvzaen 提到...

旺旺,很多謝你的付出。雖然上次我未能參與,但對的的無私幫忙,實非常欣賞。我偶然也有從APMEX訂東西,知道過程繁複,再者品相沒保證,拿了過來,要是網友不喜也麻煩,其他還要報關,匯款之類。

Master NLP 提到...

旺旺,每日返工都要比心機呀!記住,有工作才可以發展你的興趣!

Johnny 提到...

Thank you All !

Samuel 提到...

周末帶阿仔去長隆看動物昨晚才返。

團購之經歷難得如此之和諧,都多謝旺旺,Lisa姐,NLP,鬍鬚仔,以及各位團友的相互理解合作。

ket 提到...

雖然不開心聽到這個news, 但工作主要, 唔團購, 我想出來食下飯都可以嗎?

當然是大家可以的情況下啦!

Lisa 提到...

回ket,
飯聚當然可以啦, 搵日啦 :)

鬍鬚仔 提到...

唔使多謝我,我食多過做,好高興認識一班志同道合的朋友.

Charen 提到...

好高興認識一班志同道合的朋友 <~真係好難得

A-Mao 提到...

Dear,

Thanks a lot for your information.

A-Mao from Taiwan

Toki 提到...

雖然唔係旺旺新團開催嘅消息,會有啲失望。

但有旺旺新Blog + 代購 + Coin Club,補番數啦。

Toki
*多謝所有曾為團購的網友。
**旺旺正職也要順順利利。

- 提到...

請問自行訂購會否好麻煩?

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

apmex 買野最少要買 1,500 美元, 還要在 3日內匯錢過去, 又要有信用卡來俾佢鎖價 ! 還要俾運費最少 50美元, 多幣會加計重量 ! 所以匯費加運費約一千港元一次 ! 唔係點解大家會搞團購呢 ?
Gainesville Coins 最少要買 2,000美元, 而運費最少 75美元 !

- 提到...

真係好貴,我仲想自己去買

- 提到...

咁power coin或直接同mint買會否好D?

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

有一些網你是可以去買的, 不過價錢會貴過經 SCS 或 SPC 買 ! 你可以睇網商的要求, 須買幾多先會運來香港和收幾多運費 !
我自己都會經 SCS 和 SPC 買的 !