2012年2月24日 星期五

今年買銀贏

銀跑第一, 油第二, 金第三 !

54 則留言:

Chic Wong 提到...

liza,我已睇哂你金銀手冊,學到好多,可惜上星期錯過一次買金幣機會,而家係甘升@@

想問下,加拿大灰狼同灰熊香港仲有無正品得賣?想儲呢套,幾靚呢,見到台灣有個turney網好似幾好,如香港無就睇下其他地方有無得買,謝謝解答!

Lisa 提到...

回Chic Wong,
加拿大灰狼和灰熊, 你如果在台灣網買到就要快手啦, 因為好多金銀網都俾人掃曬 !
你都可以試下 yahoo.hk 拍賣, 因為見到有灰熊, 不過交收一定要去地鐵站, 一手交錢一手交貨 !

Chic Wong 提到...

怕有假,因為未買過,新手唔識睇,東洋都無?

Lisa 提到...

回Chic Wong,
你可以試下好旺角中心的國際錢幣, 佢以前有800蚊一枚, 不過近來不見有而價錢已拉上去 850蚊一枚啦 !

Chic Wong 提到...

甘貴同甘缺? @@仲諗住買兩粒自儲一套,一套升值添
台網寫貨源充足,未問唔知係咪真有,千六蚊台幣
好旺角早前去過一次,好舊的商場同舖頭,係咪可靠

Lisa 提到...

回Chic Wong,
好旺角中心在期間裝修過, 所以依家靚好多啦, 而賣真銀幣的只有幾間, 你可以去一樓東洋和國際錢幣睇下, 如果唔係真銀佢地會說你知的 !
二樓都有兩間和三樓有一間賣真銀幣的 !
你都可以去 LPM 和 Kitco 買幾個來玩, 多睇多摸索就好快會上手的啦 !
我都由當初的好驚俾人呃, 到放膽買只是兩年時間 XD !

Chic Wong 提到...

你真係好helpfull,lpm之前睇你地對答又要預約又要講英文唔好啦,kitco一早諗住搵日去拜會下,不過過海難搞的,我係新界人,哈哈。
唔該哂!

Master NLP 提到...

回Chic,去lpm 可以找Charlie,佢懂普通話的,但無論找邊個都要預約.

Master NLP 提到...

@Lisa,國際錢幣個老闆娘如果有貨,邊有咁好死,一早已經賣過千啦!


@Chic,truney個網,灰狼輸入數量多過5個就會reject 你.如果訂多過5個,就要電話問清楚好.

Chic Wong 提到...

回nlp, 你試過turney買?知唔知香港點買,我係超少戶加新手,其實只會買幾個@@,唔會多過五啦,哈哈

Master NLP 提到...

@Chic,沒有買過truney,因為聽Macy話此家的銀幣有氧化,所以唔買啦!不過在該網試按過.
如果只買幾個,你要留意要付電匯費及寄回港運費. Macy有親戚在台灣好辦得多.

Lisa 提到...

去網上買銀幣, 如果要俾運費和匯費, 就一定要大手買, 唔係計上運費和匯費就不化算啦 !

旺旺 提到...

Chic, 買2-3個唔少啦. 
我好多銀幣都係得1個.亦唔係諗住第時賣,只係有興趣,係價格仍然合理既時侯留為欣賞. 

灰熊之前kitco有得賣,所以要搵唔難,380-400一定買到.反而要搵隻野狼係有難度,預min 450係香港未必買到. 

你睇下1oz仲剩番一隻野狼,睇下有無興趣
www.1oz.zi.上個星期我係呢樹買左4隻.

Samuel 提到...

www.1oz.si, not .zi

Chic Wong 提到...

全部都out of store@@
的確難搵,唯有等朋友八月過去台灣睇下仲好唔好彩,呵呵

多謝各位不斷教路!

kidthief 提到...

我想問truney係咩網?

旺旺 提到...

http://www.truney.com/

爾凡 提到...

Hi, Chic
You can try 豐榮銀幣 PROSPERITY SILVER BULLION COIN CO LTD, http://www.prosbcoin.com, they still have the wolf. They accept international order and payment by bank wire in USD. However, their shipping cost is very expensive, min is over TWD1,000 or more (I forgot the exact amount).
You can email them to check.

kidthief 提到...

Thanks 旺旺 & 爾凡

Chic Wong 提到...

聲了email去問~

回爾凡,你有試過嗎,質素如何呢這間,如只一千台幣,買多幾個計落就已平過香港買(而且買唔到)

isvzaen 提到...

大家有無見過2008樹熊1oz銀幣?在網上找了很久也沒找到。

Lisa 提到...

回isvzaen,

http://www.apmex.com/Product/28849/2008_1_oz_Silver_Australian_Koala.aspx

DC 提到...

Hi 你們好, 我是新手, 但其實有睇 LISA’S BLOG 近1 年了。想請教, LPM 的 “美國水牛1盎司銀幣” 值不值入呢? THX!

Lisa 提到...

回DC,
如果你有睇我網誌文, 你會見到, 我有疑問, 水牛銀幣是否有炒設計的問題 ?
如果你是喜歡個圖案的, 可以買一枚來欣賞, 但要大量買入來炒賣就唔好啦, 而如果只想買來等增值, 不如買Kitco silver round 或 Sunshine mint silver round !
因為全部都是 silver rounds, 只是圖案不同, 而水牛買入價高 D !

Lisa 提到...

回DC,
剛查過, 原來 Kitco silver rounds 又賣完了, 所以依家最平是 LPM 水牛 288.18 !
買來當銀條儲都還是可以的 XD !
須留意水牛是999, 而Kitco round 是 9999, 所以如果 Kitco 有貨會首選 Kitco round, 不過無貨而銀價在升, 有平銀都掃啦 XDDD !

DC 提到...

回 Lisa,
我是喜歡個圖案而以, 如果是買都只是 一, 兩個, 多謝指點。

isvzaen 提到...

Hi Chic
我有加拿大狼,你可到yahoo找找。

Lisa
如果這個留言有問題,請刪除。謝謝。

爾凡 提到...

Hi, Chic
APMEX now has the Wolf offered again, but the price is very high this time - US$75 !
I haven't bought from 豐榮銀幣, but tried Taiwan Shiny 炫麗珠寶, their shipping cost is US$30, lower than 豐榮, Payment in USD by bank wire and just taken 2 days to deliver to HK. Their services is okay and email response is very quick. However, they have sold out the Wolf already while there is stock for 灰熊.

左手 提到...

Hi Chic Wong
我都想買加拿大灰狼,如決定經豐榮銀幣入貨,可否一起買以分擔費用呢?

Hi Lisa
如有問題,請刪除,謝.

Lisa 提到...

大家自己聯格夾份買野, 唔關我事 XD !

Chic Wong 提到...

回左手,其實我都唔識搞,未試過港外訂野(除了淘寶,哈),聲左email去問未見覆,如搞到分擔買梗好

不過其實咩叫bank wire我都唔知@@
真係新手,第一次接觸咋

Chic Wong 提到...

另回isvzaen,剛看,搵唔到呢,謝謝你,我出面看看好了~

Master NLP 提到...

@Chic&左手,台灣是5-day work,今天係沒有人回覆你們的. In addition,27/2-28/2是台灣假期,我想最快都要29/2才有人回覆你們電郵.

豐榮/炫麗/truney這3家,豐榮的價是最貴的,但是如果怕truney的幣氧化,咁豐榮是最貴都要買啦!

bank wire是電匯.唔知你們有沒有用過,各銀行的收費都不同.如果你們有中銀網上電匯,費用$100,overseas bank charge $160,合共$260. 你們可以在星期一比較其他銀行收費.

豐榮我沒聯繫過,不過其他兩家都係要求電匯全額,即要匯款人付海外銀行費用.不然,費用就會在你們的匯款中扣除,即是說你們少匯了錢.

我建議你們趁台灣放假,除了灰狼,可以看看還有什麼幣可以訂,一起訂,這樣可以分攤雜費.

至於運費,你們可以找港台快遞公司,香港付運費,但不是每家都肯做,因為銀幣是錢,有些公司係唔肯快遞金錢的.找到可以做,硬幣的運費也有別於普通貨物,硬幣的運費會貴一點. 如果真的找不到,要用對方的快遞公司,就算是30美元(首1公斤)你都要付啦!

要快就在29/2打電話到豐榮問,叫他們報美元價及告知收美元的銀行資料.

你們還要多謝Lisa開放這裡給大家交流.

Samuel 提到...

isvzaen,

我用yahoo帳號有些問題,手提號碼被佔據,不知是否以前被人或自己用過。
去你的blog留言了

Samuel

isvzaen 提到...

Samuel

我都唔記得有個blog, 你覆我email啦

isvzaen@gmail.com

isvzaen 提到...

哈哈。其實我仲有好多野想放售,我遲啲放個list 係blog,大家交流下。

Lisa 提到...

yahoo.hk 太少銀幣賣啦, 而有 D 都賣得好貴下 !

Chic Wong 提到...

太複雜了@@,難搞,都係托人去開買好了@@

謝lisa借地方交流,學野!!

左手 提到...

To Chic
祝你買到心頭好
To Master NLP, Lisa
謝指點,及借此blog交流!

isvzaen 提到...

Hi Chic

我剛剛send左個list去你yahoo.com.hk, 你睇睇收唔收到。

雖然從APMEX入銀幣好像較平,但中間的費用都不少的,運費,TT費,香港報關費,而且手續都繁複,再者品相是沒有多大保証,尤其是bullion coins,我試過收到花晒既,氧化都有,沒有辦法。要靚但要平,要講運氣的。

Ivan

Lisa 提到...

回isvzaen,
為何要香港報關費 ?
你是用公司名訂貨的嗎 ?

Master NLP 提到...

@左手,如果嫌煩,不如你也email Ivan睇下有無多過一隻狼?或者上ebay bid,我見ebay還有好多.
豐榮24/2收市價也要約$446(未計電匯&運費),買得少根本無著數,還要搞一場工夫.

左手 提到...

謝謝

已sent to Ivan了

isvzaen 提到...

回lisa, 我不是用公司名訂的,
但我收到統計處叫我報關的通知。雖然唔使交稅之類,但都有手續。

旺旺有無收到通知?

isvzaen 提到...

電郵已覆!

旺旺 提到...

isvzaen,
你要報關?
我係APMEX訂左兩次,都沒有收到要報關的要求或通知。
斷估你一個人都唔會買多過我地十幾萬幾貨卦

Master NLP 提到...

回旺旺,可能是抽查查到.
但私人件都要報關就第一次聽.
如以公司名義入口,超過等值港幣10000元就要報關.而家電子報關,沒有account就要去郵局/商會之類那裡報關.

Samuel 提到...

isvaen,

還沒收到你的email回復,我用wat***_hk@yahoo.com.hk信箱。

Samuel

honson 提到...

但私人件都要報關就第一次聽.

------------------------------------
Import and Export Declaration

Any persons who import or export any articles, other than exempted articles, are required to lodge accurate and complete import / export declarations within 14 days after the importation / exportation of the article.


香港係有法例呀,
我試過幫外國買手錶,無報關,比佢抽中,罰了200蚊


http://www.customs.gov.hk/en/cargo_clearance/declaration/index.html

isvzaen 提到...

旺旺,我都唔知點解喎,
我連續三張APMEX都俾人出notice.

關唔關係收件地址事?
我係公司地址收件的。

isvzaen 提到...

Sam, 你有send mail到我的isvzaen@gmail.com嗎?

但現在只剩下一隻灰熊了。

Lisa 提到...

回isvzaen,
可能你公司地址之前報過關 !

isvzaen 提到...

我試下寄返屋企收…

Samuel 提到...

isvzaen,

對,寄到你gmail信箱的。不過既然只有灰熊,就算了。多謝!

Samuel