2012年2月5日 星期日

東洋有Britannia 賣

前天出去洗牙, 之後走去旺角行一轉, 見到東洋有 2010, 2011和2012 Britannia 賣, 大約三百幾、四百幾蚊一枚 ! 本人已有2011和2012 Britannia, 而因為舊版貴好多, 所以唔考慮儲成套 !

東洋還有:
2012鷹楊, 2012楓葉($330, 全埸最平), 2012樹熊($345), 2012笑翠鳥($380), 2012銀龍($500), 舊版天使, Morgan 一盎司銀塊, 一盎司銀Buffalo..... (無打出價錢的是因為唔記得啦)

舊版天使本人唔買, 因為也無打算儲太多的天使銀幣, 而Morgan 一盎司銀塊和一盎司銀Buffalo 也唔會考慮 !

37mm 和 38mm 膠盒就沒有貨 !

13 則留言:

爾凡 提到...

在過年時我網上買了Air-Tites capsule, 昨天終於收到了. Direct Fit model真的很good fit, 搖也沒有聲, 比那些原有盒(eg澳洲銀龍/樹熊)的還要密. 還買了Capsule Tubes,可載20個capsule,有近乎真空效用, 兩樣質地都不錯, 有興趣可上http://www.air-tites.com看看

Lisa 提到...

謝爾凡,
不過我在Kitco forum 見到D人說, 放入air-tites 後D銀幣取唔到出來, 須整爛個盒先得 !

爾凡 提到...

昨天嘗過, 是有些難, 要很大力開, 不過放得入去, 沒有必要也不會倒出來, 正如那些跟原有鑄幣廠盒, 也不會打開過來, 目的就是要保護個coin. Alternatively, 可以用小透明膠袋包, 再放入Capsule Tubes, 就不怕氧化和打不開.

Lisa 提到...

回爾凡,
如果遲下買唔到 lighthouse, 就要買呢D啦 :)

Macy 提到...

多謝Lisa提醒,
其他銀幣之前已經買了,舊版天使和Morgan 一盎司銀塊我無買,一盎司銀水牛$350,今日買左一個 ! :D

Lisa 提到...

回Macy,
水牛銀章, 如果唔係拿去 ebay bid 應該無問題的, 不過我遲早都留俾下一代, 所以買野要小心 D :)

Macy 提到...

回Lisa姐,
我見隻水牛銀章背面個紅番比較特別先買,唔明白"唔係拿去ebay bid" 是否怕是假銀或之前所講版權問題呢 ? 請指教,謝謝 !! :D

Lisa 提到...

回Macy,
Ebay 新例唔可以賣 copy銀, 除非銀幣上有 [COPY]字 !
而我仔女有時會拿野去 ebay 賣, 所以唔想佢地唔覺意違例 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
原來水牛銀章係copy銀,明白了,謝謝 !!

honson 提到...

有時間都要去行下先

鬍鬚仔 提到...

爾凡
個網是否美金計價?
剛入去一看,見有 40.6mm,可惜比鷹揚用.

爾凡 提到...

Hi,鬍鬚仔,
係呀,美金價;
我上次order了約50個不同size capsule(38mm, 39mm & 40.6mm) 和4個Tubes, shipping cost is USD17. 10日就收到.

鬍鬚仔 提到...

爾凡
謝謝你資料,不過都係買番燈塔牌算啦,唔使煩.