2012年2月25日 星期六

Perth Mint 新龍銀幣

3月1日發行, 有獅子圖案一盎司龍銀幣, 發行量 200,000 ! www.perthmintbullion.com

3月都會出 high relief silver Dragon, 發行量 7,500 !

19 則留言:

鬍鬚仔 提到...

perth 越來越識賺中國人既錢,祗在粒珠度加隻獅子,又可再出 20 萬.
變相加大左龍幣既發行量.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
佢睇你地買得咁興奮, 所以發行多幾種龍 !
我都係暫時收手了 XD !

小C9 提到...

我覺得呢隻唔靚. 加多隻獅子喺到有D畫蛇潻足. 不輪不類.

DC 提到...

我都同意。條龍中國色彩, 但隻獅子同佢都唔同TONE, 好怪。。。

鬍鬚仔 提到...

呢隻我唔會買.

Yan 提到...

同意- 畫龍潻獅
Pass!

Macy 提到...

我都會買一隻的當特別版收藏的 !!:D

Charen 提到...

由於發行量太多, 正考慮取消收藏生肖幣的計劃

Chic Wong 提到...

其實要睇哂有咩幣,邊的發行量多少,個樣點,年份,咩國家出,多唔多人中意,有無收藏價值等,又要格價,咩幣新出,真係好複雜,我而家都係睇你地有提過show過果的幣,kitco有果的,kitco中銀價, 仲有咩渠道可睇下?
你地提過既pemit mint, apemx果的未有時間睇
求教一下~

Lisa 提到...

回Chic Wong,
慢慢來啦, 做乜都唔可以一腳登天 !
多睇網上金銀幣和祥細解說, 在我[投資金銀手冊]中都貼咗好多 link 出來 !
再睇拍賣網的叫價, 就可以知邊 D 銀幣流行和銀幣的升值能力 !
我因為退咗休, 所以大把時間上網搵資料, 而我兩年來的收集, 你想一下子就上手就好難囉 XD !

Chic Wong 提到...

回lisa, 甘夜你到覆到,真係全天侯呢,真係無甘多時間,哈哈,而家多數搭車睇,你既手冊我前後睇左兩三次,不過知多的再睇所睇到既野又會唔同,focus左,睇黎要睇十次八次先有小成了!哈哈
謝!

CK 提到...

Lisa

最新報告, 東洋有1安士一期的生肖銀幣賣($800,馬,雞)!

isvzaen 提到...

講開生肖,楓葉加生肖logo既品種,都做到幾好價。

Charen 提到...

$800一個生肖幣可以買到2個楓葉銀有找, 新手買野唔好急, 唸清楚先買

Charen 提到...

@CK:
$800我會好樂意賣畀你
do you know what I mean?

Lisa 提到...

回CK,
我初幾枚生肖第一期都是在東洋買的 :)
舊年8月龍800蚊, 蛇700蚊, 兔750蚊 !
馬和雞在國際錢幣買咗, 800蚊一枚, 牛750蚊 ! 國際錢幣起咗價, 依家須約千零蚊一枚 !
也在二樓買咗蛇和猴650蚊各一枚 !

花無百日紅 提到...

估不到 Lisa 你都用呢個(好貴) 價錢入貨啊..

Lisa 提到...

回花無百日紅,
生肖第一期好缺貨, 到我見到有得買時已是呢個價 !
之前本來諗, 咁貴唔會儲, 只買生肖二期好啦, 後來見到東洋有貨時心一勳, 買起家人有的生肖都好啊, 而中國個D銀幣當時都炒到千三, 千五, 所以對比是平 XD !

Lisa 提到...

何況, 在外國網, 生肖第一期都唔平 !