2012年3月7日 星期三

沒完沒了


資金又流去美元避險 !

18 則留言:

isvzaen 提到...

請問這個網址是什麼呢?

Macy 提到...

回isvzaen,

http://www.netdania.com/Products/live-streaming-currency-rates-foreign-exchange/real-time-quotes/QuoteList.aspx

Macy 提到...

金銀價跌了,又可以買多一點平貨啦!!:D

econtse 提到...

好彩$37個時放晒, 今次可以買多一點平貨啦. Kitco個匯集戶口都幾方便

小初哥 提到...

個POOL 雖然可以攞到實金, 但要俾手續(唔知幾多). 如果個amount 係少過US2500, 要俾US15transaction fee (買同賣都要俾)...對於我呢D窮甲來說, 還是買實物好.

Lisa 提到...

回econtse,
希望你永遠咁好運 !

Lisa 提到...

回isvzaen,
本網誌有 links !

旺旺 提到...

買實銀係唔應該買出買入的。如果係37蚊放晒出去。我又唔覺得係甚麼一回事。只係平幾蚊買番。但要冒要高價先有得補回的風險。隨非你個pool好大知至有少少不別。但資金充裕就更應該係平就買多d.
買實銀出出入入。個人認為高危動作。不值鼓勵

Lisa 提到...

回旺旺,
好多人唔知炒紙產品的風險, 因為沒到恐險時 ! 到時可能贏咗錢, 不過拿唔返 !
唔係說 Kitco 有問題, 而是全部紙產品有好大的風險 !
只睇 MF Global 單野, 就知紙資產是無保障信唔過的 !

細芬女 提到...

剛上完kitco, 原來今日開始有moose, 今晚有email...

旺旺 提到...

lisa。
其實我一直覺得。如果如炒。想賺差價。就不如直接去買賣期貨或者紙金紙銀。不過真係要輸得起先好參與。。因為每項投資。投機都應該為有定位。用來投資的就投資。去投機的亦可以去到盡。只要閣下能承擔風險。最大問題。係投資投機不分。混為一談。將投資的項目用左來投機。強積金轉來轉去。亦係同一樣道理。如果講投機的銀碼大小。相信這裡唔會好多人多得過我。但真係人到中年。搵快錢既心態無左。依家我滿足於收一年4厘息既租。以前係一個月博5-8%的回報。
所以當我見到賺少少差價就滿足。真係覺得得淡笑。要冒既風險同回報唔成比例。
同埋。過左咁多年。覺得最大的投資。都係自己份工。本業發揮得好.才可以無後顧之憂。先有本錢同實力去講長線

Lisa 提到...

回旺旺,
做好本份工作, 收人工是人生主要入息來源, 而儲到一定的財力才可以去理財 !
我[投資手冊]都有寫 !
無財又點可以理財 ?
好多人就係唔明, 只用賺快錢的心態去賭博 ! 賭博可贏也可輸, 而十賭九輸是事實 !

Lisa 提到...

回細芬女,
Kitco 呢次輸咗一仗, 反應太慢 !

嘉芙蓮 提到...

我都吾再建議人買紙資產,小部份作speculative嘅又吾傷身或傷心作爲考下眼光都可以,諗住作爲主要投資或靠佢食糊都係吾好喇。一般散戶根本冇能力玩。

Master NLP 提到...

我今日上午都同朋友去左kitco,朋友買moose,@$301.30

Lisa 提到...

回nlpsonia,
Kitco 勝在還有 Cougar, 所以唔想走來走去的人可以在一個地方買齊 !

Master NLP 提到...

回Lisa,無錯啦!所以朋友才去啦!

nam 提到...

好彩$37個時放晒, 今次可以買多一點平貨啦. Kitco個匯集戶口都幾方便

但我睇金拓個網佢地來回差價好大喎
如果出出入入要升好先cover到個成本喎