2012年3月20日 星期二

金銀正在行緊牛市第二期

上次寫過媽媽指數, 其實好多媽媽都已走進我網誌度, 因為大家都是女人, 講說話會自由過一些大男人網誌, 所以要睇媽媽指數就可以睇本人網誌啦 !

在本人網誌旁慢慢加咗好多新金銀甲的網誌連結, 所以如果呢類網誌有日超越講股票的網誌, 大家就會進入金銀市的頂峰啦 !

就如股市, 在癲瘋時, 一條街或一間大廈可以有幾間證券行, 而如果你附近都有間賣金銀幣的店, 咁時晨就差不多到啦 ! 所以金銀依家沒是癲瘋時 !

44 則留言:

wingyanhau 提到...

如果附近就有間買賣金銀幣就好喇,因我住北區
但此情景要等幾耐…?

Lisa 提到...

回wingyanhauwing,
預十年啦 XDDD !

猛虎勇士 提到...

終於收到1oz訂既貨(要成10日),唔算好貴,郵費都算平,內包用軟膠外加銀石紙(可能唔想X-ray機照到係幣會被人偷).
Luner II series 還欠一隻,野生還欠狼就齊了,叫做人儲我又儲咁啦 ^_^ 遲下銀金價再跌又可去利昌行轉.
Grizzy=US$48.17
Britannia 2012=US$46.85
Rabbit=US$65.85
Tiger=US$92.24
運費144g=8.58+paypal(+2%)
希望唔係假野啦!!

所以話東洋$450虎就係卜到去買.

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
1oz 不嬲 service 都幾好, 有幾位網友都買過貨, 不過價錢就貴過 apmex 和gainesville 少少 !
隻狼佢都無曬貨啦 !

Chic Wong 提到...

恭喜猛虎士,真羨慕可以自己訂貨。
我都想剩係簡簡單單儲呢兩套就算,哈哈,不過生肖真貴,所以只得隻龍~

回wingyanhauwing
我都係北區人~
不過我無甘樂觀了,北區好難有,哈哈

happyqhk 提到...

佢最後兩隻狼俾我買左...XDDDD

happyqhk 提到...

Lisa, 金行依家都唔少, 見到金行都劃一區出嚟賣銀就....
不過市面都出現一啲K金回收店了..

Macy 提到...

今日Macy去利昌買了一些4兩/500G(約13兩幾)銀條,今日銀價$324一兩,去到見有個男仔賣了一條500G的利昌銀條剛離開,不知那個男仔是不是認為銀價高所以放呢!!:D

Macy 提到...

回happyqhk,
Macy見過有K金回收店有回收銀的,單張上寫925銀都收的 !!:D

Lisa 提到...

D回收店好搵笨的, 俾返你好少錢 !

二十年前北區好少證券行, 依家升上一倍多間, 所以可知股市是真泡沬 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
Macy見的回收店多數無客仔,真不知他們何以維持,因為Macy屋企人間鋪正好在一間回收K金的店旁邊,Macy又常到旺角先達附近亦未見過有客人出入那兩間K金回收店,只見那些女仔在鋪頭門口派傳單 !!

猛虎勇士 提到...

隔山買牛都要講彩數,隻Grizzy女皇面有一劃花痕,其他二隻luner女皇面要用30x放大先見到花印,完全可以接受,始終唔係proof,但隻Britannia就靚到好似proof咁冇花印又反晒光(唔會係假野o瓜),係用原裝膠穀夾住,應該係原排剪出來,呢個係我開始買收臧幣最靚既一個,貴D到抵.

Lisa, gainesville要匯款好煩,apmex郵費唔平,要買多個先合算,我買得少唔抵!

wingyanhau 提到...

回Lisa,
十年咁快?十年後K金回收可能開到便利店咁,梗有一間響左近XD

回Chic Wong,
我上水呢頭好多大陸客專程黎"掃金"喎~有買賣金銀幣的店可能會好受歡迎呢^^

Lisa 提到...

回wingyanhauwing,
我都係咁諗 XD !
可能好快會有啦, 因為在深圳金光華商場都剛開咗一間 !

wingyanhau 提到...

回Lisa,
開左金銀幣買賣定K金回收呀?

Lisa 提到...

回wingyanhauwing,
當然是說金銀幣店啦, 而K金回收一早有啦, 彩園村一早有間 !

細芬女 提到...

都話kitco有grizzly啦

Chic Wong 提到...

回細芬女,kitco有咩?唔見既?

細芬女 提到...

之前電話問過, 話有少量, 不過, 唔知賣晒未, 好似仲有mexican 2011

Master NLP 提到...

Lisa,kitco的grizzly可能是回收回來的,賣相唔知得唔得,問清楚才好.

細芬女 提到...

講咗話唔得, 不過碼有實物睇...

Lisa 提到...

回nlpsonia,
加拿大野生動物我最少是狼, 不過都算買齊啦 ;)

Chic Wong 提到...

唔知最後兩隻係咩呢,好心急想知,哈
要到年尾先有五,下年年頭先有六,對嗎?

Master NLP 提到...

回Lisa,買齊就好啦!
只怕有些新金銀甲未查清楚走上去,要有心理準備,kitco有grizzly也不是uncirculated的. :)

Lisa 提到...

回Chic Wong,
正確 :)

Lisa 提到...

回nlpsonia,
細芬女已說過啦, Kitco 有 grizzle, 不過唔靚 !

isvzaen 提到...

1oz 還是看來比較貴。品相如何?

wingyanhau 提到...

回Lisa,
彩園邨間K金回收唔覺有客,都唔知佢地可以食乜
不過而家,唔係等錢用的話,應該唔會有人賣金吧!
雖然就本人而言,上深圳仲方便過香港買金銀幣,但深圳用花的都是人民幣呀@_@"

Lisa 提到...

回wingyanhauwing,
大陸銀幣比香港貴, 所以都係香港買好 D !

個 D 金銀回收店只欺窮人, 因為無錢的人才會變賣手上少量的金銀 !

細芬女 提到...

報料: chic...我呀媽見我成日話金甲金甲, 佢又話做金甲, 叫我買多兩隻grizzly比佢, 上到kitco, 冇晒grizzly, 又冇polar bear, 搞咩呀, mission failed...

Chic Wong 提到...

噢,實手快有手慢無~
買熊唔係銀甲咩,哈哈

happyqhk 提到...

我今日見1OZ有几隻灰熊, 依家無左嚕...

Lisa 提到...

回happyqhk,
全世界在掃灰狼和灰熊, 就連 ebay 都加咗價, 而銀價在跌 XD !

happyqhk 提到...

Lisa, 剛去YAHOO行下, 有隻灰熊BID到450啦..

Lisa 提到...

回happyqhk,
妳買夠25枚沒 ?

猛虎勇士 提到...

你地唔好咁啦,唔好同我搶啦,我只係要一隻狼only >_<

happyqhk 提到...

Lisa, 其他都有一筒, 隻熊得几隻, 台灣網都係得几隻, 睇怕都只有APMEX先有..唔知旺旺佢搞唔搞... XD

猛虎勇士, 如果到六隻出齊你都籌唔到隻狼, 我會以原價放一隻俾你!

旺旺 提到...

回happyqhk,
照現在進度,團購應可最快在4月推出,可能係A店,可能係G店, 可能係其他大家唔多認識但又同兩間同等規模既店. 仲諗緊選邊間:)

我晚晚半晚3點起身覆電郵. 講你都未必信.
旺旺

happyqhk 提到...

正!想買ATB!

Samuel 提到...

旺旺真是好辛苦!早點休息,不需要給自己太大壓力去為團友找便宜的可靠貨源。可以先從成熟的A或者G做起,最緊要有了第一次的成功大家就會期待下一次,好似我地上兩次A團購那樣。

銀价快跌到4月初,希望大家可以買到和我之前一樣价的ATB。

Lisa 提到...

回旺旺, Samuel,
本人和本網不會再參於團購, 不過會支持旺旺silver-pocket 的金銀幣買賣(trading) :)

旺旺 提到...

Lisa.
我們絕對理解你的顧累在團購上。亦可明白你唔參與團購的原因。.我們所面對的風險是相當大的。愈籌備籌覺得之前我地真係膽粗粗就試攪團購。有你支持我們的交易。已經好得無比。非常感謝
旺旺

猛虎勇士 提到...

回happyqhk,
Thanks,但我會努力上網search.
昨晚1oz 見 2008老鼠 2隻, 今朝就冇左了!!

happyqhk 提到...

猛虎勇士 渣油呀!其實在收集過程令佢地全家一齊的感覺係另類的! enjoy!