2012年3月2日 星期五

藏羚羊銀幣

上次去灣仔大洋時, 買咗呢個中國出的銀幣, 990蚊有盒有証書 !
呢個是我買的最貴的一枚銀幣, 而點解會買 ? 因為早排剛出的時候, 俾人炒到千三、千五, 所以一千樓下, 當然要買啦 !

昨天在書城, 大叔就是開價一千人民幣 !
上個月去好旺角二樓見到有, 順口問幾錢 ? 老闆娘開價 2000蚊 !

昨天在深圳金光華商場地庳, 美食街個邊, 見到開咗間郵票、錢幣、金銀幣店, 而拉住老公入去行一轉 !
藏羚羊 = 1700 人民幣
2011銀熊貓 = 380 人民幣
5 oz 銀熊貓(唔記得年份) = 4500 人民幣

所以價格的差別是好大的 !

23 則留言:

honson 提到...

900真係接近IPO價

Lisa姐好野

Lisa 提到...

回honson,
我會週圍睇野, 見到值得買的才會買 XD !

chihou 提到...

900真係好平,早排大洋減價我見過都要960...

最后減價900買o左天地,實物都幾靚...

Lisa 提到...

回chichou,
是990蚊, 而唔係 900蚊 !

chihou 提到...

哦,咁有冇比個靚冧巴你?

大洋d價有時都波動,隻天地如果我早一日買,只係870

Lisa 提到...

回chichou,
好似有個 7 !
D 金銀幣價格都好睇當日的金銀價 !

Samuel 提到...

Lisa姐,

當日第二次團購的價格,確實很讚。

我昨天用電子秤稱了APMEX團購的2012墨西哥幣,發現只有31g,不知道你手頭的是否足1oz。

Samuel 提到...

2011墨西哥幣

Lisa 提到...

回Samuel,
我無磅在手 >.<
以下個網寫:
http://www.silverbullionworld.com/libertad.htm
Mint...................Mexican Mint
Weight...............31.6 Grams 1oz
Diameter...........40.6 mm
Edge.................Reeded
Purity................999 Silver
Years................1982-Present
Mint Marks........OM

不過隻幣是 40mm

旺旺 提到...

samuel. 其實我地用緊既磅。都係幾百蚊貨仔.都係大概啦。我攞上次係kitco的libertad上磅。1.003金衡安士。31.2 g

花無百日紅 提到...

$990 真係好抵. 不過証書 7 字尾就扣小小分. 如果唔係就完美~~

Lisa 提到...

回花無百日紅,
唔緊要啦, 得個一枚 XD !

Master NLP 提到...

中銀鈔又系咁. 中國人吾鍾意7字?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
好似 4 和 7 唔值錢, 而外國個 D 証書好多是有 4 XDDD !

旺旺 提到...

Lisa,
係時常跟大家聚聚啦。 
我想攪一個網聚。 

我剛才諗起我老公佢地既7人車會,大概個多兩個月就有一次聚會,而每次都可以俾大家聚下,亦有少少用品俾大家訂購,佢地玩得好開心。 
咁我咪又想發起攪一個定期聚會囉。 
想訂3月24(星期六),或25日(星期日下午)
時間未定,要睇訂房情況。 
地點,想book城市大學城軒酒樓一間房。 
詳情,我將會在我blog另文。

Lisa 提到...

旺旺,
妳起筆先啦, 我會附和 :)

Master NLP 提到...

Lisa,你的網誌清單應該加上旺旺的blog.
旺旺已經寫好了.

旺旺 提到...

初步構思寫好了。 

網聚。

http://chanahwong.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

DC 提到...

Lisa, 想問問, 書城內果D錢幣店幾點開門做生意架? THX!

Lisa 提到...

回DC,
俾你考到, 因為我無問 XD !

DC 提到...

回LISA,

想搵日上午上去見識下, 所以想知D鋪頭幾點開門。有冇人知呀。。。。唔該!

Lisa 提到...

回DC,
建議你唔好太早去, 最好兩點後和晚上八點前 !

DC 提到...

回 Lisa,

我都覺得冇咁早開門, 好似東洋咁, 都係下晝先開鋪。。。 XD