2012年3月16日 星期五

Maple Leaf Forever


發行量100,000枚
Purity : 9999 Silver
Grade: Brilliant Uncirculated
Denomination: $10
Diameter: 34 mm
Thickness: 3.29 mm
Weight: 15.87 Grams

1/2 盎司9999加拿大楓葉銀幣, 在 www.apmex.com
團購時買 ! 31.99美元加約5港元用費, 如果自行去 apmex 買夠50盎司銀幣, 用費(匯費加運費)是約20港元一個幣來計 ! (記住, 買愈多有盒裝的幣運費就會愈貴, 所以最著數是買一筒筒的 bullion coins)

因為近來貼得多由好旺角買來的銀幣, 俾人說本人是好旺角打手, 所以以後會貼多些由網上買來的銀幣 !

50 則留言:

Master NLP 提到...

你個證書的號碼靓唔靓? XD!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
有7有4 XD !

Lisa 提到...

LPM 有好多新收藏幣, 佢只可惜來遲一步, 如果無 Gainesville 我會撲出去買野 XDDD !

Master NLP 提到...

Lisa,即是說你在Grainesville已經買了你要的新收藏幣.

Lisa 提到...

nlpsonia 真聰明 XD !
所以買多咗野俾老公鬧 XDDD !

我不過試下個系統點樣用, 點知易用過 apmex !
不過就要留意, apmex 俾你5天工作日過數, 而 gainesville 要在 24小時內過數(不計星期六和日), 趕到氣咳 XDDD !

Master NLP 提到...

嘩,Lisa,你一個人買左成USD2,000呀!?
唔怪得知隻moose引唔到你出來啦!XDDD!
原來在G網已經買左.
唔單只你個H鬧你,比鬍鬚仔知道你自己去G網都鬧你呀!XDDD!
你知唔知鬍鬚仔一早就想在G網買野?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我唔會再搞團購, 而用我私人地址買更加無可能 @_@
老公殺咗我都似 XDDDD !

Lisa 提到...

唔好忘記妳想幫我地買狼幣, 等下呢個, 問下個個, 俾人掃曬 D 貨無得買啦 XDDD !
鬍鬚仔一定有實力自己去 G網買野, 送到屋企唔曬去酒樓開房 XD !

Master NLP 提到...

Lisa,所言甚是. 問得0黎,mug都無!
XDDD!

小C9 提到...

LISA 姐,
原來你都有興趣買狼, 早知問埋你LA~ 我上次搭朋友買(第一次,估唔到咁快攪掂).

kidthief 提到...

I bought this coin too, kind of regret it. I paid the price on the mint site. My number has 4 too.

Lisa 提到...

回小C9,
我已有國際錢幣的貴貨, 所以見到平就會溝淡, 貴就唔會買 XD !
我已有三小三大的狼, 唔再買也可以 :)

Lisa 提到...

回kidthief,
外國人不當4是一回事 XD !

小C9 提到...

我買1OZ狼$460/隻, 買完銀價回, BUT已經冇哂貨LA~

kidthief 提到...

Just curious, how much did you pay Lisa?

Lisa 提到...

回小C9,
我都想呢個價買返半筒, 點知唔夠貨分, 放棄咗 !

Lisa 提到...

回kidthief,
Which coin ?

Chic Wong 提到...

我都想買狼,等大圍!460未計雜費?

Lisa 提到...

回Chic Wong,
有先算啦, apmex 都賣到570蚊 XD !

kidthief 提到...

for the maple leaf forever

Lisa 提到...

回kidthief,
寫咗啦 :
31.99美元加約5港元用費 = 254.50
其實準確來說是 254.07蚊, 計團友分擔的用費和自己買幾多個幣來計算 !
買得愈少幣會愈貴, 而愈多幣愈平 !

小C9 提到...

Chic Wong,
$460/隻, 計咗當地(台灣)電匯和運費(朋友幫喺果面比錢,跟住朋友幫手帶返黎HK).

kidthief 提到...

oicic, sorry I miss it. Thank you for telling me!

Lisa 提到...

回kidthief,
That is ok :)

kidthief 提到...

Forgot to mention that that is cheaper than the price on the RCM website. I bought it at $34.95, when it first come out.

Lisa 提到...

回kidthief,
我就係見到先買 XD !
under valued 野一定要買, overvalued 野就唔好買 !

Master NLP 提到...

Lisa,我就系見apmex價比kitco平咁多,所以第二次加碼! XDDD!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
係妳先訂, 之後全部人跟妳, 而兩次團購一共訂咗 30 枚 XD !

Master NLP 提到...

回Lisa,我都唔知係我訂先!
mug唔係你訂先咩? XDDD!

小C9 提到...

Lisa 姐, NLP,
原來我MISSED 咗D 好野都唔知TIM :-P 我冇買到呀>.<

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我見到妳訂, 在諗乜有半盎司楓葉 ?
妳知我鍾意小銀幣的啦 !
所以去RCM查, 之後都落咗單, 而D人就跟住訂 XD !
算 Kitco 唔好彩, 我地收到貨後, 佢先有貨, 所以我遲遲都唔敢放上來 !

Lisa 提到...

回小C9,
因為妳掛住訂十盎司龍嘛 XD !

小C9 提到...

Lisa 姐,
冇辦法LA, 彈藥有限, 靚幣又咁多, 買唔哂既~ 睇吓你地買咗都好LA~

Master NLP 提到...

回小C9,只因你太專注你訂的好野,而沒有留意別人所訂的. :)
我地其實左望右望,望下其他團友買mug野,睇下自己鍾唔鍾意,再在自己的list內加加減減姐.
第一次買左,後來見kitco賣388蚊,所以第二次又加碼囉!

小C9 提到...

NLP,
唔係GA, 其實有睇GA, 我都好鍾意HONSON 買既5OZ ROUNDS GA, 不過, 我想買多2隻龍比埋亞仔亞女,冇咁多彈藥, 買唔到其他LU~

Master NLP 提到...

回小C9,唔洗失望!旺旺遲些提供的代購服務可以幫到你. 你幾時想買咪幾時搵旺旺囉!

小C9 提到...

NLP,
我冇失望到,咁多靚幣, 真係買唔哂. 又金,又銀, 有限既彈藥真係唔知買得邊樣~

Lisa 提到...

係啦, 有時買野都要取捨 !
我唔買 ATB 因為有好多隻, 一買就想買全套, 死得人呀, 5盎司咁大隻 XDDD !
都係 Samuel 買得最著數 !

Lisa 提到...

回小C9,
ATB唔係 round, 係 coin !

Lisa 提到...

http://www.apmex.com/Category/1416/2011_America_the_Beautiful_5oz_Silver_Bullion.aspx

小C9 提到...

Lisa 姐,
係呀, 我記錯咗. ANYWAY, 果隻都好靚, 我好想買, BUT我驚好似隻羊咁, 最終都要買2隻(而家APMEX仲要減咗價 >.<).因為亞女見到哥哥有佢又話要. 我冇咁多錢呀>.<

旺旺 提到...

Lisa, 小C9,
ATB 2010的已經係Ebay炒到好貴.
2012的,可以用近乎銀價spot price買到,其賓係好抵. 仲要隻幣成隻10安士生肖咁大隻, 好睇得.
Samuel 買左一套5隻,見佢買既價,真係恨死人.

Lisa 提到...

回旺旺,
咁多人, 只有Samuel 和 honson 買咗呀 XD !

小C9 提到...

旺旺, LISA 姐,
係呀, 見到佢地落ORDER 我都流哂口水:-P

happyqhk 提到...

ATB 2012 未出喎... 你地啲討論有毒
http://americathebeautifulsilvercoins.com/release-dates/

Chic Wong 提到...

ATB全部都係5安黎?係咪即係美國一的靚地方甘解,好似好平喎見到

Lisa 提到...

回Chic Wong,
http://www.apmex.com/Category/110/America_the_BeautifulSilver_BullionCoin_Program.aspx

Chic Wong 提到...

回lisa, 我有睇呀,即係一年五隻為一套?
2011計落都係三百蚊內一安,好平呢

Lisa 提到...

回Chic Wong,
ATB 是接近 spot price, 所以 honson 和 Samuel 都買咗, 而我覺太大, 一買就會想買全套, 破產都似 ! XD !

Chic Wong 提到...

當越睇越多時真係越睇越發現靚幣同想買,可惜人力有時而窮,真係三心唔到兩意,遲的再算了都係,哈哈哈