2012年3月22日 星期四

金價下跌 受內地PMI收縮拖累

hk.news.yahoo.com

國際金價下跌,主要由於內地製造業採購經理(PMI)預覽指數,連續第5個月收縮,拖累商品價格及金價表現。

現貨金曾低見每盎司1631.74美元的逾兩個月低位,較早時報每盎司1635.06美元,跌0.8%。

3 則留言:

Macy 提到...

笑話一則 :

話說Macy做投資的那位朋友同Macy傾電話說起如果Macy今個月買多少金條(粒),在1/4/2012當日金價低過今天(US$1643.75)她多多都雙倍賠給Macy,相反賺了多少Macy只係和她當晚吃一餐晚飯而已.

(Macy心想好著數的說,不過經過思考後朋友的說話可能只係戲言,因為1/4/2012正是愚人節喔,哈哈):D

Chic Wong 提到...

回macy,甘就唔怕玩啦,最多咪請餐飯,若唔想請到時既然係愚人節也可愚一下,哈哈

Macy 提到...

回Chic Wong,
真不知這位朋友說真還是說假,愚人節愚人愚己!!:D