2012年4月1日 星期日

李小加,民企已死,你玩夠未?

都說股市好多人為因素, 你玩股定股玩你 ? 每一個浪都出一樣的結果, 無數散戶輸錢 !

蘋果日報

民企股越爆越大鑊,股榮知道企業有心造假,避也避不過,但令人惱火的,是作為負責維持秩序的港交所( 388),對事件不聞不問。 CEO李小加一個多星期前指,「(博士蛙, 1698)是個別的特殊情況,並非制度上出現系統性問題,不會因為個別公司而修改資料披露的守則,但若果發現機制上存在問題,才會作出改善。」
博士蛙爆完,輪到大慶乳業( 1007),然後民企股一隻接住一隻停牌,又或者跌到阿媽都唔記得。請問李小加,這是否仍然是個別情況?是否要等到民企股全部停晒牌,你先肯出手?
綜合過去半個月幾隻民企股出事,我發覺原來一直自誇與全球股市接軌,跟足國際監管模式的港交所,其實虛有其表。只是單單停牌機制,已經令萬千股民中伏。單睇博士蛙上月 15號開市前發通告,指核數師劈炮而毋須停賽,已經荒謬絕倫,更離譜係,午後到 12點半,先再補充資料話四億數有問題,中午又毋須停牌,等午後開市 38分鐘先落閘。
一個上午加午後 38分鐘,基金走得到,散仔以為執到寶,點知一個個變晒儍仔。我相信當日低撈博士蛙的散仔都係衰貪心,但時到如今,大部份恐怕輸得唔甘心。點解?同屬德勤核數的大慶,上月 22號開市前指核數師跳船,開市前已宣佈停牌。李小加,請你解釋點解同樣係核數師辭任,一個要停牌,另一個毋須停,究竟你搞邊科?

股份停牌無劃一準則

另一個例子仲激氣,歲寶( 312)上月 21號話核數師須更多時間做嘢,放榜日期延至上周五( 30日),殊不知 29號中午話停牌就停牌,聲稱有敏感消息, 30號晚反口指出唔到業績。同樣 30號放榜的宇陽( 117), 29號喪插兩成後、未有提及周五不能放榜即停牌,反觀華保( 810)較早前亦指核數師須更多時間審核,未能 3月底前放榜,毋須停牌。
問過核數師,除非是公司未能提供資料,否則一定能在死線前一星期,大致完成核數工作,因此部份公司如寶姿( 589)、澳優( 1717)臨放榜前一日先話核數師要更多時間,完全難以令人信服。更可怕是貨源歸邊的喜尚( 8179),五日跌八成,居然唔知原因毋須停牌。
民企冰封三尺,非一日之寒。港股加時無啖好食,我可以忍;偏幫烏輪輸打贏要,最多唔買輪唔買動物,但現時連遊戲規則都左搖右擺,停牌機制名存實亡,股榮真的忍受不了。李小加,今日係愚人節,但以上的說話卻很認真,我相信普羅投資者要的,是公平的制度,並非甚麼新股集資王、衍生工具王等,請認真好好由基本步出發。

股榮

1 則留言:

Satan_Wong 提到...

係甘架啦~~~
財到光棍手~~~~