2012年4月1日 星期日

芭蕾舞銀幣







一套五幣, 發行量 2500套 www.perthmint.com.au
Proof Quality 99.9% Pure Silver

介紹完兩套男仔銀幣後, 須介紹呢套舊年買的女仔銀幣, 雖然貴(約720蚊一枚), 不過好靚 !
乘還有貨而澳元又跌咗, 手快有手慢無 !

34 則留言:

猛虎勇士 提到...

-對我來說,太貴了。

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
呢套幣唔岩你 XDDD !
是媽媽買俾女兒的靚禮物 :)

happyqhk 提到...

噢!!! 我都買了...:))))

happyqhk 提到...

目的一樣!

Lisa 提到...

我可能會拆散送俾幾個孫女 :)
諗過買多過一套, 不過太貴啦 XD !

happyqhk 提到...

Lisa 兒孫滿堂..羡慕

Chic Wong 提到...

真係唔岩我,哈哈哈哈~

旺旺 提到...

Lisa,
你開始係半收藏家了.
你買幣買到7788, 進入選靚幣來欣賞階段, 真羨慕
旺旺

isvzaen 提到...

Lisa姐真係好多珍藏呀, 一日貼一款, 貼成年都未貼完!

Macy 提到...

多謝Lisa姐分享,好靚靚喔 !!:D

Lisa 提到...

回旺旺,
妳忘記咗我說過, 倉要分三份:
1. 一份低溢價銀條/銀幣放倉底
2. 一份收藏幣用來欣賞和送俾下一代
3. 一份升值幣用來炒賣

我只依家先來介紹第二份吧了 !

Lisa 提到...

回isvzaen,
你好誇呀, 我只買咗呢三套野 XD !

Yan 提到...

Lisa
請問點樣先可以將Blog嘅留言時間變番正常香港時間
我已經用Hong Kong time Zone...

Tuvalu 個英女皇高貴順眼好多!

Lisa 提到...

回Yan,
入去設計版面, 選[設定], 再 click 入下面藍色小字[格式]
時區 set GMT+08:00香港

Yan 提到...

已經係咁嘅Setting
都係唔得.

Lisa 提到...

回Yan,
問下旺旺啦, 佢當初開 blog 時都係咁 !

Lisa 提到...

回Yan,
入去設計版面, 選[設定], 再 click 入下面藍色小字[留言]
set[意見時間格式]

Yan 提到...

都番覆set過.

Lisa 提到...

回Yan,
我都唔知點解 ?

Yan 提到...

Honson, 旺旺都有同樣問題

Lisa 提到...

其實我好少買套裝銀幣, 要好靚的才會買, 所以一共只買咗已貼出來的三款 !
Kitco 套彩龍唔會買, 因為太多龍幣啦, 留返D錢買新款野 XD !

Lisa 提到...

回Yan,
地區問題 ?
server 問題 ?

爾凡 提到...

Hi, Lisa姐
真的很美,
家中都有兩個女孩學緊ballet, 6月考試啦la。可惜太貴不可買了, 會破產…haha

爾凡

Lisa 提到...

回爾凡,
咁唔好俾你囡囡見到 D 銀幣, 佢地一定會鍾意 :)

Chic Wong 提到...

岩岩去lpm拎左銀貓。嘩,真係好靚,靚過哂其他我已有幣!之前買兩隻太少了$335入,而家$348

isvzaen 提到...

我都要買隻銀熊貓。

Chic Wong 提到...

哎...返到屋企拎住兩隻熊貓黎睇,點知唔少心跌左一隻落地>< >< ><,而家個盒邊有少少裂
想問下呢的係原裝盒,如換第的盒會唔會有影響第日個價,同埋有無同款既盒可以買番><
太討厭啦!!!

Macy 提到...

回Chic Wong,
好似無原裝呢隻盒配咖,去東洋配隻好少少的40mm盒比熊貓銀啦,可惜喔 !!

Macy 提到...

回Chic Wong,
Macy未賣過銀幣,不過如果你要賣人家都係睇個銀幣有無花/係唔係真為大前提,無左原裝盒比人懷疑真偽,價錢點都會比人壓下係可以預計得到的結果 !!

Chic Wong 提到...

唉,肉痛死了

Macy 提到...

回Chic Wong,
算啦,唔跌破都跌破了,Macy之前買早期熊貓係用膠套包住無盒咖,Macy都剪開膠套去東洋配盒把熊貓銀幣裝起來,因為Macy預左呢隻唔會放只係留念,其價值下跌多少真的沒甚麼大不了.

價值在每個人心中都唔同咖啦,你要先問自己是否接受一隻無原裝盒的熊貓賣價同有原裝盒的熊貓樣價錢先 ? 如果不可以就要接受比買家壓價的現實,若不想被壓價只有自己留下來,永遠不賣出 !!

希望你唔好再唔開心啦 !!
(Macy係大陸網見過有類似的盒,不過唔知有無酸性影響銀幣的,不敢介紹)

Chic Wong 提到...

回Macy, 我係自己肉痛跌左姐(才第一日),賣價如何都唔係好重要,最多留番自己,不過如留自己又想係原裝,哈哈,完美主義。
多謝你回應~
其實呢熊貓幣都係大陸出,的盒可能都係果的盒,都唔知酸唔酸,可能天下烏鴉XD

Macy 提到...

回Chic Wong,
Macy希望大家儲銀幣都可以開開心心,你的心情大家一定會明白,或多或少都遇過的,不用客氣啦!!:D

(用帶酸的盒裝銀幣會損害銀幣,不冒險較好,比長城聯絡資料你問下有無原裝盒,Macy早兩年問過是無的,你有時間可以打去問下)

地址: 香港皇后大道中183號中遠大廈41字樓4101室
電話: 852-25433199
電郵 : Info@gwcoin.imsbiz.com.hk

wingyanhau 提到...

Chic Wong 太唔小心喇,好在唔係跌金幣
諗返起,原來我次次都係響床上欣賞金銀幣,唔怕跌XD~
但將所有金銀幣放晒上床睇,感覺真係好正!(雖然唔多...)