2012年5月4日 星期五

拍賣網平幣

2002年笑翠鳥,右圖是本人持有

2005年笑翠鳥,左圖是本人持有

1999年兔幣,左圖是本人持有

2002年馬幣, 左圖是本人持有


2004年猴幣, 左圖是本人持有

真是好似, 不過一放在真幣旁, 再放大少少, 就可以見到不同處 !

大家去拍賣網買銀幣一定要好小心, 因為好似有一批平第一期生肖同本來PM發行的幣有少少出入 !

還有一批笑翠鳥, 似是同PM產品有少少出入 !

64 則留言:

嘉芙蓮 提到...

有冇人喺booksilver買過野,有咩意見?

花無百日紅 提到...

我上星期去過佢樓下, 見到佢係係比較小型既商業樓宇, 最後無上去, 放假後有嘢買都會上一上去睇下.

鬍鬚仔 提到...

唔止呢 d ,仲有其他,算啦,中招既人不多.

Lisa 提到...

鬍鬚仔,
我都見到有幾個人專賣劣野 XD !

happyqhk 提到...

Lisa, 講緊本地還是外國拍賣網?可否講多少少手?

嘉芙蓮 提到...

花無百日紅
Thx, 原來佢地台灣做得幾好

DC 提到...

是否講 HK Yahoo 拍賣網, 定第二度?

Lisa 提到...

講緊 yahoo.hk ;)

Lisa 提到...

可能有D人自己唔知俾人呃咗, 以為是真野 ! 所以大家去 bid 須好小心, 睇下我之前貼在[投資金銀手冊]的文已可以避開好多假野 !
買幣時一定要:
1. 知本來幣的樣貌和特徵, 大小, 重量
2. 知對方是信得過的商家

旺旺 提到...

其實我有諗過。係我既博可以公報佢個名出來。

佢既幣從相片看。假得好緊要。但佢亦唔係全部賣假既。在魚目混珠

club的存在。不單為賣幾個幣。有義務有責任觀察不良分子。

不過 旺旺同club 呢排。又再遭到有人惡意作弄。幸好我們時運高。避過一次損失。
我從陰謀論去諗。係club既出現。對別人生意帶來衝擊。以致四面受敵。
又或者係有人眼紅。
點都好。
近日工作太忙。我一個人頂成個部門工作量既曰子。仲有好一段時間。我沒有足夠時間空間處理各項事務。暫時隻眼開隻眼閉

Unknown 提到...

我地睇完這blog後都有留意果批yahoo生肖幣,隨手搵左幾個同自己既貨相比又不覺有大分別,可以講講邊d係劣貨或假貨的例子嗎?好樣一眾買家減低中招機會。

Samuel 提到...

這件事,又是在我們半夜落單前一刻,手機打給旺旺要加訂一只1Kg老虎,並承諾第二日一早過數。旺旺好心就幫他下了單。結果到了淩晨2點此人又通知我們取消訂單,擺明是惡意行爲。

Lisa 提到...

回Samuel,
我一早提過, 在落單時, 一定要有心理準備, 如果個人唔俾錢交收, 你地是否可以再轉賣或自留嗎 ?
好彩只是一枚1公斤虎, 如果是大 lot 就一定要先收錢啦, 除非你識對方, 知對方唔會走數 :)

Lisa 提到...

回Koyuki,
我知你賣的是真貨, 所以價格也比較高 :)
等我整幅圖先 XDD !

Unknown 提到...

Lisa姐,
你真有心機,怪唔得之呢度咁旺:D
期待你既講解!

Satan_Wong 提到...

幾好~~
我放工去到,已經係8:30,佢跟銀價調整再賣俾我~~

Master NLP 提到...

@Lisa,一枚1公斤虎都唔少錢架!旺旺如果夾硬食埋佢,會食滯@_@

Master NLP 提到...

Satan_Wong唔係買左呀嘛?

細芬女 提到...

旺旺

我個friend問kitco有冇機返狼幣, 個光頭仔叫佢睇吓d團購blog, 咁唔知係咪你, 哈哈

Lisa 提到...

回Sonia,
咁旺旺須多D留意自己承受的風險, 唔好乜訂單都接 :)

Wai.iceceli 提到...

岩岩先見到SAMUEL,旺旺係度講1 KG 老虎的事, 首先我唔係存心倒亂.
真係幾鐘意隻老虎幣先話要(佢地話八千幾,后來萬幾到都冇所謂), 你地話要落3000訂金明天入數再通知. 咁我未都過數而且有原因就二三個鐘後半夜立刻通知旺旺CANCEL. 等佢地唔好訂.我只MESSAGE旺旺冇打電話怕嘈醒佢MA.

做生意落左訂都可以撻訂啦, 何況我未落訂.
做生意唔係咁MA..仲要唱D客
其實你第日可以打電話問我唔訂既原因
唔係下下話人惡意破壞既...

Lisa 提到...

回Wai.iceceli,
都係因為時間出問題和行事太急, 而你唔知旺旺幾時落單 ! 旺旺是成日三便半夜先落單的, 而可能是落完單後才收到你電郵 :)

旺旺 提到...

lisa 現在你也同意。對於大額貨品。例如2500以上先收部份現金吧
我地收既單唔細。唔少都過1萬蚊貨品。之前唔少人都唔同意或者未能接受先交20-30%訂金。我們為滿足大家.大家唔俾我地亦唔要求。附了很多不必要風險。而讓有心玩野既人有機可承
其實做左幾次。我地已經有一班熟客。佢地俾唔俾訂我都唔擔心。最唔知點處理係新客。佢地持著可以唔俾訂。就借機跟club對著幹

Wai.iceceli 提到...

因為見到大陸有個網都做咁八千幾http://jomen.huohao.com/shop/?page=shop/flypage&product_id=20883
我又唔識分真假, 費時到時貨到買賣都有損失, 先至取消.

Lisa 提到...

回Wai.iceceli,
大陸網是信唔過的, 分分鐘可以買到假貨, 所以經旺旺買是比較好, 因為你可以當面驗貨避免損失 !
想問你是否還要買旺旺訂咗的1公斤虎幣呢 ? :)

Wai.iceceli 提到...

合作唔到, 都唔駛話人對著幹吧..

Wai.iceceli 提到...

而家點要呀, 原本都信佢, 怕大家損失先CANCEL. 如果當初佢有打電話比我, 而我又知貨源可信的話就成交啦.

Lisa 提到...

回Wai.iceceli,
旺旺性格有少少火爆, 不過佢心地好好的 :)
旺旺須收一收自己衝動格 :)

Lisa 提到...

回Wai.iceceli,
自己考慮下還想唔想買個隻虎囉, 而大家說聲 Sorry 就應該無事的啦 :)
不打不相識 XD !

旺旺 提到...

Wai
你要明白。你2:30 send 的msm來時。我已經在1點多幫你落左單。我係無收過你的訂。當時我被騙的感覺很大你明白嗎。
你們一個電話就話隨時唔訂。我們可是用真金白銀幫你們訂單。
而你當時是沒有沒甚麼理由就話唔訂的。
我可以點做? 就係第二日經過多次電話同電郵去取消老虎幣。這些損失電話費用我是自己食的

旺旺 提到...

wai
既然今次算是大家誤會。就此當無發生過。
一公斤老虎。你想要我也沒貨給你。我取消了你的訂單。只訂左一隻俾自己。
順單一提。我在淘寶買幣。也上過當。買了花幣回來。還要花錢寄返上去要求退款。好多人都在淘寶買幣被騙。你唔幫我買不是問題。但你買到花幣。甚至假幣就唔好。

lisa.我會收一下脾氣了。太衝動只有壞事。謝提醒

Wai.iceceli 提到...

Thx Lisa.我都係呢度學金銀知識的.不過分真假還沒有功力.

如果旺旺真係訂左個coin我要冇問題.

猛虎勇士 提到...

只马最假,完全平面,冇肌肉纹。

Wai.iceceli 提到...

急住放工message太遲send.

Chic Wong 提到...

佢地甘搞法,唔止更加搞到人唔敢買幣,想放幣都難上加難,傷害哂個市場!其實太易中招,有幾多老手同見過真幣再交收時對呢,唉!

Samuel 提到...

Hi Wai.iceceli,

虎幣如何定價,我的email寫到一清二楚。如果你覺得是賣貴,不妨公開貼出來我的定價緣由。而淘寳,我還看到過200人民幣的2011熊貓,你願不願買?

我們落單的時間,一早已經在blog公佈是周二。到了周三早上2-3點,人人都知已經落了單。

將心比心,如果你和旺旺對換角色,不知會如何著想。現在旺旺只是過來好朋友的blog訴訴苦,並未公開你的電郵或者電話來提醒其他人小心,已經是心存厚道了。

Chic Wong 提到...

我想講除左馬外,其實我而家對住兩幅相都唔係點睇到分別><
可能電腦先會睇得出吧

Samuel 提到...

其實早幾單, 已有類似的例子出現過。也是最後的時間出現,懇求我們加上萬的單,第二日又立刻取消訂單,人間消失。

所以1Kg老虎的事情一出來,我的第一反應就是又有人搞事,而旺旺爲人善良就又被人欺。所以這次另外有兩位新朋友,就知道我爲何急急催訂了,如有帶來不便,還請見諒!

Wai.iceceli 提到...

Sammuel 不用話題完了才抽水.老實講我怕的是源頭不是價錢

Lisa 提到...

回Chic Wong,
可能我貼的圖放細咗, 所以唔多明顯 !
不過呢批幣, 新人一定上當 !

Samuel 提到...

Wai.iceceli,

這裡是主人家地頭,我不來挑起新的爭吵。是否抽水,看客自己評價。

Wai.iceceli 提到...

你要公開我的資料,我行得正企得正.我怕你嗎.失厚道的是你還我

Lisa 提到...

回Samuel, 旺旺,
下次有人訂貨, 是識的朋友就無所謂, 但有新人而銀碼唔細, 就一定要先落訂, 寧願唔接單都好過自己承擔風險, 而也唔會搞出誤會 :)

Wai.iceceli 提到...

剛才不是你完了再挑起爭端嗎?

Lisa 提到...

回Wai.iceceli,
Samuel 和旺旺是因為之前俾人呃過, 所以生氣吧啦 !
我知妳唔係專搞野的, 只是以為佢地沒訂貸可以取消訂單 !
依家隻虎都取消啦 ! 大家無事啦 :)

猛虎勇士 提到...

一人少句啦,都係唔會而已。我睇金銀幣知識多D.

Lisa 提到...

Samuel 的第一貼去咗垃圾筒, 唔關我事 XDDD !

Samuel 提到...

Lisa姐,都無緊要。

多謝你又給我上了做生意的寶貴一課,有時寧可少做一單讓客失望,都要先收訂防止不必要的風險和誤會。真是好懷念當年APMEX老團友,20個人都坦誠有信。

Lisa 提到...

回Samuel, 旺旺,
做生意不簡單, 無天書, 一定要夠靈活和一個忍字 !

Samuel 提到...

是啊,忍字心頭一把刀。雖説做一年都未必賺夠一個月薪水,但開始做了,又有一班熟客寄予厚望和支持,總不能虎頭蛇尾。

Lisa 提到...

Samuel, 旺旺,
大家都好感激你地帶來平幣俾大家, 只要改善營運方式, 唔應該再會有不快之事 !
第一須幫大家留意有乜值得買的幣, 而價錢會是大家接受的, 可以先買入一小批, 到貨才出通告就可以好快交收脫手 !
有客訂特別野, 一定先收訂後落單, 而沒收到錢唔好落單, 除非你地自己可以要 !

happyqhk 提到...

Lisa, thanks for your information!

Ilulissat 提到...

Lisa姐,

佢隻92翠鳥個第一個‘A’字及同 ‘L’字 對比我個隻同埋你個隻真係好似又少少差別,可能佢拍攝角度??

我仲有隻舊版98翠鳥,除了佢個女皇表情比我個枚惡D之外,其他彼難看出,如果佢沒有方塊膠盒那就好大機會。。。。

Wai.iceceli 提到...

回lisa,

為取消訂單一事引起的不便抱歉: )
之前取消訂單msg已同旺旺say sorry如果存心攪事我也不用浪費時間的

Lisa 提到...

回Wai.iceceli,
我好明白誤會好快會發生的, 希望大家和和氣氣, 繼續收集靚幣啦 :)

Lisa 提到...

回Ilulissat,
我都唔知是真是假, 不過就好怪啦 :)

嘉芙蓮 提到...

旺旺、Samuel,
做生意一定要揸正來做,收定金甚至全數是必然的,否則自己承擔所有風険,千奇晤好怕吾好意思,吾接受的自然不會定。所以你地要收我定金啦!

Chic Wong 提到...

呢排多了人上booksilver買銀,口脾幾口喎都,不過大多買獅子銀條,無咩其他吸引暫時,遲的買番條先

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我唔買條, 所以吸引唔到我上去, 不如叫佢地運 D 靚靚台灣銀幣過來賣呀 XDD !

Chic Wong 提到...

回lisa,我諗唔使叫都會啦,香港突然間多左甘多公司爭,一黎又係好既遠景,證明金銀未來,二黎又多的格價比較,多唔同貨源,真係正!
佢呢間回收度好似幾好,咩都收,寫明價錢,應好過去溶,哈哈哈

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我說過, 買實金實銀的人會愈來愈多, 而跟住也會愈開愈多金銀公司; 到你樓下都有一間時, 正是賣出手上貴價幣的時候 ! 大家記住呀 !

Johnny 提到...

Lisa :
我今早同此人交收了一枚半安士雞,我拿了一枚一安對比,ok沒問題,執到平野。

Lisa 提到...

回Johnny,
咁要恭喜你啦 :)
我見到佢的一期生肖差不多賣曬啦 !

Chic Wong 提到...

甘即係燈光問題,係真野?定係呢度揚左所以拎真野賣,哈哈