2012年5月12日 星期六

澳元兩年獲利18%

上幾日因為有筆澳元定期剛好到期, 而見到市場好唔穩定, 所以沽出獲利先, 當是今年的利市錢, 遲下低返先買返 ! (咁樣短炒唔一定成功的, 所以大家唔好學)

差價加利息可以有 18%利潤在今時今日已算好啦 !
投資是不理賺幾多, 一定要保持賺錢記錄 !

28 則留言:

猛虎勇士 提到...

說實在,以Lisa姐年紀和我們的差距,你的投資方式和追求財富增值的心境,現在的我們唔容易做得好。

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
你咁講就錯啦, 只要有決心, 好多野都可以做到 ! 首要是增加自己知識, 才可以搵到須走的路 !
我成日說, 知識就是財富 !
我1973年開始開店做生意, 1988年回流香港, 1994年轉行做股票經紀, 2005年退休 ! 一個人一定要為自己成就去打拚, 而唔係坐係度等D野由天上跌落來 !

Lisa 提到...

見到好多後生仔, 日夜在網上參與炒股炒衍生工具, 發夢可以發達, 不過十年過去還是留在網格中 !
無錯股市升時好易賺錢, 但唔識賺到離場, 一個股災又打回原形 !

Lisa 提到...

我都說過一定要跟個勢走, 股市旺時股票賺錢, 樓市旺時物業賺錢, 但有 D 人就好固汁唔識變通, 係都要說學畢菲特買股票可以養老, 又說買樓驚負資產 !
可能命是注定的, 所以有D人你點講解都唔會聽入耳, 而多數到時勢過去啦才問你:怎麼辦 ?
依家唔買實金實銀的人唔好過幾年才來問金銀買唔買得過 XDDD !

小初哥 提到...

多謝LISA姐賜教! 俾10個LIKE 你!

花無百日紅 提到...

我都係準備星期一沽出, 澳元一來減了息, 二來市況不穩, 個人覺得澳紙好危.

Lisa 提到...

回花無百日紅,
我沽出個筆澳元前係咁考慮的 :
1. 如果睇好黃金前景唔應該沽出 !
2. 不過澳元在回吐中, 可以跌穿一算 !
3. 等跌穿一算之下才買返機會有幾大 ?
4. 澳元息點都高過其他貨幣 !

因為手上還有澳元, 所以可以一博 :)

Lisa 提到...

謝小初哥的 like :)

猛虎勇士 提到...

其實我想說現在既年輕人,有些事唔經歷過係唔會明白,人生經驗係要累積的,有幾多人一開始就識投資賺大錢? 好少.
亂跟人買股票,人買你買,睇好多財演亂吹又唔識分析,大部份初哥都係咁蝕錢!
所以你間中將"加入金銀甲的新人必讀"置頂確係好事!免得有些不明白的年輕人見我地成日話"金銀跌幾多幾多走去掃貨呀"等等留言,以為金銀係短線投資,好易賺大錢就奶野呢^_^

Chic Wong 提到...

其實個個開始都唔會識好多先入場,例如我而家不斷睇大家網誌,開始留意下其他平時無留意既事,問下一的問題,其實都係做緊功課(可能仲係好表面),到蝕下,買下,又睇下人地點買點賣,都係學習緊。不過我都好覺得一代不如一代,唔好話人地九十後點點點,我呢的八十後自問唔夠七十後醒同硬淨。
就當後知後覺,好過唔知唔覺!

仲要多的同lisa姐和大家學野!

Lisa 提到...

只要大家用心和勞力, 一定有成功的一日 :)

匿名 提到...

不要妄自菲薄,七十後大你十年,呢十年你可以做到好多野。最緊要俾自己機會試!

Charen 提到...

Lisa: 母親節快樂:)

AGR 提到...

請教一下為什麼如果睇好黃金前景唔應該沽出 澳元? 另外,Lisa姐,Happy Mother's Day! ^>^

Lisa 提到...

謝 Charen 和 AGR :)
祝大家母親節快樂 !

Lisa 提到...

回AGR,
因為澳洲是產金銀國, 所以通常金價升, 澳元都會跟著升的 !

花無百日紅 提到...

回:Lisa 姐
我這畢定期是在07年4月當年USD定期還有4.57%做的. 到08年11月美元利息減到0.01%就轉去澳元. 當年匯率係HKD 6.999=AUD 1. 到今天收割. 匯率及收息祇係得 28% . 我知道應該係不合格. 不過如果用這些錢去買股票可能係蝕錢的. 自知讀書少及黑仔, 都係樣樣去投資一點. 希望將來唔會餓死. (稍後再大家講有份紐紙定期)

花無百日紅 提到...

原來還有一份係07年尾做的澳紙. 當年匯率係HKD 6.753=AUD 1 . 定期係 6.225%. 下個月初到期. 5年來反反幅幅由最高的6.88%到最低的2.2%, 到現在的3.35% . 都係希望先行收割先. 免得蝕匯率. 到跌返到5就喊都無謂. 匯率連利息總計係39%回報. 未知合唔合格. 請 Lisa 姐比分. 謝

花無百日紅 提到...

到紐紙一. 07年12月做. 匯率係HKD 5.946- NZD 1. 當年利率係8.105% 反覆到最低1.3%. 到今日1.95%. 今天結算都係得18%利潤..唉. 咁少既...又 fail

Chic Wong 提到...

18%都少咩?

Lisa 提到...

回花無百日紅, Chic Wong,
我澳元在2008年前炒過一轉啦, 當時約7.14買而升去7.24沽出, 之後澳元在2008年海嘯開始跌, 一路跌去4蚊幾才跌定回升, 而我就由6蚊幾一路跌一路買, 最平5蚊幾 !
我放呢筆是兩年前7.14時買, 7.81放 !
其他澳元加利息平均 6.125本, 所以利潤是48%
兩年才賺18%是唔多, 所以當利市錢囉, 因為今年沒沽過野賺錢落袋 XD !

Lisa 提到...

回花無百日紅,
我已說過, 投資賺錢唔好理賺幾多, 只要是賺錢 !
分散投資是分散風險, 全放股市可以一鑊熟 XD !

Chic Wong 提到...

因為我真係一張白紙,信用卡都無張,最多係好多年前港元仲有利息時做過下定期,所以咩股市、外幣、金銀,全部都係由二月尾睇lisa網開始,我仲覺得18%好高添,哈哈見笑了!
之前聽同學講起時有諗過做人民幣,但好似聽講又無咩得升,放援,所以都未開始,而家都只係主力買金銀,無咩其他,更談不上可以分散投資。哈哈,多謝賜教

花無百日紅 提到...

回 : Chic Wong
主力買金銀 ? 小心啊. 分散投資係最重要, 有誰保證金銀不回大跌呢 ? 連雷曼都可以結業. 無嘢係不可能的. 切勿因日日來去金甲虫/白銀戰隊睇留言而自己洗自己腦. 以為前景一定美好. 呢度個個玩金銀都係閒錢先去玩. 不是主力架. 世上所有投資都有風險, 自己衡量.

Lisa 提到...

花無百日紅說得好岩, 要先知風險才好落注 !

Chic Wong 提到...

收到!主力唔係訓身既,只係未識其他,所以學住一樣先,跌就由佢擺度,等三五七十年,我超小戶,死極有限,唔會掂股,因自知之名,唔買金銀都係擺銀行等貶~
而家可能又學睇下下外幣~ 了解下

花無百日紅 提到...

明明上星期四到期既澳幣可以立即換返港幣, 當時還有一算. 諗住睇下佢會唔會反彈番一點(其實自己心裡已經有答案). 拖下拖下, 點知都係等到昨天先沽出. 昨天沽出價已經無咗一算. 三天唔見咗幾千. 怪就怪自己有時太拖拉. 仲有一份澳一份紐下月初先到期啊. 希望呢兩個星期唔好跌咁多就算...

Lisa 提到...

回花無百日紅,
我就唔會再沽其他澳元, 繼續收息 :)