2012年5月7日 星期一

一套加拿大奧運9999 1盎司銀幣

2008年奧運1oz 9999 銀幣, 340蚊, Silver Coin Story 買 (新相)

2009年奧運1oz 9999 銀幣, 650蚊, 國際錢幣買 (舊相)

2010年奧運1oz 9999 銀幣, 750蚊, 國際錢幣買 (舊相)

(新相)
2008年加拿大奧運1盎司銀幣 (上), 340蚊 Silver Coin Story 買
2009年加拿大奧運1盎司銀幣 (右), 350蚊 Silver Coin Story 買
2010年加拿大奧運1盎司銀幣 (左), 750蚊 好旺角國際錢幣 買(依家 Silver Coin Story 賣 430蚊)

Weight...............31.10 Grams 1oz
Diameter...........38 mm
Edge.................Serated
Purity................9999 Silver
Thickness..........3.15 mm
Finish................Bullion
Face Value........$5
Year.................2008-2010
發行量:
2008 Inukshuk      937,839
2009 Thunderbird   569,048
2010 Ice Hockey    79,278

多謝 Samuel 的楓葉資料 !
 silverpocketclub.blogspot.com

好旺角的價錢真是嚇死人, 不過當時因為銀價差不多升去40美元, 而全香港都見唔到有賣, 所以買咗 ! 好多謝 Ivan 可以用平價幫我買到, 拉低成組的買入價, 儲齊一套 !
如果有人想買, 可以去 Silver Coin Story 同Ivan 講 !

45 則留言:

Chic Wong 提到...

呢三隻就係一組?

Lisa 提到...

回Chic Wong,
係呀 :)

猛虎勇士 提到...

2010 出了 79,278個 咁少??
max. mintage幾多??
會唔會又番出 !!!

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
2010 mintage 少, 所以之前 apmex 無貨, 在我地團購時只可以買到 2008和2009, 而我因為買其他野無買到 !
好有可能限量是1,000,000 同野生動物睇齊 !
依家呢3隻幣 apmex 平過 Gainesville, 而唔係成日有貨的 !

Lisa 提到...

呢度寫 :
July 20, 2009 – The Royal Canadian Mint has launched the third and final issue of the world’s first series of bullion coins honouring the spirit of the Olympic Games. The Mint’s Ottawa facility will produce up to 50,000 gold coins for the 2010 issue and the silver version will be produced on demand.
http://www.silverbullioncanada.com/canadian-silver-coins-bullio
唔怪得 apmex 依家好多貨 !

匿名 提到...

Produce on demand, 即係多多都有。

Lisa 提到...

回Ivan,
似乎係 !
當是另類楓葉囉, 我覺靚過生肖楓葉和Privy 楓葉 !

匿名 提到...

咁樣的確係無咁悶

鬍鬚仔 提到...

lisa
隻10楓葉好似有變色現象產生?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
可能因為光線不足, 或是舊貨, 而2008個隻是新鑄 !
等我貼個別相先 !

鬍鬚仔 提到...

其實隻 09 都一樣.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
一定是光線問題, 因為最下面張相, 2008和2009是Ivan 的貨, 只有2010是國際錢幣的 !
但單幣相2009和2010都是國際錢幣的 !

鬍鬚仔 提到...

哦,可能係,不過得一幅相咋喎,唔緊要啦,一整套,都恨死好多人,不過最唔抵幫襯左國際.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
加Ivan 的貨來計, 平圴 513.35 1枚 XD !

Chic Wong 提到...

嘩,金跌穿1600啦!

鬍鬚仔 提到...

lisa
冇計啦,比隻貴貨扯高哂.

Lisa 提到...

回 Chic Wong,
沒到天光都唔知佢收幾多 @_@

旺旺 提到...

lisa。
我上個月係apmex同Samuel落單時。各自幫自己入左一套三隻
六隻已在手。作為加幣。設計算係滿意啦。
你估下總共買幾個錢
俾你的平均價平太多了 XD
證明係國際先買先未必有著數。而我仲一次過有齊三隻唔使等XD

Lisa 提到...

回旺旺,
呢樣就是機遇 :)
如果妳可以機遇買來賣, 就可以增加生意 !
上二次團購時, 團友都只買到 2008和2009, 而2010都無貨, 所以 Sonia 都要週圍搵先可以買齊一套 !

旺旺 提到...

對。這可能就是生意上的機遇。
不過作為一個自己都儲銀幣。我又唔係咁諗.
有時我傾向唔用短線賺錢既角度諗。
有時有些貨。我傾向自己儲多過賣。當係人都有一套在手。就沒甚麼特別 。
一個銀幣都係賺二十三十蚊。當個個都有一套。咁我自己本身的一套仲有甚麼特別?


不過 我唔介紹都有大家介紹。想少D人擁用套裝的打算打唔嚮 XD

匿名 提到...

就算而家都唔係好多人有吧!

匿名 提到...

銀價再穿廿九了。

Lisa 提到...

回Ivan,
銀價對收藏幣影響不大, 因為少有的幣一樣好貴 XDDD !

Lisa 提到...

旺旺今早沒訓醒, 說的說話唔似旺旺 @.@

Samuel 提到...

Lisa姐,我都有同感。

其實Club早已計劃下次從APMEX帶一些Vancouver套裝回來,也在其他途徑試圖找一些更便宜的貨源,只是要等資金回籠。

Lisa 提到...

回Samuel,
就係啦, 旺旺不嬲說會帶D平靚正幣俾大家, 所以無理由有平靚正幣要私藏 XD !

匿名 提到...

旺旺近來的留言令人感到錯愕。

Vancouver系列不錯!不過白點問題存在,所以小心點做。

Lisa 提到...

回Ivan,
我在國際錢幣買的狼幣和奧運幣全有奶點, 在你度買的5枚奧運幣, 有1枚有白點, 其餘 4枚好靚 (個D apmex 膠套好舊, 最好換咗佢) ! 在旺旺度買的6枚狼幣, 有2枚開始起小白點, 還有1枚有小傷痕, 不過預咗啦, 因為都是 Bullion Coins !

匿名 提到...

了解,大家明白就好,bullion就係咁。

匿名 提到...

下次配埋lighthouse盒俾大家,加幾蚊大家應該無意見吧!

Lisa 提到...

回Ivan,
因為我自己有盒, 所以無要盒, 不過如果在交收過程可以保住 D 幣, 更係好啦 :)

Chic Wong 提到...

lisa的幣不是即包好保護好再擺保險箱,甘都甘快中招?我仲以為得我甘悲哀!不過,起哂點就唔值甘貴買入,唉,正在極度傷心於我的野生中!

Lisa 提到...

回 Chic Wong,
我次次出去買幣返到家都已是夜晚, 所以會先放入個罐度等第二日先包裝和影相, 才帶去保管箱 !

Lisa 提到...

可能是近來多雨, 所以濕 !
以前買的楓葉和野生動物都無事全安好呢 XD !

猛虎勇士 提到...

回 chic wong,
你有幾悲呀!!我本來都刻意忘記奶點事件,又俾地........唉!

俾你你見到我個4個野生幣奶漬(奶點+奶斑),就知我發現個時心理上有幾震撼啦 >_<
我只係放係櫃內幾日就奶野了.以前買既幣都冇事.加幣9999真係麻煩D >_<

Chic Wong 提到...

回猛虎士,我既悲係,如果你知我連好靚仔密封既盧旺犀牛都出左、非洲象、鷹揚、熊貓都出左既,你應該明我幾悲><
基本上,係死剩套生肖!好在以上中招既我都係每樣得一隻姐,不過...已佔了60%!><

isvzaen 提到...

Lisa 姐,請問你知唔知蒙古那些帶水晶的銀幣有沒有官網?

Toki 提到...

@旺旺
“不過 我唔介紹都有大家介紹。想少D人擁用套裝的打算打唔嚮”
你係咪想故作幽默, 話多佐人推介, 自己好難有 exclusive set 呀?
不過你心直口快, 語氣又硬磞磞, 唔好笑嘅。:P

@Ivan
“旺旺近來的留言令人感到錯愕”
其實旺旺係好直接, 起碼答我啲 emails 都係咁。耐佐知道佢好盡心盡力, 為佐滿足買家, 好多嘢包攬上身。當然你都好專業, 遲D要係你嘅 Blog 留言。 :D

@Lisa
多謝 Lisa, 而家加佐好多連結, 淨睇你及眾網友的 Blogs,都够晒資訊啦。
(連定存資料都有 , 讚 !)
當然強中更有強中手,原來有人更早著先機,,, Sonia, 係咪? XD

Toki

Toki 提到...

Lisa,

新銀幣暫用你嘅餅乾罐加防潮珠法, 暫時 OK 喎 (touchwood)。只係有D bulky,好佔位。
至於已面黑嘅銀幣, 唔敢再去睇, 費事抹, 要認真怕且手指皮都抺甩。
不過會唔會愈來愈深色呢?

Toki

匿名 提到...

當然不會懷疑旺旺所作貢獻。

Lisa 提到...

回Toki,
試下Soda 或錫紙通電法 :)
可以去DC的網睇 !

Lisa 提到...

羊群心理, 痴咗 !
http://forums.silverstackers.com/topic-24068-will-the-mongolian-ural-owl-hedgehog-win-the-coty-awards-page-9.html

Lisa 提到...

回Ivan,
apmex 說 D 水晶幣是蒙古銀行發行的, 但搵唔到發行來源網 !
http://www.mongolbank.mn/eng/aboutus.aspx?did=3

Lisa 提到...

我就唔會買呢D炒貴咗的幣啦, 或之佢炒上去一萬蚊 XD !

Chic Wong 提到...

嘩,有個人入左廿五隻!!好緊要!
其實呢隻實物無圖甘靚,哈哈