2012年5月7日 星期一

雙虎出山


2010年半盎司本色虎(買入價380蚊)和2010年半盎司彩色虎(買入價280蚊)在 Silver Coin Story 買

澳洲半盅司第二期彩色生肖銀幣發行量:

1/2oz Lunar Silver Coloured Mouse Coin 2008    57,073 (限量 170,000)
1/2oz Lunar Silver Coloured Ox Coin 2009       43,379 (限量 170,000)      
1/2oz Lunar Silver Coloured Tiger Coin 2010     62,358 (限量 170,000)

呢些半盎司銀幣, 好旺角價已去到約 320-420蚊一枚本色, 而 450蚊一枚彩色, 所以大家要多謝 Silver-Pocket Club 和 Silver Coin Story 幫大家帶來好多平幣, 唔曬再俾人搶錢啦 !

11 則留言:

Chic Wong 提到...

三四百蚊一隻半安真係好拿利><

Lisa 提到...

今日股市跌到四腳朝天, 所以遠離股市買幾枚靚靚銀幣, 心情真係靚 XD !

Lisa 提到...

回Chic Wong,
1盎司本色虎已是760-800蚊 XD !

Lisa 提到...

我依家去好旺角都無野買, 留錢幫襯旺旺和 Ivan 好過啦 XD !

Chic Wong 提到...

lisa姐,想請教你,你的條/幣一買就放銀行保險箱,想問下你係咪就甘放盒仔擺定係再搵野包實再放防潮珠之類呢?另外,我又聽過有人話保險箱溫度唔太適合放銀幣,係咪廿四小時開冷氣既呢?

最後,想問你保險箱既幣,擺左甘耐,有無的仍然會出點或變色?

Master NLP 提到...

Lisa,隻半安彩虎,國際錢幣老闆娘去年11月開價$550,我唔睬佢.

猛虎勇士 提到...

回Chic Wong,
我上week去銀行保險箱換防潮珠,銀幣銀條冇出奶冇變色,但防潮珠確實有些變色,銀行雖有空調,但其實濕氣幾重,我一般半年換防潮珠.

Lisa 提到...

回 Sonia,
國際錢幣老闆娘對我好好, 因為佢會賣平少少俾我 :)
佢當時問我要唔要半盎司彩虎, 價錢約400幾500蚊, 但佢忘記帶隻幣返舖頭, 問我電話, 而我說會不定時返來旺角的 !
之後佢就 sell 俾妳, 而我都無再見過隻彩虎, 因為都唔諗住買, 咁貴 !

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我諗銀行濕度都要睇地區, 近海或推填區會濕 D, 而多數因為銀行有開冷氣, 所以濕度也不高, 而恒生銀行有加抽濕機在保管庫 !
我的銀會再加玻璃袋包實的 !

小C9 提到...

Lisa 姐,
原來半盎司細細隻好可愛GA, 唔怪得你咁鍾意半盎司啦. :-)

Lisa 提到...

回小C9,
係呀, 又可以當零錢送俾孫仔孫女, 個銀包又唔會太傷 XDDD !
5盎司就唔好搞我啦 XD !