2012年5月12日 星期六

新世界, 一個政府, 一個貨幣, 一個祟教

有傳說, 地球上有一班精英(The Elite), 成員有英女皇家族, 世界各地富豪、銀行家、企業家, 聯盟控制地球上的一切事務, 而佢地的夢想是地球上可以有一個政府, 一個貨幣和一個祟教 !
所以佢地先會搞亂世界秩序, 之後才出來當自己是救世主操控世界 !

佢地想統一世界貨幣, 而呢個貨幣好有可能是金和銀 !
所以依家買入金和銀是和班精英對著捍, 因為佢地就係想到時大眾手上無實金實銀, 而要用天價同佢地換, 吸盡世界財富 !

所以認為買實金實銀是多餘的人一定要好好反思, 大家點都要有少少實金實銀在手 !

買實金實銀的風險考慮已寫在本網誌的[投資金銀手冊], 所以唔會盲目叫人去冒險 !

4 則留言:

Chic Wong 提到...

可惜既係如果呢班人做野,就算手持金銀都一樣可比佢整死/收番,不過,有一定好過無,至少可捱耐的!但到時可能懷璧其罪!

花無百日紅 提到...

不信...

Lisa 提到...

回花無百日紅,
唔信唔緊要, 只要手上有實金實銀預防萬一就可以啦 XD !

Wong Kin Ching 提到...

但也有可能是電子貨幣?!