2012年5月17日 星期四

Falling Gold Prices: A Few Thoughts

印度人唔係蠢成咁信佢地呀 ?


jimrogers-investments.blogspot.com

There's an element in India in the last several months which is very strongly saying we've got all this money tied up in gold which is not good for the economy,” Rogers says. To India’s west, “There are Europeans who are talking about the need to sell their gold or at least to start offering gold backed-convertible bonds. - in CNBC

23 則留言:

TweetyMak 提到...

印度政府放金,民間都唔放啦,

話說LISA姐姐點人仔前景

Lisa 提到...

回TweetyMak,
人民幣兩睇, 可以升都可以跌 XD !
不過咁多國家, 中國政府的財政最強, 所以還是會持有人民幣多過港元 :)

TweetyMak 提到...

問多句~~
LISA姐姐覺得最近美元升值係點解呢?
因為美國現在的經濟應該面臨大問題才對,點解會被資金選為避險資產呢﹖而明明有實際用途的石油及貴金屬卻貶值,我真係唔明

Lisa 提到...

回TweetyMak,
可以咁樣解釋, D基金借美元去買各種投資/投機產品, 如油、金、銀、澳元、加元、股票, 而一但有動盪, D基金就會沽貨買回美元, 所以美元就會升而其他野跌 !

TweetyMak 提到...

嗯~~因為美元屬於國際貨幣所以才得享這種升值機會嗎﹖
不過美國大選以後那些積壓的經濟問題應該湧現,到時唔知點收科

Lisa 提到...

回TweetyMak,
所以大家要有兩手準備, 萬一美國和日本都爆煲 !

嘉芙蓮 提到...

所以我即刻放咗些美金,等轉去買金

Kim 提到...

中國強, 但也要多面睇

Why China’s RMB exodus IS the story
http://ftalphaville.ft.com/blog/2012/05/16/1002681/why-chinas-rmb-exodus-is-the-story/

Lisa 提到...

回Kim,
咁你建議買乜貨幣好呢 ?
唔好說是美元 XD !

Kim 提到...

無建議! 各位都不相信法幣, 仲點可以去買貨幣做分散投資呢?

正如你地話買實物, 但實物要儲, 可以買幾多?

現實係暫時不可沒有美元, 連大陸都有咁多美債係手, 難道你認為美元一文不值? 再貶值都好, 你拎美元可以買到個漢堡包, 人仔, 離開中港台, 你可以做到乜?

投資係講理性, 包拗頸無用. 只可說中國一樣有爆煲可能性, 你地話美債點天文數字, 咁人仔增速可否講俾我聽下?

Kim 提到...

剛剛search過, 原來信報當日有講依篇, 有原文的不妨分享
http://www.hkej.com/template/forum/php/forum_details.php?blog_posts_id=85444

另最近焦點已轉向企業債問題, 請各位留意.

Kim 提到...

亦都請大家不要忘記, 以個人名義轉人仔, 每日上限是二萬元.

不少小戶每天自動轉存人仔, 日子有功, 金額不少, 但若情況逆轉, 要轉回港幣要多少天, 額度會不會突然收緊? 雖然中央對香港愛護有嘉, 但當港人存人仔時, 有無諗過依個換回港幣的問題呢? 法幣升跌有時, 正如美元, 歐羅, 為什麼人仔不可以成為今天的美元和歐羅呢?

Lisa 提到...

港元掛美元, 所以我地的收入全是港元=美元, 唔曬專特去買 :)
有人說, 金幣都可以帶去外國, 走去銀行或幣店放, 一樣有現金可以洗 ! 所以金幣是全球通行 ! (不過通常去旅行, 我會建議大家買一些當地現鈔, 因為唔係全部國家的銀行如香港咁方便, 有時搵銀行都搵餐死, 而在酒店換, 殺你一頸血 )
168的朋友最勁, 全身家是金幣金條, 不過我認為是風險大, 壓力高, 所以唔會學 :)
實物唔止實金實銀或食物日用品, 還有物業呢 !
所以還有錢(廢紙)多, 放人民幣收息不是不可 !

Lisa 提到...

原來Kim 擔心人民幣要轉換回港紙時會有麻煩 ! 我諗到時最手足無措的又會是一班無知的投資者啦 ! 跟到經濟變化的人會一早有打算 ;)
換人仔限每人二萬, 但無限你只可以去幾多間銀行或找換店呢 !

Kim 提到...

我不妨在這留言講得直接一點.

金blog友常說世界會大爆煲, 如果大爆, 點解要買樓? 將來睇下用幾多個coins換人地間樓, 係最常聽到的.

金當然係人都收, 但你拎金去第二個地方, 不用俾人地抽水嗎? 我不是否定金的價值, 但你地講的方法, 我唔知有幾可行. 有無網友試過淨係拎幾個coins上機, 去到當地唱錢或直接拎黎用?

人仔收息當然可觀, 但你地一邊否定法幣價值, 一邊就持有法幣收息.

總括黎講, 係自說自話, 你地接受緊自己否定了的事實.

Kim 提到...

Lisa, 請你看清楚, 我已說是以個人名議, 特別提出依點的. 我當然明白你可以拎住一大舊錢去每間店換, 或者係唔同銀行轉二萬元. 但如果你要出到依招, 你估你個時仲可唔可以拎住舊錢去找換呢?

或者我不用再多說了. 其實我提出上述問題, 係希望睇你依個blog的朋友認清金甲主流意見外的睇法.

純粹分享更多資料, 希望依度唔係168咁, 提出其他意見的會被人無理狂插. 再會! 後會無期!

Lisa 提到...

回Kim,
你搵錯對象啦, 因為我唔係真正的金銀甲蟲, 我是一位分散投資的投資人 :)
真正的金銀甲會全身家金銀實貨等世界爆煲, 到時佢地想用幾個金幣換人地一層樓 XDD !
我本人的目的是睇下邊度有機會可以增值資產和保住自己的購買力, 所以手上乜都有 DD !

Lisa 提到...

回Kim,
反對意見我好受歡迎, 而討論可以增加大家知識 :)

Lisa 提到...

其實我有留意大陸的民間高利借貸, 本來借錢俾人無得還, 唔見血汗錢都還可以賺過, 不過有 D 人去加按自己層樓去借俾人收高息就有少少隱憂啦 !
好彩的是中國民族唔同歐美人民, 食慣懶慣 ! 中國人慳家, 所以洗費小, 最多中國會面對通縮問題, 就好似香港在沙士後咁, 無人敢洗錢 !

Lisa 提到...

如果連人民幣都信唔過, 咁就只剩黃金和白銀啦 >.<

花無百日紅 提到...

前天去恆生拿人民幣, 佢竟然話無. 要去總行攞. 激氣. 咁我話要港幣. 即刻拿錢去找換店換. 我成日諗住每天先比換2萬. 幾時先換得晒, 結果原來找換店, 你換幾多都比馬上比你, 換咗後去埋上商開人仔定期戶口. 6個月. 2.5% 都唔錯啦. 我怕怕地商品貨幣啊...

Lisa 提到...

回花無百日紅,
所以呢, 每一個人有自己諗法 !

Kim 就唔睇好商品和人民幣, 但睇好美元, 所以我估他是在基金工作的, 以為好心勸大家唔好睇淡美元 !

我就認為美元遲早都會跌, 所以一定要有些實金實銀在手當買保險, 就算世界金融唔爆煲都可以留俾下一代人或自己欣賞 !

點都好, 大家一定要為自己打算, 保住自己財富, 因為來緊還會有好多動盪 !

Gordon 提到...

美元待歐元解體之日,同一時間宣佈美債也違約,會如何?