2012年6月11日 星期一

買幣休戰期

本人身在英國, 所以俾迫買幣休戰 !
其實在保管箱內的實金實銀, 加起上來已是本人的流動資金30%, 所以唔再買都無乜所謂啦 !
何況, 旺旺和Ivan 還幫手保管一些沒取的銀幣, 所以返到香港會再繼續儲幣 !

見到有人專儲貴價收藏幣, 又見到有人鍾情與低溢價銀條, 通通都無乜所謂, 只要睇住自己財力來買實金實銀 !

本人只會繼續介紹又靚又平的金銀幣, 但在近來無乜新野囉, 還是等澳洲蛇幣吧 !

10 則留言:

細芬女 提到...

好啱, 好似我一家咁, 人人鐘意嘅都唔同, 但又冇conflict...只要銀價升就好啦...

Macy 提到...

近來無新銀幣推出,所以Macy都只係定期入銀條金粒儲蓄下先,到Lisa介紹好東西時才買銀幣 !!^^

(今日到大昌買東西見有人放銀條比利昌,收價跟今日銀價減$16一兩收,但上次見有人賣銀條比利昌就跟當時銀價減$7一兩收,何解兩日的差價可以相差$9咁多呢 ? 唔知Macy有無聽錯呢 ?

因為Macy暫時未想過會賣銀所以無問職員,各位達人如果知詳情可以和Macy分享一下喔,謝謝 !!)

猛虎勇士 提到...

Lisa姐,
你唔買熊貓幣因假幣多,但去有信譽既幣商買都應該好少買到流野.而且唔追舊款唔追全套的話,買到流野機會又再低少少(雖然新幣都好快有假),熊貓幣雖然溢價高但年年唔同款,於是年出產的買一兩隻收藏都還可以吧!我個人覺得有些近年份的熊貓圖案比一些小國所謂low mintage的收藏幣(around 1oz HK6xx)其觀賞價值還有收藏價值都不是太低(雖然今年開始出產六百萬隻),可能你的孫仔女收到熊貓幣會超開心喎,熊貓幣不是外國很受歡迎嗎?

匿名 提到...

大家都買到滯滯地了。

匿名 提到...

我都鍾意熊貓,我由09開始有。

Chic Wong 提到...

今年係八百萬!大家都日日等lisa姐出post!哈哈

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
我有買2010, 2011, 2012金熊貓和2010, 2011銀熊貓, 而還在等機會買2012銀熊貓, 不過只買幾個來收藏, 而唔會大手一版版買來炒, 因為假貨多, 大家在二手市場買都會有介心的啦 XDDD !

猛虎勇士 提到...

哇……金猫,勁!我都唔買板,成板流野就死得
,我也是買幾隻而已!

Lisa 提到...

金貓平宜時(9600蚊)買1盎司, 2011年只買1/20盎司和1/10盎司, 2012年因為mini 幣無貨, 所以買左 1/4盎司的 !

細金幣當收藏是可以的, 次次1盎司好快就會無現金在手的啦 XDDD !

猛虎勇士 提到...

我的情況與你不同,投資方向也有些分別,金產品我盡量買最低溢價的,銀幣才會放任少少自己買少少高溢開心下而已!