2012年6月25日 星期一

近來在英國情況

剛食完午餐, 晚餐又已預備的七七八八, 所以依家有少少空閒時間 !

我試過貼 BB 相, 不過近來 blogspot 唔俾我貼有圖文貼, 所以貼唔到, 就連匯市圖都貼唔到 !

BB 好乖, 肚餓才會喊, 而食飽又訓, 所以長得好快 !

時間也過得好快, 而我在倫敦停留的時間可能還只有兩個星期, 之後會去 Birmingham 附近住約兩星期, 等大仔在大學的 MBA 畢業典禮 ! 打後才回香港 !

英國天氣時陰時晴, 好彩呢排都有 18-22度, 唔曬捱凍 !

7 則留言:

Chic Wong 提到...

可以週圍去真係開心!掛住你的文章,哈哈

Lisa 提到...

呢次來英國主要是見下 d 仔女和孫, 同幫二新袍陪月, 所以應該無乜地方去玩 !

細芬女 提到...

嘩, mba, 諗都唔敢諗...敬佩...敬佩...

Lisa 提到...

回細芬女,
我大仔都讀得幾辛苦下, 讀左三年, 每個 weekend 要去圖書館溫書, 而平時又要返工 ! 算是捱過了 !

小初哥 提到...

中環中銀有長城銀條 (萬宜對面)

gogoldjoe 提到...

我已發了一個email給你!

Lisa 提到...

回Joe,
收到啦, 不過老公發現到個網可以睇youtube 影片, 所以霸住部電腦, 甘我唯有走去熨衫啦 XD !