2012年8月19日 星期日

2盎司第二期鼠

昨天出香港順路去好旺角行一轉, 見到只有東洋貨最多, 而本人咁耐只買咗第二期1盎司牛得一枚(當時賣340蚊), 所以見到價錢還可以, 走咗入去買多枚 !
老闆娘突然拿枚2盎司鼠問我要唔要 ? 我當然要啦, 唔曬用4千幾蚊就可以買到, 差些跳起上來, 所以興奮過頭, 唔識買多枚, 也無問佢地有無多, 之後去同旺旺交收同旺旺和 Samuel 說起, 叫佢地過去睇 !

本人可能也有些顧慮 Perth Mint 的鑄幣機制, 因為第二期生肖可以好似笑翠鳥咁, 突然重鑄 ! 199幾年的銀幣, 可以在2012年鑄出來發售是不是好不合理 ?

10 則留言:

匿名 提到...

如果有半安牛就好了。

Lisa 提到...

俾咗 link 你啦, 貴過半盎司虎, 不過唔知運唔運來香港 :)

小初哥 提到...

我買左佢GE1安士虎

Lisa 提到...

回小初哥,
幾錢 ?

小初哥 提到...

原價700, 但我之前上過去幾次, 知道個舊價, 佢就用650賣俾我.

Lisa 提到...

小初哥又拾到平貨啦 :)

旺旺 提到...

Lisa
Samuel go there to look for me
Only 1:piece left sell 1150
but the capsule in poor condition
so i have not bought
Congrad you get a good coin
really good price

if blogmate does not care the capsule。 may take it

Lisa 提到...

回旺旺,
謝報料 :)
我都算好運啦 !
依家二期生肖我全部有最少一套 2oz+1oz+0.5oz

左手 提到...

bought the last one lu
Lisa, 旺旺, Samuel, Thank you all for the info!

Lisa 提到...

回左手,
恭喜曬 :)
想換膠盒要睇下 Samuel 買唔買到返來, 因為我有隻2盎司牛都盒花咗 !