2012年10月21日 星期日

今日去咗拜山





有金條燒俾祖先 !

7 則留言:

猛虎勇士 提到...

咁細條............
見到有些人燒金磚!

Lisa 提到...

不如燒金屋啦 XD !

猛虎勇士 提到...

我見過有人(說普通話)帶大屋去燒,慈雲山那裡骨灰庵好細的燒爐,佢放唔入,工人要先拆屋後燒屋,好搞笑!

Lisa 提到...

拆咗先人點住呀 ? XD !

高級嘍囉 提到...

要燒多幾個三行師傅落去幫手砌返好佢。

猛虎勇士 提到...

高級嘍囉:
我當時念佢地可能是大陸親戚第一次黎香港呢D細地方,想豪D但又唔知情況而已,因我婆婆也放在這裡,我排後隊全程笑唔停。講開又講現在骨灰庵好貴!

Lisa 提到...

香港地貴嘛 !
希望我後人第日把我骨灰撒海或樹林都可以啦 XD ! 費事搞咁多無謂野 !