2012年11月18日 星期日

賭命運

好多人以為不買衍生工具, 不買炒股, 就不賭 !
其實你在投資上走的每一步都是在賭命運 !

八年過去, 今日得閒在網上走一走; 財經網誌中有40%唔再寫, 而有幾個轉買物業算有進展, 但有賣掉物業來炒股的一定不會好過 !
轉買實金銀的有幾個, 但大多數人唔肯認輸, 認為股市會有翻身的一日 !

我希望金融崩潰唔會是真, 雖然網上好多警告, 但如果發生, 大多數人的財富會一夜之間消失 !

大多數人唔信或睇唔到我地頭頂上有危機, 就連我老公都一樣, 因為我每一次買金銀都俾佢鬧, 說想用曬佢的錢 ! 而我只是想救下自己的將來 !

我幾年來在各網誌上留言, 叫人分散投資, 唔好全資買股票, 但得來的是俾人禁出回應 !

今日大家已可以見到, 我說的是事實 !

雖然樓市已翻一番, 但都唔好太高興, 因為沒知將來價格何去何從, 還千萬唔好無咁大的頭, 帶咁大的帽 !

將來會否美股跌落一萬, 而黃金升去一萬無人知, 所以大家的落注都是在賭命運 !

9 則留言:

Gordon 提到...

Lisa,
Fyr.

Ice Age Cometh? Coldest Weather For 100 Years Coming To Britain
http://beforeitsnews.com/weather/2012/11/ice-age-cometh-coldest-weather-for-100-years-coming-to-britain-2437816.html

Lisa 提到...

回Gordon,

我唔留在歐洲是正確決定 !

個 D 趒入美加深山的 elite 要捱凍啦 !

Charen 提到...

美國踏上共產主義之路


波 洛 西 表 明 向 富 豪 加 稅 是 解 決 財 政 懸 崖 條 件
2012-11-19 HKT 06:41
駐美國記者黃麗施報道

美 國 眾 議 院 民 主 黨 領 袖 波 洛 西 重 申 , 向 富 有 階 層 加 稅 , 是 解 決 財 政 懸 崖 的 條 件 。 她 說 , 總 統 奧 巴 馬 已 經 表 明 , 高 收 入 國 民 應 該 公 平 地 繳 交 稅 項 。
波 洛 西 接 受 傳 媒 訪 問 時 說 , 民 主 、 共 和 兩 黨 都 有 誠 意 解 決 問 題 , 對 於 在 下 月 底 前 達 成 協 議 感 到 樂 觀 , 到 時 可 令 金 融 市 場 恢 復 信 心 , 民 眾 增 加 消 費 , 帶 動 創 造 就 業 。

眾 議 院 議 長 博 納 早 前 表 明 , 反 對 加 稅 , 同 意 修 改 稅 制 , 堵 塞 逃 稅 漏 洞 。



Gordon 提到...

Lisa,

Certainly, you made a smart choice. It is very hard under your darling's continuous warmly advice,haha.

Lisa 提到...

回Gordon,

我不嬲會做我認為是正確的事, 因為佢真係無理取鬧啦 ! XD !

Lisa 提到...

回Charen,

所以美國人做咗呢樣野 XD !
https://www.kitcomm.com/showthread.php?t=111225&page=2

小初哥 提到...

Haha Lisa,

果D唔算ELITE 啦, 真正ELITE 係喺屋企/公司笑佢地呢D人.

Macy 提到...

Lisa姐說得很有道理,事事量力而為最重要,而且要有危機感,不要到有危機出現時才驚慌失措,謝謝Lisa說教 !!^^

gogoldjoe 提到...

馬田大師最近發表的文,都有講,我們將面對一次暴跌!