2013年1月19日 星期六

消費者權利

近來見到網上有多人說, 去某幣店買銀幣, 要先俾錢後俾貨, 但銀幣有花有白點都唔會換, 只說 bullion coin 就係咁啦 !

先說本人經驗 :

Kitco 是隔住玻璃做買賣, 而佢地會把貨放在你面前先, 會把幣一個個轉俾你睇, 滿意就可以俾錢, 佢就俾貨你, 就好似在銀行買幣咁 !

LPM 我上去時, 佢是先俾幣我, 我咁易望下, 包在透明膠筒的幣無一個個取出來睇, 只睇面和底就收貨俾錢 !

新人可能會俾某人嚇到, 因為佢公司設計是封閉式, 如果佢唔開門你就走唔到的 !
不過你有權利唔收唔滿意的貨品, 何況小小收藏者, 咁辛苦先可以買到個一枚銀幣, 本來開開心心, 點知一盤冷水當頭淋 ! 好多朋友都說唔會再上去啦, 所以呢樣變 bad 口碑 ! 希望某人可以改善下 !

為避免有人誤會, 本人指的某大公司是以前運作好好, 點知近來可能忙得太累或遇到好多煩客, 所以轉咗經營方式 !

8 則留言:

猛虎勇士 提到...

Kitco 我亦試個不只一次俾錢後拿上手見幣有花痕,俾翻佢都肯換,只要你未出房門。我老花眼,隔窗睇唔清呀!

Lisa 提到...

回猛虎,
所以Kitco 是值得一讚 :)
只可惜 Kitco 唔賣細普製幣 !

Katie 提到...

一定係3個英文字個位啦!我幫襯過一次買 2013 GOLD MAPLE (因為全城淨係佢地有貨),大拿拿 $13XXX 俾出黎,點知佢俾我個 COIN 個 POUCH 有條痕 (壓太多少少穿)!我要換,佢唔俾!激到我!

個 POUCH 有條痕中銀可能唔收,因為我無中銀收據,我真係好唔滿意!呢間野連 GOLD COIN 都 KEEP 得唔好,SILVER 又成日唔用手套影相,所以已經 BLACKLIST 左,就算貴少少都寧願去第度買。

CS 提到...

RECEIPTS OF LPM:

I HEREBY AGREE TO ALL OF THE TERMS AND CONIDTIONS OF SALE WITH LUCIUS PRECIOUS METALS LTD. THERE ARE NO REFUNDS OR EXCHANGES. ALL SALES ARE FINAL.


x______________
sales@lpm.hk

Lisa 提到...

回CS,
就是說, 簽完不可以退貨或換貨 !
為保護公司好正常, 因為驚D人換走好幣先來換野, 不過沒見到貨就唔好簽, 一定要慳持到底, 最多唔買 !

我見到 SLV好多新人去買完銀幣, 還以為白點銀幣是正常 !

Lisa 提到...

改正: 原來是說有花痕的銀幣, 因為是普製幣所以是正常 !
不過普製幣都可以是完美無缺的 !

Unknown 提到...

其實服務同係你手上賺到嘅錢係成正比, 你諗吓, 一個coin話premium - 2.5美金, 即20蚊港幣, 如果人哋入貨係at spot, 就賺你20蚊, 未計燈油火人工運費, 你係度半個鐘揀三個幣, 好似比咗一千蚊, 但人哋賺60蚊, 如果最低工資30蚊, 都仲有啲啲賺掛, 不過人哋請人又識英文, 又識國語, 應該都唔會最低工資, xxx仲要係兩隻鬼係度, 咁你又係人哋個角度諗吓, 做你散客其實冇so.

不過佢哋唔想做散客就應該做最低消費, 咁咪洗搞咁多.

Lisa 提到...

回六師弟,

做生意賺唔賺到錢是自己要承擔的風險, 而對小客戶白眼是不應該的, 就算只買一枚都是客 !
唔想煩就設最低消費囉 !

可能手上累積次貨想用呢種方法散貨 ?

不過我成日說, 你只可以呃我一次, 絕對唔會有第二次 !