2013年1月8日 星期二

Value Investment 價值投資

十年前本人在自己新聞組說過, value investment 不止可以用在股票上, 因為好多投資都可以是 value investment !

巴菲特的 value investment 是 buy and hold 某些公司的股份 !

其實 value investment 只是用一元買價值十元的東西而長揸至價格升去十元, 就係要選 under valued 的資產來買, 所以當時(十年前)物業都可以是 value investment, 而人民幣跌咗幾年後(2005年前)都絕對是 under valued !

而依家買實金實銀都可以是 value investment !

Value Investment 絕對是長線, 如本人物業投資都持有二十年啦 !

好多人只求搵快錢又好剌激, 所以睇唔到 value investment 的真正意義 !

17 則留言:

Silver Pocket Club 提到...

會唔會再開番一個 value investment group?
我報名 ^^
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,

新聞組已過時, 而發表真心言論的人少, 搞事的人就好多, 所以唔會再開呢個 group !

而我想寫的, 都已寫在呢個網誌中啦 !

Lisa 提到...

何況, 當年好多人當我說的是歪理, 所以朋友中, 身家可以翻倍的人唔多, 而呢十年可以保持身家強勁的人多數是高薪一族 !

Unknown 提到...

今天,長城有2013年 金熊貓,我買了幾個1,1/10,1/20 oz ,喜歡熊貓的朋友可以電話問問吧。

Lisa 提到...

謝 kelvin wong :)

是否跟中銀牌價 ?

Unknown 提到...

當然啦

Unknown 提到...

如喜歡熊貓,要快啦,我買的時候同時有其他國內同胞買緊,無人知今天是否最低價,但lisa 姐實力雄厚,無問題。

Unknown 提到...

上星期長城還有2012年金貓5個1oz ,我買了兩個,今天想多買2個2012年金熊貓,但沒有了,幸好突然有2013年金熊貓,當然不會等啦。

Lisa 提到...

謝 kelvin,

須搵日出去先得 :)

Unknown 提到...

電話問問,如有才出去。

Lisa 提到...

回kelvin,

我問過兩次都沒有貨, 而依家沒得閒 :)

Unknown 提到...

我想要每天早上撥打電話一次,問問有沒有金熊貓2013啦。

Lisa 提到...

回kelvin,

隨緣啦 :)

小初哥 提到...

金熊貓應該會有好多貨LA, 唔使咁急wor

Lisa 提到...

回小初哥,

我當初急是因為見金價跌, 不過無貨, 而依家有貨金價又上咗去啦, 所以都係睇運囉; 睇幾時我咁岩出中環, 而金價又落 XD !

Unknown 提到...

熊貓遲的一定會多,但不要少看同胞的購買力呀,我在長城時同一時間都有同胞在買緊。我見他們有幾多熊貓就要幾多熊貓。

Lisa 提到...

回kelvin,
當然熊貓將來一定會升值, 不過無得急, 因為我出中環是好遠呀, 要同其他事一齊挾 :)
我上兩次打去問是因為剛好出去, 所以睇下有無得順路去買 XD !