2013年2月16日 星期六

金價死守 1600


銀價跌穿 30 !

8 則留言:

Macy 提到...

星期一可以入貨了,出左雙糧又平左可以加碼入多一些 !!^^

Silver Pocket Club 提到...

lisa

點睇1818 招金? 呢隻我炒過好多次。賺得最多的一次係 9.5 買 13 元放晒 。跟住一直等入

依家 11 元。 你估今次會唔會穿 10元。 俾我 9.5 買番

其實真係到 9.5 。 到時我又唔知會唔會又驚唔入 : (

Lisa 提到...

回旺旺,

我睇好將來金市都唔等於睇好股市, 所以唔會研究金礦股 !
當年金價開始升時炒過一轉賺到錢, 好彩後來走得快, 唔係D資金俾瑞金敗走 !

Thomas 提到...

Lisa.

請問這個查價網站的link是?

Thomas

Silver Pocket Club 提到...

明白。
咁跌法。 我都好有戒心。 隨時兩日就見9.5.
買幣唔使急。 買股更加係。
都係買幾隻金幣穩陣D。 唔諗金礦股住。
金幣都好。 但最想係等五兩金條出。^^

Lisa 提到...

回Thomas,

http://www.netdania.com/Products/live-streaming-currency-rates-foreign-exchange/real-time-quotes/QuoteList.aspx

Lisa 提到...

回旺旺,

我地買實金實銀的目的是為避風險, 唔買紙資產, 而妳又轉去炒股炒期, 就已背馳原本理念 !
炒股炒期可能在短線可以賺到錢, 但妳一日唔離場, 妳有日會輸突的 !

Thomas 提到...

謝謝lisa