2013年2月10日 星期日

新年快樂, 恭喜發財


24 則留言:

Yan 提到...

Lisa
身體健康 , 恭喜發財, 心想事成!

Chic Wong 提到...

lisa姐,新年快樂,心想事成,身體健康!

小初哥 提到...

祝Lis姐同金銀甲們
身體健康! 衣食豐足! 金銀滿屋!

honson 提到...

心想事成~身體健康~金銀常滿

提到...

祝大家身體健康, 心想事成.

Lisa 提到...

我祝 Yan,

豐衣足食, 青春常駐, 身體健康 :)

Lisa 提到...

我祝 Chic一家大小,

出入平安, 家肥屋潤, 金銀滿屋 :)

Lisa 提到...

我祝小初哥,

萬事如意, 笑口常開, 福星高照 :)

Lisa 提到...

我祝 honson,

龍馬精神, 財運亨通, 身壯力健 :)

Lisa 提到...

我祝佳,

大吉大利, 富貴榮華, 萬事勝意 :)

猛虎勇士 提到...

祝大家今年都健康,發大財!

Lisa姐,子女已回國嗎?有冇預先給利事他們?

Lisa 提到...

我祝猛虎,

多福多壽, 身壯力健, 心想事成 :)

我大仔一家會八月返來度假, 依家幫佢地收緊利市, 到時會交到佢地手中 !

William 提到...

祝Lisa姐同大家,身體健康,心想事成!

Lisa 提到...

我祝 William,

身體健康, 萬事如意, 金銀滿屋 :)

TAXI-DRIVER 提到...

恭喜發財

Lisa 提到...

我祝 TAXI-DRIVER,

身體健康, 家肥屋潤, 大吉大利 :)

Macy 提到...

祝Lisa姐及各位達人新年進步,萬事如意 !!^^

Lisa 提到...

我祝 Macy,

喜氣洋洋, 穿金帶銀, 萬事勝意 :)

free 提到...

祝Lisa姐新春大吉,福星高照,身體健康,萬事如意!

Lisa 提到...

我祝 free,

身體健康, 富貴榮華, 金銀滿屋 :)

Unknown 提到...

各位新年快樂!祝Lisa姐身體健康,金銀滿屋,兒孫滿堂!

Lisa 提到...

我都祝 Koyuki Tang,

身壯力健, 福星高照, 馬到功成 :)

街坊 提到...

冇睇幾日,遲嚟咗一步,唔好意思!

祝你響新一年事事如意,金銀滿屋!

Lisa 提到...

我祝街坊,

福星高照, 高薪厚祿, 心想事成 :)