2013年5月8日 星期三

人民幣現鈔真麻煩

去銀行提取人民幣, 就有舊幣和爛幣挾中間, 但你拿去銀行入數佢地就唔收 !

兩萬人民幣是唔少, 無可能企係度慢慢揀 !

銀行唔係收起舊幣和爛幣的溝道嗎 ?

為何出擾客的政策 ?

本人都試過連污濁港幣銀行都唔收 !

以前本人在荷蘭做生意時, 會收起舊幣和爛幣拿去銀行入數, 因為只有銀行才可以拿舊幣和爛幣去央行換新幣呀 !

依家只可以俾老公拿去深圳使咗佢或去找換店換回港幣 !

真混賬 !

14 則留言:

Charen 提到...

都唔係今時今日先係咁,幾年前我玩人仔果陣已經試過匯x和渣x銀行呢d陰招,唯有在櫃面叫佢逐張數見到有爛即換

Lisa 提到...

回Charen,
睇怕要唔好理後而排隊的人, 要慢慢一張張去驗屍咁驗先得啦 XDDD !

Unknown 提到...

要啦,有咩都要大聲講明係怕銀行出爛錢陰招而要逐張check,責任非自己度

cklife 提到...

原來銀行提取人民幣會咁架....
學到野囉....要學驗屍 @_@

Lisa 提到...

回Kwok Celia,
係呀 !
你俾佢就一張張咁驗屍, 而佢俾你就一疊咁過機, 中間爛幣都睇唔到 !

Lisa 提到...

去街市買野都要小心收到的散錢, 俾就俾污濁變綠錢幣你, 但俾返佢買野就唔收 !
老公成日曚查查收呢D錢幣 !

Lisa 提到...

剛剛去提取人民幣間銀行換返張爛幣, 好彩佢換俾我 ! 提取多兩萬人民幣, 因為要搬存款, 而睇見面上舊幣要佢換, 個職員就叫我自己揀一次過換, 俾我揀出13張 XD !
銀行蠢才policy 只有新錢先有高息, 咁就搬囉 !
到依家只知, 只有交通銀行舊存款都可以有高息 !

Charen 提到...

存人仔一向都係交通最高,唔使搬黎搬去咁煩

Charen 提到...

還有每日提款上限, 如超過要收手續費

Lisa 提到...

回Charen,
兩萬的限制是人民銀行出的規則, 為防外資大炒人民幣 ! 好彩已退休所以可以去銀行慢慢排隊和走多幾次 XDDD !
好似可以用人民幣支票或本票轉數, 但都最多可以轉八萬(有錯請說, 因為自己沒做過, 而D policy 成日改) !

edbabytalk 提到...

可以用人民幣支票, 做過 30 萬

Lisa 提到...

謝 Edward Wong 資料 :)

Charen 提到...

暫時只知道渣打有人民幣支票戶口,都有幾年了,起初以為可以方便d,唔使數銀紙,但原來其他銀行係唔收架,叫我拿返去渣打用,問過渣打,佢地話主要用途是在內地消費用的,而且要指定商戶才會收

edbabytalk 提到...

BOC 和 HSBC 都收香港銀行的人民幣支票,支票在香港用據說無上限,在廣東未用過•••