2013年5月14日 星期二

大媽買金飾

見到網上好多文章說, 大媽買金飾已俾套要輸錢, 佢地都沒知中國人的習慣, 買金飾可以留俾下一代, 所以絕是超長線 ! 無理由今日買金飾, 明天就要賣 !

我媽媽送俾我結婚的足金雙鈪, 是她在1962年前在南洋買的, 而我已轉送俾個女兒 !

所以在大媽手中的金飾, 你是好難嚇出來的, 只會金價愈跌愈多人買 ! 中國十多億人口, 多得文革, 好多人存金飾是由零開始的 !

要嚇只會嚇到一些短炒投機友 !

15 則留言:

Lisa 提到...

剛才睇到大行還是有好多客買金飾 !

Gordon 提到...

lisa,
淨係講呢個秘密你知啦,我日日睇強國各新聞網站,這個大媽買金被套的說法由上星期起,慢慢地統一地在強國各網站,"特巧合地"同一時間,有不同的人都在推廣這話題。
以我累積睇了大量強國新聞的經驗,這個話題很可能是強國中央制造出來的。他們可能驚大媽們如果繼續係咁買實金,就真係會買爆crimex,但呢個時刻買爆crimex就太早了,所以要嚇嚇dee大媽。

Lisa 提到...

回Gordon,

中國都沒買夠, 所以唔想COMEX咁快玩完 XD !
來緊weekend G-7 有緊急會議, 到時又唔知佢地玩乜花樣 ?

阿man 提到...

假如全世界只有16萬噸,剩係中國印度買哂佢,每人只分到1.4兩金

Lisa 提到...

回阿man,

所以如果多人醒起要買實金保值, D實金唔夠分, 到時D價格就唔會是今日的價啦 ! 試諗下你身邊有幾多人買實金呢 ?

honson 提到...

阿爺咁衰..出口術..哈哈

提到...

又唔洗太陰謀論, 任何一窩蜂行動, 都會有人潑冷水. 市民肯買金, 我點睇都好過買名牌.

Unknown 提到...

金同名牌一樣係貴價野
用幾萬蚊買材料值幾百蚊既名牌無人出聲
用萬一蚊買成本萬一蚊既金反而畀傳媒笑白痴
好樣的......

Lisa 提到...

回luk edwin,

就係啦, 十萬買名牌袋會有人說型 XDDD ! 十萬買金飾就說會輸死 !

Ronald Fung 提到...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=542123775829473&set=a.254296577945529.57431.189060481135806&type=1&theater&notif_t=photo_reply

我問佢大媽買金飾可以留俾下一代,如果期貨市場有人要提實金,冇貨交咁會點........佢delete 我post

Lisa 提到...

回Ronald Fung,

我對楊生好失望, 當初見佢在NOW講美國經濟, 成個美國通專家咁, 點知依家變成唱衰中港專家 @_@ !
我睇咗兩星期都唔知佢搞乜 ?
望樓市和金市跌50% ? 對佢有乜好處 ?
佢又說唔係投資顧問, 又唔係寫投資心得, 唔知佢用意何在 ?

Lisa 提到...

成班和意粉絲, 自己無樓無物, 笑得好開心可以致富嗎 ?
似酸葡萄模式 !

Ronald Fung 提到...

似酸葡萄模式 !<---- 同意

Lisa 提到...

奇怪, 佢講金個D文刪咗 ?
知自己衰咗俾錯資料 ?
好彩有睇外國文章, 唔係俾佢誤導咗 !

Ronald Fung 提到...

係呀佢DELETE晒啦