2013年5月28日 星期二

COOK ISLANDS 1 Dollar 2013 1oz Silver Bounty


Country of origin: Cook Islands
Nominal value: 2 Dollar
Mint: Bavarian Mint Munich
Quality: BU
Issue: 2013
Weight: 31,103 g
Fineness: Ag 999
Diameter: Ø 40,0 mm

在SCS買285蚊, SCS一推出一晚之間已賣完 !
呢隻銀幣雖然年年設計不變, 但因為少有網店出售, 所以好搶手 !

普製銀幣來說, 美國鷹楊銀幣, 加拿大楓葉銀幣, 奧地利愛樂銀幣, 墨西哥天使銀幣都是大國銀幣, 但因為設計年年不變, 所以價格只會跟純銀價上落, 只是有國家保証, 所以比純銀條值錢 !
而中國熊貓銀幣, 澳洲笑翠鳥銀幣, 澳洲樹熊銀幣, 澳洲生肖銀幣, Somali 大笨象銀幣等等, 因為年年設計唔同, 所以價錢會以圖案, 年份和少發行量而上升 !

2 則留言:

- 提到...

還有不列顛女神,亞美尼亞方舟,墨西哥州幣,新西蘭海龜

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

不列顛女神有D年份唔同圖案, Fiji 海龜, 2013年起唔同以前的女皇頭 ! :)